5. júla 2013

Wedding Flowers

Tak som sa rozhodla, že ich nakoniec dám aj do príspevku, ale to len kvôli tomu, aby som okrášlila negatívny postreh z laku, ktorý bol na tento dizajn použitý. Keďže nemám chuť písať samostatne o laku, lebo som bola z neho nesmierne sklamaná, tak si ho trochu vylepším :-).


Je to už štyri týždne, čo som si tieto nechty robila na svadbu mojej kamarátky. Zvolila som kvietky a bodky, ako inak :-D Milujem ich, zabite ma za to :-D Nebojte sa, zajtra vás tým naživo trápiť nebudem. A aby ste neboli sklamané, oznamujem, že budú len jednofarebné :-/ Z časových dôvodov...
Mala som ísť v ružovo - bielych šatoch, tak som si zladila aj nechty (hoci by to vraj byť nemalo :-D ).

Použité laky:

  • Mavala, 52 Toulouse 
  • Gabriella Salvete Enamel With Hardener, 148
  • NYC Turbo Dry Top Coat





Čo sa týka toho nešťastníka, začínam byť presvedčená, že do drahých lakov sa neoplatí investovať. Doteraz ľutujem, že som sa na neho dala ukecať a vyhodila 6 eur za 5 ml laku. To je trocha luxus a na daný výsledok mi postačí lak za 2 eurá. Bolo treba 3 vrstvy a stále bolo vidno prázdne miesta v podobe šmúh. Hustý, s nábehom na bublinky a nechty, aké som nosila asi ako 14 ročná, oblúčiky som musela takmer všetky upravovať a aj tak stoja za... Použila som ho na dva nail arty a jedno lakovanie a polovica fľaštičky je v čudu.



Pekný sviatočný deň!

7 komentárov:

  1. "Mala som ísť v ružovo - bielych šatoch" smejem sa, dúfam, že vieš prečo. Mne tento lak veľmi pripomína jeden od Dermacolu, ktorý mi už dosluhuje, farba je peknučka, letná a nechty napriek moje neobľube kvetiniek sú krásne =D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-D no, to bolo strašné obliekanie sa :-D nebyť kvietkov, nebola by pre mňa záchrana situácie :-D vďaka za kvietky aj za pochvalu :-)

      Odstrániť
  2. Barva laku je úžasná, stejně jako zdobení :).

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dospievam k názoru, že Mavala krémové laky nevie. Ja mám s nimi rovnaké trampoty - hrozne sú husté a blbo sa lakujú. Navyše za tú cenu viem nájsť oveľa lepšie. Ale zdobenie sa mi moc páči, také jemné a jarné ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne tak, za tú cenu sa dajú zohnať aj lepšie, moja reč :-) som rada, že nie som sama, čo má s touto značkou problém a keďže ich máš odskúšaných viac, tak po ďalšom radšej ani nesiahnem, zbytočná investícia. v oboch prípadoch nail artu bol fantastický tento lak, ale inak môžem pochváliť len farbu.
      a ďakujem (a teraz sa teším na tvoje nechty ešte viac :-D no veď zajtra sa dozvieš, prečo som ja nemala kedy, ja to určite vysvetlím :o) trochu ma to mrzí, ale veď sa svet hádam nezrúti :-) podstatné je, že som si nezabudla nalakovať aj tie na nohách :-D )

      Odstrániť
    2. No tou poslednou vetou si ma rozosmiala, lebo ja som od minulej jesene na nohách bez laku :-) Až včera som si ich dala drahému nalakovať, aby som to mala pekné :-D
      Inak od Mavaly mám ešte jeden tmavomodrý so shimmerom a ten je zasa moc fajn, sýty, tmavý a aj sa dobre nanáša.

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.