15. júla 2013

Leopard with Dots

Pokúsila som sa o leoparda. Asi som to mala nechať tak :-D. Popri leopardej kráľovnej Arvonke sa cítim taká maličká a moje nechty sa cítia tak trápne...

Spravila som vzor len na jeden necht, ale nebola som spokojná a nepokračovala som. Povedala som si, že ho nechám len na jednom a do piatich minút som už robila na ukazovák bodky. Takže viacmenej vznikli moje prvé nechty s rôznym vzorom na viacerých prstoch, lebo jedného leoparda som potom spravila ešte na palce. Keďže nebolo kedy prerábať, lebo som bola pred odchodom na Myjavu, tak som to nechala tak. Ako výstrahu do budúcnosti :-D

Ale viete čo? Dnes tú kritiku svojho výtvoru zmiernim. Mohlo to totiž dopadnúť aj horšie. Mohlo to dopadnúť, ako pravá ruka :-D

Použité laky:
  • Gabriella Salvete Enamel With Hardener, 104
  • Essence Colour & Go, 144 Black Is Back


Pekný deň!

20 komentárov:

  1. Vôbec si nemyslím, že sa ti to nepodarilo! Mne sa to moc páči a zvolila si super kombináciu farieb. Ja mám už asi pol roka rozpísaný článok tiež s leopardím nail artom, ale po vašich dvoch výtvoroch, neviem, či ho niekedy zverejním ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. možno to bude tým, že ja som mala nejaké očakávania a tie sa nenaplnili :-D ale tak nabudúce budem mať snáď viac času a vychytám tomu muchy :-) je to len druhý, pokus, ak rátam aj re-create valentínskych leopardov od Cutepolish, takže ešte stále môžem cvičiť. no ale po Arvonkiných som si vážne nie celkom istá :-) a myslím, že sa nemusíš ničoho obávať, lebo robíš veľmi pekné nechty, určite sú aj tie leopardie také :-)
      a ďakujem :-)

      Odstrániť
    2. Baby, vy ma tusim precenujete :-D A ze leopardia kralovna, mozno niekde este najdem fotku mojho prveho leoparda a myslim, ze toto oznacenie by ta hned preslo, Suzi :-D Naozaj to podla mna nedopadlo tak zle, ako si myslis ;) Ale chapem tu sebakritiku, ja som taka ista :)

      Odstrániť
    3. tak na Myjave sa páčia (áno, ešte stále ich mám :-D), tak to nebude asi až také zlé :-) no a ďakujem za upokojenie :-D a nabudúce to skúsim tým bodkovačom :-)

      Odstrániť
  2. náhodou veľmi pekný leopardí vzor sa ti podaril :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc pěkné, nechala jsem se inspirovat také Arvonkou, ale místo leoparda jsem dělala zebru :)a místo mašliček Volavku, vše razítky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. zebru som ešte neskúšala, ale aj to bude :-) že ovládaš pečiatkovanie, to silno závidím, mne to bohvieako nejde, ale stále trénujem :-) a samozrejme ďakujem :-)

      Odstrániť
    2. Jestli máš chuť, tak tě zvu k sobě na to dílo se podívat ;)

      www.hkphotography83.blogspot.cz

      Odstrániť
    3. super, už som skúšala hľadať blog, ale tuto pod týmto súkromným nickom som sa nikam nedopátrala :-) nechty sú naozaj pekné, budeš môj ďalší pečiatkovací idol :-)

      Odstrániť
  4. Krásný to je, taky se mi hodně líbí zvolená kombinace barev. :) A jsi na sebe moc tvrdá, vždyť se ti povedlo! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja už som taká :-D ale keď niečo vznikne len tak, tak to sa aj pochválim, ale keď už mám nejakú predstavu, potom som trochu sklamaná, že to nie je ako to vyzeralo v hlave alebo na obrázku :-D
      a ďakujem!

      Odstrániť
    2. Jééé tak to mám stejně :D Jak to není podle obrázku, nebo představy, tak je to prostě špatně :D Ale jak se mi náhodou něco neočekávaného "povede", aniž bych si to předem promyslela, tak mám i radost :)
      Ale musím souhlasit s holkama, že se ti leopard vážně povedl :)

      Odstrániť
    3. asi nás má viac taký problém, podstatné je asi nič neočakávať, ale dá sa to? :-D ďakujem, Hanka :-)

      Odstrániť
  5. I really like this idea, it looks ncie. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. No pravá ruka vždy vyzerá vtipnejšie... :) Ale ak keď niesom žiadny fanda zvieracích printov, páči sa mi veľmi ta kombinácia farieb. :)
    Well done Missus... :)

    OdpovedaťOdstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.