20. júla 2013

Paris Memories 2

Po tom, ako som sa popri návšteve Moniky presvedčila, že v KIK-u tieto laky skutočne sú a jeden som si priniesla, tak som sa išla pozrieť aj do toho nášho. Kým v tom prvom prípade som si priniesla lak vo fľaštičke novej a hneď v ten večer ho aj odskúšala na kamarátke, z Hlohovca som si priniesla ešte v starých, len s novým nápisom na fľaštičke. Hoci k sebe vďaka tomu neladia, nejako to prežijem a dám ich do jedného príspevku :-). A rovno som ich skombinovala so zvyšnými efektovými lakmi, ktoré som okrajovo spomenula v predchádzajúcom parížskom príspevku.


 

Odtieň: 279
Farba: hnedá s výrazným červeným podtónom, vlastne je to taká pekná čokoládka, ktorá mi pripomína farbou jeden trblietavý Rimmel, ktorý som nedávno videla u Romany
Krytie: v dvoch vrstvách




Ako efektový som k nemu vybrala môj najobľúbenejší od tejto značky, ktorý som už v ponuke bohužiaľ nenašla (chcela som do zásoby).

 

Odtieň: 253
Farba: priesvitný základ s dúhovými trblietkami a hexagónmi, vo fľaštičke pôsobí svetlofialovo, ale to je len tie trblietky tak klamú :-)





Odtieň: 281
Farba: hnedá s bronzovým shimmerom
Krytie: v dvoch vrstvách



 

Odtieň: 250
Farba: priesvitný základ so zlatými niťkovými gltrami






Odtieň: 285
Farba: koralová s výrazným oranžovým podtónom a jemnou perleťou (slabé ryhovanie) a trochu farbí nechty
Krytie: 2 vrstvy




 



Odtieň: 254
Farba: jemne ružový základ s dúhovými trblietkami



Pre dnešok je to všetko a prajem vám peknú sobotu :-)

10 komentárov:

  1. Parádní, nejvíce mě zaujalay ty efektové :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, Hanka :-) ten prvý z glitrových úplne milujem, škoda, že sa mi ho nepodarilo zohnať do zásoby :-)

      Odstrániť
  2. Och, ta 279 je fakt božská. Kdyby to nebyla čistě krémovka, tak by se od sebe fakt o moc nelišily. S tím efektovým nadlakem to vypadá úchvatně. Pak mě hodně zaujala 285-ka.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. farebne mi ho veľmi pripomínal :-) a ten efektový, no och :-D ten koralový som mala veľmi dlho na nechtoch, sa mi veľmi páčil :-)

      Odstrániť
  3. oo, ty efektové nemají chybu! jinak jsem o téhle značce ještě vůbec neslyšela:O a předpokládám, že teda u nás k sehnání není..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. u nás sa predávajú v 101 Drogerie, ktorú nemáte a v KIK-u. Romča z Malého koutku krásy to už bola omrknúť, vo vašich KIK-och, bohužiaľ, nie sú :-(

      Odstrániť
  4. Vieš si úplne božsky lakovať nechty a aj z týchto lakov, ktoré ja moc rada nemám, vieš urobiť krásnu manikúru. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, Kristínka :-) ja ich mám zase rada :-) pre ich štetec, s ktorým sa krásne lakuje a cena tiež nie je horibilná.

      Odstrániť
  5. Tie nitky mám v chaldničke už ani neviem ako dlho, ale nikdy som to nepoužila. Teda použila a hneď dala dole, lebo sa mi to nepáčilo. Ale keď to spravíš Ty, tak to vyzerá krásne. Možno mu dám ešte jednu šancu!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som ich mala v krabici tiež nejakú dobu, kým som ho prvý krát použila. a myslím, že prvý krát som ho použila práve kvôli blogu, keď som chcela niečo dať na zle krycí, ryhujúci perleťový žltý od GS :-D odvtedy sa tu mihol dokopy tuším 3x. na tmavších lakoch vyzerá úplne super

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.