28. augusta 2013

Color Riche by L´oréal Paris




Lakom od L´oréal Paris som sa nejako stále vyhýbala. Narazila som na zopár fľaštičiek vo výpredaji za jedno euro, tak som sa nakoniec nechala zlákať.

(Všetky malé obrázky umiestnené v jednom riadku zväčšíte kliknutím na ne.)

I bypassed nail polishes by L´Oréal Paris. I hit on the sale for 1 € and I was allured with these four shades.

(Click on the small pictures which are in the row for bigger display)
 


 


302 Exotic Canaries - žlto-oranžová farba, 3vrstvy a stále zanechával prázdne miesta, strapatý štetec, s ktorým sa zle lakovalo, dosť riedky, stekal ku kožičke. Prvé lakovania boli ok, potom začal bublinkovať.

302 Exotic Canaries - an yellow - orange colour with coverage in the three coats, but it still does empty places, a bad application with the blowzy brush, thin consistence and bubbles








501 Mauve Rendez Vous - fialovo - hnedá, vo fľaštičke je viac fialový, na nechtoch je skôr ten hnedý, jemný fialový shimmer, 2 vrstvy, prečo ale mauve, toto nemá so svelo fialovou nič spoločné

501 Mauve Rendez Vous - a purple - brown colour which is much violet in the bottle and  much brown on nails. It has soft violet shimmer, coverage in the two coats. But why is this shade called mauve? This isn´t mauve.









809 Mystic Blue - krásna tmavomodrá s fialovým podtónom a jemným modrým shimmerom, kryl už v prvej vrstve, nanášanie výborné, no pri odlakovávaní trochu farbil nechty a prsty, no aj tak som s ním spokojná najviac so všetkých štyroch, ktoré vlastním a milujem ho.

809 Mystic Blue - a beautiful dark blue colour with violet undertone and soft blue shimmer which has coverage in the one coat. The application is very good but it tints nails and skin of fingers :-/ But I´m the most satisfied with this shade from all four which I´ve had and I love him!







807 Majestic Green - taká vodníkovská zelená so zlatým shimmerom, krytie v 2 vrstvách, slabé ryhovanie, ale dá sa prežiť, inak je v skutočnosti veľmi pekný :-)

807 Majestic Green - a waterman green colour with gold shimmer and coverage in the two coats, soft rifling but a very beautiful colour  in the final issue :-)




Myslím, že by laky od L´oéal mali u mňa dostať ďalšiu šancu, lebo až na ten jeden, ktorý asi nebude na celoplošné lakovanie ani slúžiť, som bola veľmi spokojná. A krásne sa fotili s tou hranatou fľaštičkou :o)

I think I could give the next chance to another nail polishes by L´oréal. I was very satisfied with them except that one yellow. And the bottle is very photogenic in hand :o)

Pekný deň! / Have a nice day!

34 komentárov:

  1. aj ja chcem také pazúriky <3 a ten modrý sa mi páči najviac :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ten modrý dostal aj mňa, toto je pre mňa úplne že top tmavomodrá, takéto môžem najviac :-) ďakujem

      Odstrániť
  2. Krásné nehtíky, takové asi nikdy mít nebudu. Jinak mě také nejvíce zaujala ta modrá. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Odpovede
    1. tá zelená má úžasný odtieň :-) ďakujem

      Odstrániť
  4. Já ještě od L´Orealu nemám žádný lak, nelákají mě, třeba se to časem změní :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ani mňa nelákali, ale keď už boli za to jedno euro a ja som stála v rade k pokladni pri nich... :-D vždy, keď mi padli na regál s ich lakmi oči, tak to bol nejaký škaredý odtieň a prešla ma chuť, časom som sa tam prestala pozerať. takže ak bude ešte nejaká akcia, tak myslím, že neodolám :-)

      Odstrániť
  5. Nemám rada žltú na nechtoch a paradoxne z týchto 4 sa mi páči najviac :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja iba s nejakým efektovým, nálepkami ap. :-) ale na nail art potrebujem aj takú farbu, tak sa nič nedá robiť. a keď už ju mám, tak ju aj nafotím, predsa sa len nejaká menšina, čo má žlté nechty rada, nájde :-) ďakujem

      Odstrániť
    2. Třeba já :-) dostal mě colorama 749. Úžasná žlutá. A tento se mi na nehtech moc líbí. Myslím, že na léto úžasný :-)

      Odstrániť
    3. tak :-) napr. aj Sonidlu sa páčia žlté laky :-) ďakujem

      Odstrániť
  6. Myslím, že ten Majestic green by si u mě v srdci našel místečko hned vedle Mystic blue. ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite hej, je krásny a ten zlatý shimmer v ňom... určite bude v kombinácii so zlatom niekedy :-) ďakujem

