25. augusta 2013

GOSH Waterprof Volume Mascara

This post is written only in my mother language.


Zaslanie maskary na testovanie prišlo v pravý čas, pretože sa mi moja aktuálna minula. Už bola aj na zozname, keď mi prišiel balíček :-) O to viac som sa potešila, keď som ju otvorila. Používala som totiž staršiu verziu tejto maskary s klasickým štetcom. A keď sa k tomu pridá aj krajší vzhľad a tyrkysovo - čierno - strieborná kombinácia...


Objem je 9 ml, cena je 9 eur a do konca mesiaca sa dá zakúpiť za uvádzaciu cenu 7,20 €. Maskara je objemová, po novom má gumovú kefku, ktorá mihalnice pekne oddelí. Ako u GOSH produktov býva zvykom, maskara bola opatrená ochrannou fóliou. Čo sa týka výdrže, tak ešte mi ani jedna vodeodolná maskara nevydržala úplne neporušená celý deň, buď začala opadávať, alebo sa otlačila. Pri tejto sa to mi to stalo až k večeru po celom dni. Výdrž hodnotím kladne oproti staršej verzii, kde bola výdrž o niečo kratšia. V lete je vodeodolná maskara pre mňa povinná výbava. Hoci k vode sa nelíčim, ale zato horko mi dáva poriadne zabrať aj na tvári. Odskúšala som ju pri celodennej túre, vo vani, aj pri chvíľkovom domácom čvachtaní sa v bazéne (len kvôli recenzii).








 Maskara mi bola poskytnutá spoločnosťou GOSH Cosmetics. Ďakujem!

Pekný pekný zvyšok nedele!

14 komentárov:

  1. Čím to je, že snad všechny ( no dobrá, nevyzkoušela jsem jich moc..:D ), voděodolné řasenky nevytočí ty řasy tak, jako ostatní, normální maskary..Měla jsem asi dvě-tři a ani jedna mi s řasami nic moc neudělala. Asi (určitě) jsem v tomhle laik, ale docela by mě to zajímalo. Tobě to takhle s přirozenějšími řasami sluší, ale na mně to třeba vypadá divně. :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ale to nie, také zlé to snáď nebude. keď som mala Maybelline, tak tá mi mihalnice natočila pekne, ale pekne mi ich aj zlepila a navyše do troch hodín bola zo mňa panda. ja som v tomto takisto laik, no podľa mňa sa tak divne chovajú, lebo majú oproti bežným "vodeodolné" zloženie :-D ja som natočenie či dĺžku nikdy nejako neriešila, skôr ma trápilo, že mám spodné také dlhé a veľmi riedke, ale opadávanie, otláčanie a zlepovanie ma vie riadne naštvať

      Odstrániť
  2. Mě z celé recenze nejvíc okouzlila první fotka :)))) Jina řasenka má hezký kartáček, škoda, že Gosh není u nác lépe dostupná kosmetika :(:

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ooo, ďakujem na tú som aj hrdá :-D keď maskara dorazila, išla som ju hneď vo Váhu fotiť, že keď už je vodeodolná... :-D si ma mala vidieť, keď som ju položila, naaranžovala, cvakla a prišla vlna a skoro mi ju odniesla :-D
      kefku má moju najobľúbenejšiu, takúto mám fakt najradšej, lebo mi farbí pekne češe a nelepí, takže som rada, že upustili od starej verzie :-)

      Odstrániť
    2. Ještě, že jí vlna neodnesla... Rybám by byla k ničemu, když nemají řasy :)

      Odstrániť
    3. no veď to, že by vyšla na zmar a mne by chýbala :-D

      Odstrániť
  3. ja ju mám tiež a zbožňujem tú kefku, strašne krásne mi oddelí riasy a ten pocit milujem :) a inak máš neskutočne peknú farbu očí !! hlavne na tej fotke v strede kde máš nanesenú riasenku :)

    http://julietandnicol.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) oči sa mi najviac na mne páčia, aj napriek tomu, že nie sú jednofarebné :-D ja preferujem hlavne takéto kefky odkedy som prvý krát vyskúšala ich Serious Volume maskaru. hoci mám doma niekoľko maskarových pokusov a omylov, tie s takýmito kefkami sú pre mňa top :-)

      Odstrániť
  4. A mě na recenzi nejvíc zaujalo obočí ♥ :D.... a hned po něm ta první fotka :) Teda co já bych za takové dala... mám ho jak Brežněv a ještě mi to nebaví ho trhat - vražedná kombinace :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to sa teším, aj keď v skutočnosti by si ma nechcela stretnúť "bez neho", túto poctu má len predavačka skoro ráno v obchode, kam idem úplne nenalíčená :-D ešte takto pred rokom som nosila škaredé tenké, krivé a hnusné obočie, asi 13 rokov som si demolovala som pekný prirodzený tvar šklbaním a rovnako pred rokom som sa rozhodla že dosť a nechala som si ho dorásť. proste dievča 90-tych rokov :-D tie roky šklbania mali vplyv na to, že mi nedorástlo všade, takže časť pri nose, pozostáva zo zopár chĺpkov a zvyšok je na vykreslení :-/ najprv som si nemohla zvyknúť na jeho hrúbku a pripadala som si ako Brežnev aj ja, ale časom sa ten pocit zlepšil. hlavne keď si pozriem staré fotky. keď si prechádzam staré líčenia, vidím, ako ho postupne pribúdalo :-) prebytočné chĺpky som dala časom preč podľa vykreslenia, lebo som vedela, že tie tam určite nebudú. teraz som už celkom spokojná, ale aj tak sa na svoju hlúposť v minulosti stále hnevám.

      Odstrániť
    2. No tak vlna vytrhaného obočí mě úspěšně minula, jsem na to naštěstí moc líná :D Ale bohužel jsem i líná držet jakýkoliv normální tvar :D Vždycky se na to vrhnu, až když přes obočí pomalu nevidím a to už je pozdě a trvá to věčnost a odrazuje mi to už dopředu od dalšího trhání :D No začarovaný kruh :D

      Odstrániť
    3. ani mne sa to nechce, ale keď už, tak si ho najprv vykreslím a potom trhám, zo strachu, aby som neodstránila niečo, čo horko-ťažko vyrástlo :-D ale či bolo tenké, ale bo je hrubé, vždy to bola moja najneobľúbenejšia časť starostlivosti :-D

      Odstrániť
  5. Presne tento typ kefky zbožňujem a momentálne hľadám kvalitnú vodeodolnú riasenku, tak sa po nej poobzerám :) dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ešte máš zajtra šancu kúpiť si ju za uvádzaciu cenu :-) ďakujem!

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.