20. septembra 2013

Anniversary Nails

No, čo napísať k týmto nechtom, ktoré sú srdiečkové a pritom nie je Valentín. Snáď len toľko, že som si pri príležitosti výročia s mojou polovičkou spravila takéto nechty. Nikdy predtým som niečo takéto nespravila, asi po toľkých rokoch nastal čas aj na niečo takéto :-D

Mmm, heart nail design and no Valentine´s day. We celebrated anniversary with my man so I did something like this - for the first time :-D.


Nechty som spravila v dvoch verziách, lebo som sa nevedela rozhodnúť. Tie druhé, kombinové s ružovým a červeným lakom, mi ale pripadali menej gýčové, tak nakoniec mi ostali tie.

I did two versions because I couldn´t decide. The second version (combined with red and pink) was less trashy so I kept these.

Použité laky / Used Nail Polishes:
  • Gabriella Salvete Enamel With Hardener, 148
  • GOSH Nail Lacquer, 543 Pink Rose
  • Rimmel 60 Seconds, 800 Black Out
  • NYC Get Up to Sped! Turbo Dry Top Coat

  • štetec na nail art / nail art brush
  • zdobiace pero / dotting tool

Fotopostup / Photo tutorial


1. Nanesieme podkladový lak.
2. Nanesieme v dvoch vrstvách biely lak a necháme zaschnúť.
3. Najväčším bodkovačom vytvoríme balónik v tvare srdiečka.
4. Menším bodkovačom spravíme spodok balónika.
5. a 6. Zopakujeme predchádzajce dva body.
7. Štetcom na nail art nakreslíme čiernym lakom šnúrky.
8. Nanesieme vrchný lak.

1. Apply s base coat.
2. Apply a white nail polish in two coats and let it dry.
3. Paint heart shape with the biggest dotting tool.
4. Paint a bottom of the heart baloon with the smaller dotting tool.
5. & 6. Repeat the previous two steps.
7. Paint tha black laces with thin nail art brush.
8. Apply a top coat.

Ostatne, kto nie je lenivý, môže si pozrieť výrobu vo videu :-)

Who isn´t lazy, here is the video :-)






Na záver pridám ešte dôležitú zložku týchto nechtov. Úžasný biely lak, na ktorý som narazila vďaka Sonidlu. Krytie v dvoch vrstvách a je jednoducho úžasný!



Prajem pekný piatkový večer a ešte peknejší víkend!

Have a beautiful Friday evening and more beautiful weekend!

 

16 komentárov:

  1. Something similar to ProfesionalDQ. It looks nice :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Náhodou je to roztomilý a vůbec mi to nepřipadá jako kýč. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no to vieš, ja keď sa povie srdiečko, tak už vidím nejaký valentínsky gýč, tak to preto :-D aj to čo sa fotí, som videla v januári/februári v predaji :-) inak hej, boli milučké :-) ďakujem ti ♥

      Odstrániť
  3. Zlaté :) gratulujem k výročiu! Náš čaká o 2 týždne 6-ročnica :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hehe, ďakujem, už ho máme tri týždne za sebou, ako obvykle meškám :-D aj ja gratulujem k vášmu :-)

      Odstrániť
  4. Miloučký design a gratuluji k výročí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak tenhle článek si musím uložit do oblíbených a až půjdu kamarádce na Valentýna na maturitní ples, musím si takové nehtíky udělat :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, Rory, to sa teším :-) dúfam, že sa potom svojimi aj pochváliš :-)

      Odstrániť
  6. jéj to je zlaté :) ešte veľa pekných výročí vám prajem :)
    a takého istého plyšiačika srdiečkového máme doma :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, Veronika :-)
      to srdiečko sa mi tu povaľuje už niekoľko rokov, ale aspoň som ho mohla použiť ako ilustráciu :o)

      Odstrániť
  7. Krásné! S těmi balonky to je zajímavý nápad!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, Adrika :-) ešte som tam mohla dať taký ten odraz svetla, aby vyzerali reálnejšie :o)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.