      Odstrániť
  7. Čooo za 1 €?! V DM či kde? To si mi mala ten zelený zobrať! Krásny je :) Ja mám tiež jeden žltý nepodarok akurát na nechtoch.. a to som v doňho vkladala také nádeje :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-D no boli, v DM-ku v tých výpredajových regáloch, som to vtedy hádzala aj na FB, už ani neviem, kedy som si ich kupovala. keby som vedela ti zoberiem

      Odstrániť
  8. Takže, ako som predpokladala... Loreal laky NE! :D :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. čo nie? veď ja som ich nezavrhla :-D

      Odstrániť
  9. Mystic blue mám, je parádny, mamine som kúpila taký nude, síce pekný vo fľaštičke, ale v reále to nebolo bohviečo, slabá pigmentácia, ale tak s tým človek tak nejak ráta, že to bude hop alebo trop pri tých bledých :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. súhlasím! všetky nude, čo som si kedy kúpila kryli slabo, kebyže mám krátke nechty, nebola by to až taká hrôza, ale pri nude mi veľmi vadia presvitajúce končeky. v swape mi ale prišla sada lakov a tam čo bol nude lak, ten, kryl už v jednej vrstve. veľmi milo ma prekvapil. možno raz aj sama narazím na nejaký dobre krycí :-)

      Odstrániť
  10. čakala som že ten žltý bude o kúsok svetlejší - nemám veľmi v láske žlté laky ale tento celkom újde :) fialový vo fľaštičke pekný, na nechtoch ani nie a to fialovú milujem .. a ten modrý aaaach ten stojí za hriech je naozaj veľmi pekný .. zelená mm nepáči sa mi veľmi :D ale zbožňujem tvoje detailné fotky ;)

    http://julietandnicol.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :-) ten fialový ma dosť sklamal. nie, že by sa mi vyslovene nepáčila tá farba, ale čakala som viac fialovú a tento zelený mi nevadí, jeho vzhľad ho u mňa dáva na inú úroveň medzi zelenými :-)

      Odstrániť
  11. Nooo, ten zelený je vážně zajímavý. Jako na první pohled nic moc, takový brčál :D Ale začíná se mi líbit víc a víc :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak ho nejako aj Soňa nazvala, že brčálový :-D mňa zlomil ten zlatý shimmer, mám v tmavšom odtieni takto aj jeden od GS a viem, že v tejto zlato-zelenej kombinácii to vyzerá dobre, tak som si povedala prečo nie, veď som ho na Soniných fotkách videla a páčil sa mi

      Odstrániť
  12. Such beautiful colors, they all look amazing! And I really like your nails :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Máš nadherné nehty! Kolem těchto laků jsem mockrát procházela v drogerii, nejvíce mě přitahoval ten zelený, ale říkala jsem si, že bych ho nenosila. Teď když vidím jak ještě k tomu rýhuje asi už vůbec. Naopak mě překvapuje jak nádherný je ten modrý! Precizně nalakováno! Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, Veronika! ja sa tak celkovo pozerám na zelené farby, ale občas ma nejaká dostane. Ja som tento videla u Soni a keď som videla to zlato v ňom, tak mal u mňa šancu. To ryhovanie bohužiaľ k takýmto lakom patrí, ale už som sa stretla s oveľa horšími, takže tento je ešte celkom v norme :-)

      Odstrániť
  14. Ahoj Suzi, tak to jsme na tom byly stejně ani já jsem L´orealy nekupovala, ale pak jsem si koupila nějaké ve slevě a jsem do nich blázen, na drogerku hodně kvalitní lak, štěteček i výdrž. Cena sice za tu maličkou lahvičku vyšší, ale využívám slevy jak to jde :-). Mám ten modrý lak i zelený, ten Mauve jsem okukovala, ale tušila jsem že bude moc tmavý na mě, což se mi u Tebe potvrdilo, koupila jsem si ještě jeden světle modrý, šedý a broskvový - mánie :-))). Jinak dokonalé fotky, fakt překrásně nafoceno!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ahoj, Marcelka :-) ďakujem pekne za komentár! ja tiež skôr budem pozerať po tých zľavách, pokiaľ sa do nejakého odtieňa nezamilujem u niekoho na blogu. mne sa páčil veľmi fialový, ktorý mala Romana na svojom blogu, ten mal byť v ďalšej nákupnej akcii, ale už som to nechala tak, čo som taaak ľutovala, keď som ho u nej videla.ten Mauve bude parádny na jeseň, mne takáto farba nevadí, len som vždy trošku sklamaná, keď vyzerá lak inak ako vo fľaštičke :o) no fotkách som nejakú dobu pracovala a dávam si na nich záležať, aby farby boli čo najreálnejšie. keď som robila posledné fotky, tak jedny žlté kvietky mi už ani nekvitli a nechtík som ledva našla :o) o chvíľu príde obdobie bez kvietkov, mala by som si nafotiť nechty do zásoby :-D

      Odstrániť
  15. tak ty mas teda ale krasne nechty :)

    OdpovedaťOdstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.