11. júla 2013

Cool Waves

Minulé leto som tu ukazovala štyri magnetické laky. Kým tie od Pupy vyšli z toho fantasticky, tie od Essence to veľmi nevyhrali. Teda kým som pod ich magnety nevymenila lak. Dospela som k záveru, že tie ich magnetické laky nestoja za nič alebo je to len pokus- omyl. Keď som si bola čosi kúpiť, sestra si ich všimla a že čo to je. Keď som jej to povedala, že aj ona chce taký. Odhovárala som ju, ale nedala si povedať :-D Hneď som si aj ja kúpila ďalší magnet. Lak mi sestra požičala, nechcela som vzor ukazovať na takom, čo už tu je a bola som prekvapená. Vzor pekne vytiahlo a pomerne rýchlo. Tentokrát som to ale spravila tak, že som ho nalakovala (kryl už v jednej vrstve), išla som ho nafotiť a potom som dala druhú vrstvu a tú magnetizovala. S výsledkom som bola fakt spokojná a dobre, že ma neposlúchla, lebo tento fungoval :o)
 

Hlavnými aktérmi tohto pokusu sú:
  • Essence Nail Art Magnetics, 09 Magic Red Carpet
  • Essence Nail Art Magnet, 04 Cool Wave
Samotný lak je veľmi krásnej červenej farby s ružovým podtónom a obsahuje jemný shimmer. Dobre sa lakoval (v porovnaní s lakmi z klasickej ponuky hotová malina) a veľmi neryhoval. Oproti tým dvom škaredým, čo som si kúpila, keď s týmito lakmi Essence prišlo, je to veľký krásavec.

Ďalšími magnetmi, ktoré sú aktuálne v ponuke sú Fancy Edge, Cute Stars a Magic Stripes. Z lakov sú  dostupné ešte odtiene 03 Magic Wand!, 06 Spell Bound!, 10 Witch You Were here a 11 Witches Come True.






Trochu som magnetickým lakom od Essence reputáciu napravila, možno som robila chybu len v tom nanášaní, neviem. Tie laky sú také škaredé, že sa mi ich nechce opätovne použiť a vyskúšať to, ale niekedy aj motyka vystrelí, tak to možno nakoniec urobím :-D.

Pekný deň prajem!

14 komentárov:

  1. Tak zrovna magnetické laky šly úplně mimo mě. Doteď nevím proč se tak stalo, protože většinou jsem z každé novinky vyplesklá :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som videla fotky a veľmi sa mi to páčilo, tak som to chcela skúsiť :-) tie od Pupy boli veľmi dobré a aj farby mali krásne, škoda, že mali len dva vzory :-/

      Odstrániť
  2. Aha, takže původní magnetické laky od Essence byly nanic, magnety dobré. A nové magnetické laky od Essence taky dobré. Chápu to dobře?
    My máme s mamkou taky několikero těhle náčiní doma, jak teda Essence, tak i od MUA, kde jsem jeden lak s magnetem vzala loni na zkoušku. A už si nevybavuju, jaké kombinace jsem zkoušela, ale nanic to bylo všecko, až jsem se pak na to vybodla úplně.
    Takže tvůj nádherný vzor a skvělou barvičku můžu jen závidět :) Povedl se, vlnka vyšla krásně.
    Verunka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak tak :-) keď som použila lak od Pupy, vzor krásne vytiahlo a hneď, keď som použila Essence, tak nič moc, alebo v prípade toho jedného aj nič :-D tento lak fungoval krásne. ale už som sa u Essence presvedčila, že je to pokus - omyl. raz funguje a u druhého nie. čo sa týka magnetizovania, chce to tréning, dobrý magnet, lak a trpezlivosť. sestre sa to podarilo na druhý pokus a bez mojej pomoci. u mňa je najhoršie nedotknúť sa magnetom nechtu, keďže ich mám dosť vypuklé :-D

      Odstrániť
  3. Tak to je krásná manikúra, krásné nehty, barvy i fotky! Jen se kochám :), zatím s magnety žádnou zkušenost nemám, ale dívá se na to fakt krásně....

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc pěkné, ty vlnky se mi moc líbí, takové roztomilé mi připadají :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, Hanka :-) teším sa z toho :-)

      Odstrániť
  5. Já jsem měla magnetický lak od Golden rose a byl taky na nic, sice kryl už v první vrstvě, ale vzor hvězdy nevznikl... Vlnky jsem ještě neviděla a jsou moc krásné. Je to zase něco úplně nového:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem! vlnky zaradilo Essence ako samostatný magnet, ako je na obrázku. ja som o nich ani nevedela, akosi som po tom minuloročnom pokuse tento druh lakov odpísala. nebyť tej mojej sestry, tak o tom ani neviem :-)

      Odstrániť
  6. Mám ještě ty starý laky co nefungují a před pár měsíci jsem si koupila ještě magnetické pero od Essence, ale bez hrotu, jak jsem doma zjistila, takže je mi to taky na nic. :/ Když ale vidím tvoje fotky, tak si říkám, že se asi prubnu a ještě jednou naposledy to zkusím. Už by to snad mohlo vyjít. :)) Moc se mi to na tobě líbí, vypadá to super. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to pero si sestra skoro kúpila, že je to bodkovač, som ju musela vyviesť z omylu :-D no a človek už aby si v obchode kontroloval, či to má všetko, čo to má mať a či je to v poriadku, to je strašné :-/ tak ti do tretice držím palce, nech to vyjde, ja sa mono vrátim ešte pre magnet so vzorom "chevron", taký ten cik-cak :-)

      Odstrániť
  7. Tak to je fakt pěkné, asi si taky budu muset pořídit nějaký magnetický lak:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, Mila! tento je veru vydarený, už sa rozhodujem, ktorý by som si kúpila k tomu zvyšnému magnetu :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.