26. augusta 2013

OPI Nail Lacquer, Y´All Come Back Ya Hear?


Dnes to bude o laku od OPI, ktorý som vyhrala na stránke Baobella. Každý deň vyhlasujú súťaže, ktoré sa delia podľa lokality (UK, USA alebo Európa). Prišiel mi reklamný mail a len tak som skúsila kliknúť a zadarilo sa :-D Potom som netrpezlivo očakávala, aký odtieň mi príde.Mimochodom, môj profil.

Today it will be about this nail polish by OPI which I won on the site Baobella. They every day do offers for community users. The offers are separated by USA, UK or Europe. I received advertising mail and I tried it. The luck stayed with me :-D I was so curious about shade. Btw, my profil.


Výhra dorazila asi o tri týždne a bol to odtieň  Y´All Come Back Ya Hear? z kolekcie Texas (jar 2011), ktorá okrem tohto laku obsahovala ďalších 11 odtieňov - 6 trblietavých a 6 sorbet. Štetec je oproti môjmu prvému oveľa lepší, lakovanie bolo bezproblémové, dokonca sa dalo pekne dostať aj ku kožičke. Pre krátke nechty postačujú dve vrstvy, no pre dlhšie je potreba 3-4 vrstiev. Menším sklamaním bola farba. Vo fľaštičke je krásna sýta oranžová, no na nechtoch je taká smutná a so slabým leskom, tak som použila vrchný lak. Obrázky kliknutím zväčšíte.

My win came circa of three weeks  and it was shade Y´All Come Back Ya Hear? from Texas Collection (spring 2011). This collection consisted of 12 shades - 6 shimmer and 6 sorbet. A brush is better than I have experience with my first OPI. The application was without problems and was really easy to apply nail polish near to cuticle. The coverage is in the two coats for short nails and three - four for longer nails. The colour a little dissapointed me. It´s so nice and vibrant orange colour in the bottle but on nails is so sad with poor shine. You must apply a top coat for beautiful shine. Click on the pictures for bigger display.





Ako sa vám páči? / How do you like this colour?

Pekný pondelok prajem! / Have a nice monday! 

16 komentárov:

  1. Docela se mi ten odstín líbí i když oranžovou moc nemusm :) OPI ještě žádný nemám, tak snad se mi brzy nějaký povede ukořistit :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. na bežné nosenie ani ja, ale takto v lete mi takéto farby vôbec nevadia. chcela som pôvodne s výhrou spraviť aj nail art, ale keďže prišiel oranžový a už mám jeden oranžový pripravený, takže nič :-D aj taký nail art dokáže znížiť nechuť voči oranžovému laku :-D toto je môj druhý, po tom, ako som si kúpila veľké sklamanie s Budapešťou, som povedala, že už ďalší nechcem, alebo aspoň nie za plnú cenu. ešte mám jeden požičaný, tak uvidím aký bude ten:-)

      Odstrániť
  2. No já nevím, oranžové laky mám vážně ráda, ale tenhle mi nepřijde v ničem "vyjímečný" - že bych padla na zadek a joooo ho musela mít zrovna od OPI... Myslím, že podobné mám doma jistě 2 :D Ale kdybych ho vyhrála, tak bych se za něj určo nezlobila :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no veď to, za cenu týchto lakov očakáva človek niečo viac a mňa tá farba teda dosť sklamala. taký Essence, Wake up!, to je farba, ten bude aj v spomínanom nail arte, čo som písala Hanke v komentári. no ale ako píše, darovanému koňovi na zuby nehľaď :-D

      Odstrániť
  3. Ja mám práveže tieto tlmenejšie oranžové radšej ako tie krikľavé cestárske ;-) A som rada, že ti prišiel exemplár s dobrým štetčekom, tak snáď na Opi nezanevrieš úplne;-) S krytím si starosti nerob, celá táto kolekcia s tým mala problém, lebo to je akože nová konzistencia - sorbet... čiže klasické jelly :-D
    Ale tvojim nechtom aj tak pristane všetko! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ten názov sorbet som použila z oficiálneho popisu, ale hej, je taký jelly :-D človek ale také mizerné krytie od takej sýtej farby vo fľaštičke neočakáva, ale tak vždy sa s tým dá niečo vymyslieť. a hej, za štetec som vďačná, ak budem ešte raz kupovať OPI, tak si najprv pozriem štetec :-D

      Odstrániť
  4. No wow, na oranžovou - takto sytou - nejsem na nehtech moc zvyklá, ale tahle mi teda kruci padla do oka! Je pořádně šťavnatá a vypadá řádně pomerančově!! Nádhera!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, Andrejka :-) to aby som predsa len ten nail art s ňou spravila, aby si ho videla ešte raz v akcii :-)

      Odstrániť
  5. Já asi žádný podobný lak nemám a ač je obyčejnější, tak se mi hrozně líbí. :) Úplně ho vidim k jeansům a kovbojským botám, fakt ten Texas jde z laku cítit. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hehe, taká oranžovo-modrá kockovaná košeľa a rifle, veru hej, máš pravdu :-)och sakra, vďaka za pripomenutie, už začína Dallas :-D :-D

      Odstrániť
  6. ešte som sa nestretla s takýmto odtieňom oranžovej, ale musím povedať že na nechtoch vyzerá naozaj veľmi pekne ! :) pôsobí uplne tak osviežujú a jemne na tvojich nechtoch :) ja žiaden opi lak nevlastním takže len tíško zavidím ! :)

    http://julietandnicol.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som si povedala, že aspoň jeden si kúpim, voľba padla po dlhom premýšľaný nečakane na fialový, no dobre to nedopadlo. som si povedala, že za vlastné, alebo za plnú cenu asi ďalší nie :-D takže som rada, že som ho vyhrala a stálo ma to len kliknutie :-) a ďakujem :-)

      Odstrániť
  7. wow to je aka radost! Krasny odranzova!


    Inak nezabudni sa zapojit do Weleda giveaway: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/weleda-peeling-super-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tento odstín jsem hrozně moc chtěla, ale jestli jeho barva nakonec není tak dobrá, tak nevim nevim... Ale na tvých nehtech vypadá lak nádherně :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ti, Soni. aj fotenie mu ešte pridalo, tá oranžová bola slabšia ako na fotkách :-/

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.