24. júla 2013

Back to Basics

Popis fotky, ktorú som pridala na súkromnom Facebooku, sa mi tak zapáčil, že som si ho zvolila aj za názov. Poviem vám, boli časy, keď nalepiť nálepku, bol vrchol môjho zdobenia nechtov. Je to jednoduché, rýchle a za jeden kúsok s určitým počtom nálepiek zaplatíte smiešnu cenu, takže to nie je ani nákladné a hlavne to nezožerie kopec nervov. Ešte pred vyše rokom sa objavovali nálepkové príspevky aj tu. Ani neviem, či som ich ponechala všetky, alebo som niektoré radšej schovala :o).


Celé to vzniklo spontánne. Z nášho dovolenkovania na myjavských kopaniciach som si priniesla celkom slušné opálenie a tak som si chcela dať nejaký výrazný lak. Neonky sú teraz všade, tak som chcela niečo iné. Zopár kúskov, ktoré vlastním, sú dosť výrazné, ale ten, ktorý som si vybrala potreboval prelakovať a nafotiť peknejšie fotky :-) Verte mi, tá oranžová mi svieti na rukách viac, ako to ukazujú fotky. 

Nedávno som videla jedno video a to ma inšpirovalo k ozdobeniu nechtov aj na nohách. Nechty na nohách zanedbávam a niečo takéto som spravila naposledy snáď pred piatimi rokmi :-D Keď som si išla pre nástroje, padli mi do oka nálepky, ktorých mám ešte stále slušnú zbierku. Tak som si teda vybrala kvietky a dala som ich na palce. Popri tom mi nechty na rukách pripadali také smutné, tak som dala kvietky, aj keď iné, aj na jeden necht na rukách. Vyšla som z cviku, ako amatér som nálepky nenalepila zrkadlovo otočené a navyše na jednej som mala kvietky veľký biely a malé ružové a na druhej veľký ružový a malé biele :-D Som si povedala, že ale čo, nikto si to nevšimne a ono si to všimol môj chlap :-D OMG!

Ach, zase sa tu zbytočne vykecávam, prejdime k veci :-D Lak, ktorý som použila ako základný, je z letného trendu od GOSH spred dvoch rokov (Ocean Club Summer 2011) a volá sa 570 Peachy. Je to dokonalá letná oranžová farba, lak kryje v dvoch vrstvách. Fakt ma hnevalo, že mi fotky stále išli do červena a nechcel sa prejaviť tak neónovo :-/.

Použité laky:
  • GOSH Nail Lacqer, 570 Peachy
  • NYC Turbo Dry

  • nálepky: KIK








Haha a na záver niečo, čo ste tu ešte nevideli. Moje škaredé nohy so škaredými nechtami :-D


Opäť tak príjemne nostalgické, niekedy si to možno ešte zopakujem :-). Takto na jednom prste je to celkom fajn.

Pekný deň!

16 komentárov:

  1. No a teď jsem na sebe vážně naštvaná, protože svoje stoleté nálepky jsem myslím vyhodila při poslední debordelizaci :D Říkala jsem si, že se mi tam válí takovou dobu, že je stejně určitě už nevyužiju... :D A tys mi na ně teď tak navnadila :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. joj, to som nechcela :-) ja radšej takéto veci nevyhadzujem, človek nikdy nevie :-D

      Odstrániť
  2. nice orange color and super cute flowers ! <3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Na tých nožkách je to rozkošné :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hehe, som k tomu chcela napísať: a teraz ten škandál, niečo, čo ste tu ešte nevideli :-D ďakujem, Janka :-)

      Odstrániť
  4. Nálepky jsou fajn. :D Nedávno jsem od kamarádky dostala kvítky a už se nemůžu dočkat, až je vyzkouším, protože vypadají fakt krásně. :) A máš to pěkný, k tomu oranžovýmu laku se to opravdu moc pěkně hodí. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Že nôžky... :) Super! Hocikto má z fotenia nôh nejakú fobiu, či čo... ala ani mne to nevadí... tak super!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hehe, keď som obutá, tak to nevadí ani mne :-D ďakujem :-)

      Odstrániť
  6. Your nails are so pretty and this gosh shade is absolutely gorgeous :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. thank you, Roxy :-) I agree, it´s gorgeous colour, lovely summer :-)

      Odstrániť
  7. Krásna farba, taká mi chýba :) A ja som nálepky na nechtoch tuším ešte nikdy nemala :D Dnes to asi vyskúšam, zoberiem nejaké sestre, ona ich aj tak nepoužíva :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. možno sa ti segra poďakujem, že si ju od nich zbavila :-D a dúfam, že sa potom pochváliš aj na blogu :-)

      Odstrániť
  8. Veľmi pekná koralová farba :-) A nechtíky na nohách sa ti tiež super podarili :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, nohy mám také ešte stále, ktovie, kedy sa zase dostanem k ich lakovaniu :-D a tam ten lak drží jak besný, tam sa tak rýchlo neolúpe, tam skôr odrastie :o)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.