31. júla 2013

July Summary


Ani sme sa nenazdali a je tu ďalšie mesačné zhrnutie. Mesiac na blogu začal nechtami na svadbu mojej kamarátky. Keď sa to tak zoberie, bol prevažne nechtový :o) Okrem nechtov sa tu mihla jedna  recenzia Balea krému na ruky, jedna Gumkáčka alebo malé "klábosenie" o knihe. Dala som ešte jednu šancu magnetickému laku od Essence a dopadlo to celkom dobre. Ukázala som ďalšie laky od Paris Memories. Pokúsila som sa o leopardie nechty, ale nebola som z toho bohvieako nadšená. Trochu som si zaspomínala v príspevkoch o lakoch od Constance Carroll a nechtoch s nálepkami.

Keďže som o tom nepísala nikde zvlášť, tak to pridám sem do rekapitulácie. Tento mesiac prebehlo aj blogerské stretko, kde sme sa stretli síce v komornejšej atmosfére, ale o to lepšie to bolo.


Z ľava do prava: Veronika, Keša, Janka, ja, EvkaArvonka, Veve a Monika. Za fotku ďakujem Veve :-)

Pekný zvyšok večera (alebo dobrú noc)!

4 komentáre:

  1. A je zhrnuté... :) Pozriem blogy všetkých kočiek, určite sa niečomu priučím... a vyzeráte tam super!

    DanielaKurkyStyle

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujeme! som po napísaní zhrnula aj seba...do postele :-D

      Odstrániť
  2. Leopardi a gumkáči. ♥ :) ♥
    Dobrou noc. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-))) ďakujem. noc bola super, keď sa dá spať a nie je horko je to paráda :o)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.