11. augusta 2013

Smurfette Nails

Dnes vám ukážem nechty, ktoré som si spravila do kina na Šmolkov 2. Dnešný príspevok bude veľmi šmolkovný. Najprv ma mrzelo, že mám doma len Šmoulinky, ale keď som zistila, že vlastne Šmoulinka je tam hlavný bod filmu, tak už ma to tak netrápilo. Vzniknutú situáciu som prispôsobila aj lakom a nechty som zladila vo farbách Šmoulinky.

Today I will show you nails which I did for Smurfs 2 movie. Today´s post will be very smurfy. At first the fact that I have only Smurfette water decals was bothering me. Later I didn´t worry because the Smurfette is the main point in this movie. I chose nail polishes by Smurfette´s colours.

Použité laky / Used nail polishes:
  • Essence Colour & Go, 146 That´s What I Mint
  • Gabriella Salvete Enamel With Hardener, 148
  • NYC Turbo Dry







Haha, pod nechtami moja šmolková dedina, ktorú hrám už asi tri roky. Stiahnuť si ju môžete tu alebo tu a rada budem vašou susedou, moje Apply ID je bejby1982 :o)

Haha, this is my Smurf´s village in background. I play it cca for three years. You can download it here or here. I will fain your neigbour, my Apple ID for Game center is bejby1982 :o)


Krásnu nedeľu prajem! / Have a beautiful sunday!

14 komentárov:

  1. Už som si myslela, že v Trnave je nejaké drahé kino, až potom som si všimla to 3D :D A šmolkovú dedinu už ťahááám :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no :-D to by mi drahý nespravil, aby mi tieto modré potvorky nedoprial v 3D, môj ňuňuňu Babroš :-D kiež by sme mohli byť susedky, ale asi to nepôjde cez dva rôzne operačné :-/

      Odstrániť
  2. Jee to je krásne! Neuveriteľné, veľmi sa mi to páči a na premieru šmolkov si neviem predstaviť nič lepšie! Určite si bola originálna :)
    A tie nálepky sú rozkošné :o)
    http://nalensworld.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-))) ďakujeeeem! na deti som nemala, tie boli nachystané riadne v modrom a šmolkovom oblečení :-D ale tak úspech veru mali aj bez šmolkooblečenia :-)

      Odstrániť
  3. Tak to je mega :-) máš asi veľmi rada šmolkov :-) ja mám rada tých starých klasických.. dokonca mám u starkej starú LP platňu s rozprávkou :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak trochu, no :-D ale platňu som teda nikdy nemala :-) ďakujem, Janka!

      Odstrániť
  4. Nádherné tématické nehtíky do kina jako stvořené. Strašně moc se mi líbí to trio barev, prostě jsou krásně k sobě i bez Šmoulinky, ale zase bez ní by to nebylo tak roztomilé :-). Tak jestli jsou už v kině, to brzy budou chtít vidět i moje holky - co se týče Šmoulů, na věku nezáleží :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. moja reč! :-D btw, okrem toho, v ukážkach pred samotnými Šmoulami sme si vyhliadli už ďalšie rozprávky :-D ono tie rozprávky nie sú až tak moc detské, takže s kľudným svedomím pôjdem aj na ďalšie :-)
      kombinácia veru bola pekná. pôvodný zámer bol všetky nechty šmoulie, ale dobre, že som si to rozmyslela :-) a samozrejme ďakujem :-)

      Odstrániť
  5. To je roztomilé!!! Ta mintová vypadá se žlutou úžasně!
    Style Without Limits

    OdpovedaťOdstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.