17. júla 2013

Balea Handcreme: Beautiful Berries

Keď som videla, ako DM-ka zdieľala na svojej nástenke tieto krémy, vedela som, že ho chcem. Lesné ovocie, to je moje, navyše sa mi míňal krém na ruky, ktorý som mala predtým, ale čo s tými ostatnými vôňami a produktami? :-D Toľko sprcháčov, mliek, šampónov... Nutkanie vlastniť všetko už len pri čítaní názvov...


Nakoniec som odolala a v košíku skončil len tento krém a jeden sprcháč. Blbé je, že tento krém je limitka a keďže sa mi veľmi páči, asi si kúpim do zásoby. Nie som doma, nemám pri sebe účet, ale stál niečo vyše eura, takže cena, ktorá nikoho nezruinuje. Objem má 100 ml, doba spotreby dva roky, obsahuje napr. olivový olej (Olea Europaea), pantenol a vitamín E (tocopheryl acetate). Vôňa je pekná, aj keď chemická :-) Dávkuje sa vytláčaním z tuby. Krém má takú akurát konzistenciu, nie je ani riedky, ani hustý, dobre sa rozotiera a rýchlo sa vsakuje. Nezanecháva mastný pocit, ale taký hebučký a hlavne hydratuje. Teda u mňa to tak funguje, ale toto môže byť individuálna záležitosť, ako to býva aj pri iných druhoch kozmetiky. V porovnaní s predchádzajúcim krémom, o ktorom som ešte nebola schopná napísať, ale aj to bude :o). Jeho účinky som si overila aj pri maľovaní kuchyne. To viete, omietka, maľovka, umývanie, vysušovanie. A on to zvládol, aj keď je len Balea :-)







Kamilkový krém, ktorý som nosila v cestovnom balení so sebou v kabelke, som dočasne vymenila za tento, zobrala som si ho so sebou na Myjavu a ten, čo tu mám som ani raz nepoužila. Beriem si ho aj o chvíľu na výlet :-P

Kúpili ste si niečo z letnej voňavej edície od Balea alebo vás nechali tie krásne obaly chladnými?

Pekný deň!

10 komentárov:

  1. Suzi, to mi nedělej :D Já se snažím šetřit a ty mi tu lákáš na takovou mňamku :D Já jsem krom laků ulítlá totiž "trochu" i na krémy na ruce :D Mám jich rozdělaných snad deset momentálně :D Doufám, že než půjdu z práce, zapomenu na tuhle Baleu :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Prepáč :-D aj ja ich mám niekoľko, ale väčšina z nich mi je na nič, lebo miesto toho, aby robili, čo majú, tak vysušujú :-D akurát, že pekne voňajú :-D

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. pre mňa aj je, som s ním veľmi spokojná, ďakujem :-)

      Odstrániť
  3. Tiež ho vlastním ale nemôžem si pomôcť...aj tak u mňa ostáva top krémik z Oriflame Apricot + aloe vera tuším...nie som si istá :) Je redší ale viac mi vyhovuje ako tento.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dlhé roky som používala od Oriflame taký modrobiely, názov už neviem a taký oranžový, ku ktorému bol aj peeling a iné veci. oba boli určené na veľmi suché ruky a oba mi ruky ešte viac vysušovali. takže pre mňa je lepší tento. no ako som napísala v texte, takéto veci sú individuálna záležitosť :-)

      Odstrániť
  4. Balea má úžasné sprcháče i krémy, hlavně vůně je vždycky naprosto skvostná, ale nemůžu si pomoct, tenhle krém mi voní moc chemicky. Jinak ale účinky je skvělý, taky ho mám doma a používám ho spíš jako kabelkovou nouzovku :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. bohužiaľ, chemickým vôňam vo výrobkoch s krásnym chemickým zložením sa tomu nevyhneme :-/ ale aspoň že urobí, čo má :o)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.