2. septembra 2013

Butterfly Wings

Myslím, že tieto nechty ste už videli v rôznych farbách na rôznych miestach. Ako milovníčka motýlikov som ich samozrejme mala na zozname, že aj ja si také spravím. Keď som premýšľala, aké nechty spravím a pošlem do súťaže, padlo rozhodnutie práve na motýlikov.

I know you saw these nail in many colours. I had this nail design on my list for a long time. I´m a big butterfly lover. I did this design for nail art contest.


Použité laky / Used nail polishes:
  • Rimmel 60 Seconds,  400 Starlet
  • Rimmel 60 Seconds,  800 Black Out
  • Gabriella Salvete Enamel With Hardener, 148

  • štetec na nail art a zdobiace perá

Fotopostup / Photo tutorial:

1. Nanesieme podkladový lak.
2. Nanesieme zvolený farebný lak a necháme zaschnúť.
3. Štetcom na nail art nakreslíme spodný oblúčik.
4. Následne nakreslíme rozdeľovacie čiary...
5. ... a oblúčikmi ich spojíme.
6. Konček nechta vyfarbíme na čierno a necháme zaschnúť.
7. Na čiernu časť spravíme zopár bodiek rôznych veľkostí a necháme dobre zaschnúť.
8. Nanesieme vrchný lak.

1. Apply a base coat.
2. Apply select nail polish and let it dry.
3. Paint an arc with nail art brush.
4. Then paint some stripes...
5. ... and connect them with small arcs.
6. Paint black a tip of the nail and let it dry.
7. Make some dots on the black part and let it dry.
8. Apply a top coat.

Video:




Držte mi palce v súťažení! A ak chcete, môžete mi dať "lajk":-) / Wish me a luck in contest! And if you want, give me "a like" :-)


Pekný deň prajem! / Have a nice day!

22 komentárov:

  1. ach ja zbožňujem tvoje nechty a nápady ! :) tieto ti naozaj vyšli, sú užasné :) hned som dala like na fotku na fb a držím palce :) inak ten podkladový lak sa mi veľmi páči, dobrý výber :)

    http://julietandnicol.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. och, ďakujem,ďakujem, už som myslela, že to všetci odignorujú :-D použitý lak bude určite ukázaný aj samostatne nalakovaný, hoci sa už nevyrába, ale je veľmi krásny, nedá mi neukázať samotné fotky

      Odstrániť
  2. Veľmi pekné, aj som dala lajk! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Bezva, to je krásný. Já bych ale měla pak problém si to nakreslit na pravou ruku. To bych měla samý nerovnosti :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, Hanka. a ja zase ľavou, keby si videla, ako sa mi klepala ruka, aj na pravej je vidno ťahy, musela som si robiť prestávky. pri natáčaní to už išlo lepšie, ale ako som sa snažila na fotku, tak sa mi hrozne triasli ruky :-D

      Odstrániť
  4. vzdy ma fascinovali motylie kridle, ale na nechtoch som ich este nevidela :) velmi pekne..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj mňa veľmi fascinujú, milujem motýle a ich farebnosť. ďakujem :-)

      Odstrániť
  5. Wow wow wow, krásný ♥ Moc držím palce ať soutěž vyhraješ. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Odpovede
    1. thank you, Swanette :-) Cool change of name ;-)

      Odstrániť
  7. Obdivuju tě, jak si dokážeš tak krásně od ruky namalovat čáry... Hezký výsledek :) Můj like máš ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, Hanka, za komentár aj za lajk :-) ale nie sú až tak rovné, strašne sa mi triasla ruka a sú také vlnité a občas aj krivé :-D

      Odstrániť
  8. These look lovely :) I've always wanted to do a butterfly design but I never got the chancew yet :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you, Roxy ♥ Me too and I finally did it :-)

      Odstrániť
  9. vyzerá to skvele!

    l0veyourselffirst.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.