16. augusta 2013

All I Can Blue With White Cracking

Dnešný príspevok bude tak trochu retro. Praskacie laky majú svoju éru už za sebou, ale pri robení poriadkov v mojej "databáze" som narazila na to, že som akosi zabudla vtedy ukázať biely praskací lak.

Najprv si ale predstavme lak, ktorému mal byť venovaný celý príspevok - Catrice Ultimate Nail Lacquer, 875 All I Can Blue. Lak má krásnu nevädzovo modrú farbu, kryje v dvoch vrstvách a má krásny lesk. A v skutočnosti je tá modrá ešte krajšia ako na fotkách.

Today post will be a little bit retro. The era of cracking nail polishes finished but I found out that I forgot to show you this white.

This post should be given to the blue nail polish initially. So at first I introduce him - Catrice Ultimate Nail Lacquer, 875 All I Can Blue. He has a beautiful cornflower blue colour, full coverage in the two coats and a beautiful shine. The fact is that the colour is much beautiful than on the photos.






A teraz príde praskanie... Narazaila som teda v zozname na lak Essence Nail Art Cracking Top Coat, 02 Crack Me! White. Skúsila som ho dať na malíček a zapáčilo sa mi to, tak som pokračovala. Na záver som to celé prelakovala lakom PUPA Fix & Shine Top Coat, lebo ten biely uschol do matna.

And the cracking is coming now... I found in the list of nail polishes this Essence Nail Art Cracking Top Coat, 02 Crack Me! White. I tried it on the little finger and I like it so I continued on the another nails. That white nail polish gave to my nails matt finish so I applied PUPA Fix & Shine Top Coat for the shine.



Pekný večer prajem! / Have a nice evening!

14 komentárov:

  1. Moc hezká modrá! A efekt s bílou se mi moc líbí :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem! je skutočne veľmi krásna, tentokrát sa mi nepodarilo dobre zachytiť odtieň, čo ma mrzí. a súhlasím, že s tou bielou je to dobrá dvojica, dokonca si myslím, že tomu praskaciemu laku aj pomohla, aby vyzeral k svetu :-D

      Odstrániť
  2. preto zbožňujem modrú farbu, lebo je takáto krásna ! :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. v niektorých odtieňoch veľmi :-) nepoužila si náhodou túto modrú pri hrošíkových nechtoch? alebo to bola len podobná?

      Odstrániť
    2. Ja som použila 530 Up in the air :)
      tento tvoj je krajší :)

      Odstrániť
    3. aha, tak sa mi na neho podobal :-)

      Odstrániť
  3. táto praskacia mánia je mimo mňa, ale tá kombinácie bielej a modrej je krásna a ten cartrice je krásny, veľmi, veľmi :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, ty radšej klasiku :-) ja zase rada vyskúšam, pokiaľ sa nejedná o "cukríkovú guličkovú" alebo sypanie toho chlpatého na nechty ap. :-D tieto praskacie boli fajn v tom, že to bol jednoduchý a rýchly nail art, vznikla pekná kombinácia dvoch farieb, ale osobne som mala radšej tie, ktoré praskali v oboch smeroch, nie takto. s tou kombináciou súhlasím, tá je super
      ten Catrice je fakt pekný a veľmi som sa potešila, že len deň po zdieľaní na FB som si ho priniesla domov s EVOU :-D

      Odstrániť
  4. Ta modrá barva je dokonalá :)!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ta modra mi pripomina bazen a leto, krasna farba :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nooo, veru aj môže byť :-) ďakujem

      Odstrániť
  6. ten modrý Catrice je naprosto, ale naprosto dokonalý!!! doufám, že se ještě prodává, protože pokud ne, tak umřu :-( musím ho nutně mít doma! a s bílým praskacím lakem to je hezká kombinace, připomíná mi oblohu. modrá nebe a praskací lak mraky :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no priznám sa, že ja asni neviem, keď som sa k nemu dostala cez časopis, na stránke Catrice už nie je a v drogérke som po Catrice už dlho nepozerala :-/ a keď nebude, bude nejaký podobný odtieň, veď oni to veľmi nemenia. ja som ho tiež zbadala a musela som ho mať, že sa dostal ku mne takto, bol šťastie :-)
      ja som premýšľala nad tým, čo mi nechty pripomínajú a nevymyslela som nič, vyriešila si to za mňa - nebíčko s obláčikmi :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.