22. júla 2013

Constance Carroll Diamond Gloss

Pamätáte si, ako som v TAG-u o kozmetickom životopise spomínala tri laky, ktoré mi robili spoločnosť celú strednú školu a spolu s jedným perleťovým ružovým boli celou mojou lakovou výbavou? Ak áno, tak dnes vám ich ukážem. Je to sila, že ich ešte vyrábajú, ale je to tak príjemne nostalgické. Kúpila som si ich pred vyše rokom, ich fotka sa tu mihla v jednom príspevku, ale fotky som mala len na Facebooku.


Cena týchto lakov je 1,89 za objem 12 ml. Výdrž je priemerne tri dni. Dajú sa zakúpiť v 101 Drogerie. Štetec je guľatý a lakuje sa s ním úplne rozprávkovo.






186 Precious - Perleťový biely lak, krytie v dvoch vrstvách a ryhovanie, ako to už u lakov s perleťou býva.









59 Pink Ice - Perleťový bledulinko ružový lak, platí čo u predchádzajúceho.











250 Bronze - Hnedo - bronzový so strieborným shhimerom, lakovanie je v tomto prípade bezproblémové, krytie v dvoch vrstvách.





Ešte mám ďalšie tri laky od tejto značky, ale chápete, nechcela som kaziť tú nostalgiu, takže ich uvidíte niekedy inokedy :-)

Prajem pekný pondelok!

16 komentárov:

  1. páni ten perleťový biely je prekrásny :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :-) pred chvíľou som Katke odpisovala na FB, že som ho mala aj na maturitu :-) ale myslím, že ma sprevádzal aj prvé skúšky na výške :-D

      Odstrániť
  2. Vždy pri nákupe v 101ke ma zaujímalo, čo sú tie CC laky zač :D ten perleťový vyzerá fantasticky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak už teda vieš :-) perleťové sú pekné, len škoda, že všetky perleťové ryhujú :-/

      Odstrániť
  3. Na perleťové veľmi nie som, ale tieto sú krásne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mám od nich takú obláčikovú modrú a som veľmi spokojná s krytím, schnutím a výdržou ( veď za tú cenu :D ), ale z tvojich fotiek ma veľmi zaujal ten hnedý. Určite ho omrknem keď budem najbližšie v 101tke :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja mám zase námornícku modrú :-) ďakujem :-)

      Odstrániť
  5. I love their base and top coat :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. I know only colour nail polishes :-) But I could try it :-)

      Odstrániť
  6. Tá značka ešte funguje? :D sranda... a tie bleďunké vyzerajú ako hodváb :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej a majú tam toho dosť :-) ale tak je sila po toľkých rokoch zohnať tieto odtiene, kým v Essence spol. sa to mení neustále :-)

      Odstrániť
  7. Taky biely perletovy som mala aj ja na strednej:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ja som si asi na strednej nelakovala nechty, jediné na čo si pamätám ako som sa v poslednom ročníku snažila o francúzsku manikúru =D S lakovaním som začala až na vysokej, nie že by som bola suchár, ale lakovala som si na základke (najbláznivejšími farbami) a potom ma to akosi prešlo =D A ten posledný je celkom k svetu, nemá podobnú farbu GS?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. francúzsku som skúšala až na výške po tom, ako som sa dozvedela, že sa to páči chalanovi, ktorý sa páči mne :-D predtým ma to vôbec nelákalo, hlavne preto, že kedysi som nosila nechty "do guľata" :-) no ale vtedy som po škole behla do drogérky, kúpila nejaký od Miss Sporty v nádeji, že si ju hneď vytvorím a ja ťava som kúpila nejakú shitovú bielu, ktorá bola navyše ešte s perleťou :-D
      ja osobne taký od GS nevlastním, takže ti nepoviem :-/ ale veď táto sranda je ešte lacnejšia ako GS, takže... :-D

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.