13. júla 2013

Sunni Gummi

Sunni je mladá tínedžerka, ktorá sníva, že sa stane princeznou. Rýchlo sa skamaráti so skutočnou princeznou Calou. Je presným opakom Gruffiho, priateľská, milá k okoliu, chce sa čo najviac dozvedieť o ľudoch, ich zvykoch, móde či hudbe.


Použité produkty:
  • Urban Decay Primer Potion
  • Essence Kajal Pencil, 20 Scream Green
  • lepidlo na mihalnice Absolute Cosmetics
  • kamienky na nail art
Z tých troch, čo mám za sebou, som so Sunni asi najviac spokojná. Ani mi nevadí, že mi pri fotení opäť zhltlo oblúčik a vyzerá to ako machuľa a nie blendovanie :-D

Peknú sobotu všetkým!

14 komentárov:

  1. Krásný! Tahle série mi připadá hodně povedená. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ti :-) ja mám nutkanie prerobiť prvého, lebo ten sa mi vôbec nepáči :-D

      Odstrániť
  2. TRak tohle je opravdu nádhera:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jééj, super, úplne si ju vystihla :) A tá kvetinka je najsamfasa :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :-) s kvetinkou som chcela urobiť radosť Veronike, keď už som minule nenakreslila pierko, tak som tentokrát dala aspoň tú kvetinku :-)

      Odstrániť
  4. To sa ti vážne super podarilo :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super, moc povedené! Tvoje líčení je fakt krásné, už se těším, až budu mít čas a více to tady prolezu:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi pekne ďakujem, pochvala od Teba, vážne poteší :-) Sú to len také pokusy, väčšinou nenositeľné, rada si vymýšľam série (dve som musela skryť, lebo to bolo hrozné). Ako vždy hovorím, ja som skôr na tie nechty :-) Snáď sa Ti tu zapáči :o)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.