31. augusta 2013

August Summary


Tento mesiac som aj ja oddychovala a spravila som si krátky oddych a tak prvý príspevok prišiel až so Šmoulinkovými nechtami (11.). Až na recenziu vodeodolnej maskary (25.) príspevky tohto mesiaca boli tvorené nechtovými príspevkami. Červený lak (13.) od Moniky sa predstavil v kombinácii so srdiečkami, modrý lak z EVY (16.) som skombinovala so zabudnutým praskacím od Essence, svetlunko fialový lak od Gabrielly Salvete poslúžil ako podklad pod úlovok od Veve (20.). Posledný augustový týždeň začal oranžovou výhrou z Baobelly (26.) a na záver som ukázala, ako ma dostali štyri laky od L´Oréal (28.).

This post is only informative about august posts. Text is only in my mother language but I added dates to "slovak" links :-).

Pekný večer! / Have a nice evening!

4 komentáre:

  1. Řekla bych, že oddech zítřkem končí, jestli platí, že se zapojíš do tý challenge. :) Já na to nakonec dlabu..10 dní 12-tek v práci a nedostatek nápadů mě nakonec odradily.. :/
    Jinak nejvíc se mi líbil GS zkombinovaný s efektovým lakem a ty L'oréal laky. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no, challenge je asi ohrozená :-/ okrem toho si myslím, že ľudia by nezvládli prispievanie 2x denne, aj keby sa jednalo len o zopár dní. tak som sa rozhodla, že si to prispôsobím a že prispievať budem len na FB, instagram a spol. a v nedeľu spravím hromadný príspevok. lenže mi do toho prišlo niečo iné a neviem, či budem mať na takéto vyvádzanie čas :-/ preto som to ani nedala sem do zhrnutia, ako som pôvodne plánovala. uvidím, ako sa to ešte vyvinie, dosť ma to hnevá :-( v prípade núdze nalakujem, odlakujem, nafotím a budem sa venovať tomu, čomu mám.
      tá GS bola taká kozmická kombinácia :-D také celé strieborné, veľmi krásne nechty to boli, och :-)

      Odstrániť
    2. Takový lakovací maratonek, taky nechápu, jak to někdo může zvládat každý den něco vytvořit, ještě tak, aby to nějak vypadalo a napsat k tomu text...nenene, to není pro mě. :D Vymyslelas to dobře, dyť to se vážně nedá..
      No já mám už skoro pátý (!) den stejný nehty, zkoušela jsem podle Cutepolish a..už dlouho jsem něco tak pěknýho na nehtech neměla..:D

      Odstrániť
    3. je to trochu na mozog, to hej, veď keď nestíham a dorábam ešte nejaké swatches lakov, celý deň mám v prdeli a to som doma. text v takomto prípade bude tvoriť úvod a použité laky, tu toho človek moc nevymyslí, akurát napísať niečo o inšpirácii.
      aj mne sa občas stane, že niektoré sa mi tak páčia, že ich mám aj týždeň :-D a nejaké podľa Cutepolish by som už mohla zase pridať do albumu veru :-D

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.