20. augusta 2013

The Silver Cascade


Veve robí výpredaj niektorých kúskov zo svojej zbierky a ja som si odtiaľ ulovila jeden od Barry M. Keď dorazil, vedela som presne, ktorý pod neho použijem. Vybrala som si Gabriellu Salvete č. 126. Keď som robila popisy fotiek, uvedomila som si, že som vybrala laky s rovnakými číslami len v inom poradí :-)

Gabriella Salvete Enamel With Hardener, 126 je bledunko fialový studený odtieň so striebornou perleťou. Trochu ryhuje a kryje v dvoch vrstvách.

Veve has a blog sale and I caught the one by Barry M. When I saw him, I knew which one I must to use as base. I chose nail polish by Gabriella Salvete in shade nr. 126. When I was adjusting photos and writing description, I noticed alikes numbers only in another order :-)

Gabriella Salvete Enamel With Hardener, 126 is a very light cold violet colour with silver pearliness. This piece does a bit the slots and covers in two coats.





Podklad je nalakovaný a prechádzame k hlavnému hrdinovi príspevku. Ako vyzerá nanesený samostatne si môžete pozrieť tu. Ja som naniesla jednu vrstvu a vrchný lak. Skladá sa z priesvitného základu a množstvom farebným trblietok.

The base is done and we can come to the main hero of the post. You can see him applied singly here. I applied a one coat and a top coat. This nail polish consists of the transparent base and number of the colorful glitters.






Prajem pekný večer! / Have a nice evening!

22 komentárov:

  1. Odpovede
    1. ďakujem a súhlasím. dokonale spolu ladia :-) nie že by sa nehodil aj k iným, ale k tomuto sa mi hodí úplne úžasne, asi aj preto bol prvý, ktorý mi napadol :-)

      Odstrániť
  2. samotná GS se mi popravdě moc nelíbí, protože já nejsem zrovna typ na perleťové laky. ale kombinace se Silver Cascade je naprosto dokonalá a výsledek se mi hodně líbí! taky budu muset co nejdříve něco navrstvit :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ti :-) na takéto prípady mám našťastie trblietkové laky a tie takéto laky našťastie dosť zachránia :-D musím ale priznať, že tento lak je ten lepší prípad, už som mala aj horšie. dlho som ho odkladala v krabičke, prišla kaskáda a už aj tu visí :-)

      Odstrániť
  3. Teda, to je moc pěkný, ten efektový Barry M nemá chybu a v kombinaci s jemnou GS je to krásná podívaná. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :-) mne sa páčil aj samostatne u Veve, ale mne by sa to nechcelo odlakovávať, tak radšej volím takéto kombinácie :o)

      Odstrániť
  4. Odpovede
    1. jj, škoda,že sa mi už nepodarilo aj tie ostatné, čo som chcela :-)

      Odstrániť
  5. Moc krásná manikúra Suzi, Barry M je úžasná a moc pěkně jsi to zkombinovala s GS-kou - jemné, něžné ale veselé, na sluníčku to musí být nádhera :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ti! presne - jemná, nežná kombinácia, ktorá na slnku prepukla v striebornú kaskádu trblietok :-)))

      Odstrániť
  6. Jak píše Jíťa - ten GS se mi taky moc nelíbí, pro mě je takový nezajímavý. Ale se Silver Cascade je to fešná dvojka :) Moc hezká kombinace.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ešteže toľko čakal na lakovanie a zverejnenie, že som ho nedala do nejakého hromadného príspevku samostatne :-D ďakujem, Hanka :-)

      Odstrániť
  7. Je nádherný jak s třpytkami tak bez :).

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ten trblietkavý je nádherný :) taká hodná na party :D

    http://julietandnicol.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. I don't know which one I like the best but they're both gorgeous anyways ^^

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. thank you, Roxy :-) I think that Barry M is nicer :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.