13. augusta 2013

Yes, Love!


Tento lak sa ku mne dostal od Moniky, ktorá si ho priviezla z Ibizy a spolu s ďalšími štyrmi mi ho požičala na lakovanie.

Vo fľaštičke má taký malinový podtón, ale v skutočnosti na nechtoch bol obyčajný červený, čo ma trošku sklamalo. Horšie ale bolo to, že nevydržal ani jeden deň. Objem 16 ml za cenu 1,95 €. Na druhej strane chválim štetec, s ktorým sa krásne lakovalo a dalo sa dostať ľahko aj bližšie ku kožičke a konzistenciu. Lesk má taký slabší, takže ak chcete mať pekné lesklé nechty, je potrebné naniesť vrchný lak, čo som urobila aj ja. Aby som nezabudla, jedná sa o odtieň 025.

Monika lent me this nail polish together with the another four pieces. She brought him from Ibiza.

This nail polish has a beautiful raspberry undertone in the bottle but on the nails is the ordinary red. This a little disappointed me but the hold - off was worse - not either one day. The volume of the bottle is 16 ml and price was 1,95 €. For beautiful shine is necessary apply a top coat. So that I don´t forget, shade is nr. 025.








Jeho názov vo mne evokoval ako inak srdiečka. Tak som sa rozhodla použiť pre oživenie tento no name glitrový lak, ktorý som predstavila tiež v červenom poste a to v kombinácii so Sabrinou.

His name evoked in me hearts. So I decided to use this glitter heart no name nail polish for highlight. You can see this glitter nail polish in the other red post in combination with Sabrina nail polish.




Pekný večer prajem! / Have a nice evening!

18 komentárov:

  1. Tak to je krasavec :) a ten efektový taky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veru, škoda tej výdrže, ale tak musia byť aj slabšie kúsky :-) ďakujem

      Odstrániť
  2. Na druhou stranu takový výrazný červený neurazí snad nikdy. :) A ten lesk! Nádherný. Kombinace s efektovým topem mi přijde úžasná a hned bych po ní sáhla na Valentýna. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem! červenou veru nepohrdnem nikdy ani ja. ale keď sme pri tom lesku, ten mu dodal až top coat, lebo svoj pôvodný mal slabý. sakra, zabudla som to napísať, idem to napraviť :-/

      Odstrániť
    2. Mně se tohle zapomínání stává v jednom kuse. :))

      Odstrániť
    3. ešteže som mala poznámky k nemu pred sebou :-D už som myslela pri písaní vety aj na to, ako to preložím a takto mi to vypadlo

      Odstrániť
  3. Beautiful color and great combination with glitter hearts, I love how it looks :) Your nails are amazing, I wish mine ever grew that long without breaking :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. thank you, Ina :-) I´m happy that I have this nail polish (for red colours :-D) and my nails thank you, too :o)

      Odstrániť
  4. Aaaaah, ta srdíčka jsou dokonalá. To kde jsi prosím sehnala??

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, Renátka :-) ten lak som dostala dávnejšie ako darček k objednávke z nechtového e-shopu

      Odstrániť
  5. Zuzi, zdieľam si na FB :) lak má krásnu farbu, len škoda tej výdrže, jedinou jeho prednosťou je jeho ľahké zlupovanie :D Ideál na cesty.
    Som vedela, že u teba mu bude dobre, s tým nadlakom so srdiečkami vyzerá super a v kľude by som to takto znosila aj ja :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :-) som si istá, že keby som si ho nechala ešte deň - dva, ani odlakovač by som nepotrebovala :-D súdiac aj podľa toho, ako ľahko išla dole srdiečková časť a pekne sa zlúpla pri odlakovávaní. keď budem na neho požívať nejaký takýto efektový, výdrž mu to o niečo predĺži, lebo srdiečkový necht bol v poriadku :-)

      Odstrániť
  6. Jooo červená je červená :) S tím efektovým to vypadá moc hezky, škoda té výdrže. A taky už mi kvete ibišek :) Přesně tenhle fialový a ještě bílý :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne tak, Hanka :-) aj keď som očakávala tú červenú s malinovým podtónom, ale čert to zober :-D no a po pravde, ani neviem, čo to je zač, máme týchto kríčkov plný dvor a ja som si z nich už minulý rok spravila fotiacu kulisu :-D takže ďakujem za poučenie :-) my máme tieto fialkové, ružové a aj biele

      Odstrániť
  7. So srdiečkovým glittrovým lakom je to perfektné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. tá farba je úžasná ! :) zbožňujem červenú na nechtoch a toto je presne ten odtieň, ktorý ja môžem :) milujem tvoje detailné fotky a ten nalakovaný prsteník s glitrovým lakom vyzerá skvele :)

    prikladám aj môj blog: http://julietandnicol.blogspot.sk/ :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. červená je jednoducho must have, pre mňa rozhodne, mám ich niekoľko s rôznymi podtónmi. môj prvý červený lak je spomínaný v texte, bol to práve ten od Sabriny :-) ešte bude niekoľko červených aj v budúcnosti, či už sa bude jednať o Illamasqu alebo 17, ktorý mi prišiel vo swape, včera som spravila update jednému GOSH-u, asi by som mala pridať záložky aj podľa farby, bolo by to jednoduchšie "vymenovať", lebo by stačil link :-D a samozrejme ďakujem, snažím sa, až to niekedy s tými fotkami preháňam :-D

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.