6. septembra 2013

♥ Dermacol Love Lips Balm ♥

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
... alebo láska v šiestich jazykoch. V krátkej upútavke na produkty, ktoré budem v blízkej dobe recenzovať, sa mihli tri z týchto balzámov. Keďže mi dorazili aj zvyšné tri, môžem o nich napísať niečo bližšie. Dnešný príspevok bude sladký, voňavý, zamilovaný... Fotenie a úpravu fotiek som si tentokrát veľmi užívala :-D
Jedná sa o zvláčňujúce balzamy na pery s neodolateľnými vôňami. Tónované balzámy sa stali veľmi populárnymi a priznám sa, že odvtedy, čo sa ku mne dostali dva od Revlonu, sa moja zbierka rozšírila na 10 ks. Dôvod je jednoduchý. Okrem toho, že pery hydratujú, tak ich aj farebne tónujú. Miesto troch vecí si so sebou môžem zobrať len jednu. Postupne s touto vymoženosťou prichádzajú aj ďalšie a ďalšie značky, niektoré úspešne, niektoré menej. Ako som sa dozvedela, tieto balzamy sú takou malou kópiou, či náhradou balzamov od Maybelline - Baby Lips, ktoré sa sem na trh nedostali.


Dermacol to celé pojal celkom originálne. K srdiečkovému tvaru tyčinky priradil názvy, ktoré reprezentujú slovo láska v rôznych jazykoch. Každý balzám vonia inak, takže žiadne 6x vanilkový cukor sa nekoná. Na druhej strane práve ich vône môžu niekoho dosť odradiť. Mne osobne pripomínajú voňavú gumu, ktorú som dostala od babky, keď som nastupovala do prvého ročníka, či farebné voňavé perá, ktoré som mala ako staršia školáčka. Ale mne osobne nevadia, ani ma neobťažujú. Jednotlivé mená a vône priradím neskôr ku každému zvlášť.



Prejdime k "technickým" parametrom a vlastnostiam. Balzamy sú bez parabénov. Objem je 3,5 ml, doba spotreby 12 mesiacov, majú ochranný faktor SPF15, cena je 2,99 € v e-shope. Nepoznám cenu v drogérii, lebo tu v okolí sa mi nepodarilo na ne naraziť v obchode. Bola som sklamaná, lebo ma vlastne na ne nalákala Andrejka a nič z toho nebolo. Zhodou okolností mi ale bola ponúknutá spolupráca s firmou Dermacol a mala som to šťastie, že mi tri boli zaslané :o) Zvyšné tri som si dokúpila, ale o tom na konci príspevku.
Zloženie sa u jednotlivých odtieňov trošku líši (napr. v parfumovanej zložke) a nechcela som odstraňovať nálepky ani fotiť to cez obal. Zloženie je totiž na druhej strane etikety a nemajú to vymyslené tak, aby sa to dalo odlepiť a späť nalepiť. Ale čo majú spoločné je, že majú vyživujúcu textúru s prírodnými olejmi (Ricinus Communis Seed Oil - výťažok zo semienok ricína), včelím voskom (Cera Alba) a vitamínom E (Tocopheryl Acetate), ktorá podporuje regeneráciu pier a vytvára na nich ochrannú vrstvičku a zabraňuje ich vysúšaniu. Musím potvrdiť, že hydratujú statočne, ako majiteľka večne vysušených pier si môžem len pochvalovať. Pigmentácia je výborná a aj keď už po nejakej dobe farba nie je intenzívna, ako po nanesení, pery sú stále ešte sfarbené, nemali svoju prirodzenú farbu. Najvýraznejší z nich som použila na večer a prežil aj večeru, aj pitie. Ale je tu predsa len niečo, čo by som trošku zmenila. Hoci sú niektoré odtiene v balení farebne odlišné, na mojich perách farby vyzerali skoro identicky. Zaradila by som teda nejakú telovú hnedú, príp. posledný odtieň by som spravila tmavší. Ktorá ma rada rúže ladené výraznejšie do fialova, mohla by pociťovať absenciu takéhoto odtieňa.




01 Love

Láska po anglicky je baby ružová s fialovým podtónom a vôňou hrozna.



02 Liebe

Láska po nemecky je ružovo-koralová farba s vôňou broskýň.



03 Amore

Láska po taliansky sa nesie v malinovo ružovej farbe a vôňou melóna.



04 Amour

K francúzskej  láske by sa viac hodila tá hroznová vôňa, miesto toho bola obdarená jahodovou vôňou a červeno-koralovou farbou.



05 Amor

Cyklaménovú farbu a višňovú vôňu priradili k španielskej láske.



06 Láska

A tá láska naša a česká dostala chuť čokolády (z Figara :o) ) a červenohnedú farbu.



Teraz ešte k nákupu tých zvyšných. Idem to písať len preto, že ste možno nepostrehli moje zdieľanie na Facebooku a teraz majú skvelú akciu, ktorú som využila aj ja. Keď sa do 15.9. zaregistrujete, tak ako darček k prvému nákupu získavate 8 eurový uvitací bonus. Tento bonus platí tri dni od zaregistrovania. Ešte máte ďalšie benefity...  Viac informácií získate v "klube krásy". Príklad, zo 4 vecí som na každej ušetrila 2 eurá.


Tovar vám doručí kuriér DPD, takže sa nemusíte báť, že príde ten príšerný UPS, ktorý sa správa ako poštárka, ale vám pekne zavolá. Ešteže vstávam skoro, volal mi už niečo po siedmej :-D Poštové si zvolíte buď platba vopred na účet, alebo dobierka, pri ktorej si priplatíte 1 €. Ja som si priplatila, lebo som ich potrebovala do dnešku a nechcela som čakať, kedy sa mojej banke uráči previesť peniaze k nim na účet. A tak po utorkovej objednávke som mala balíček doma. Plný vzoriek a plus darček, ktorý našiel využitie u mojej polovičky.


Tri z balzámov mi boli na zrecenzovanie poskytnuté spoločnosťou Dermacol. Ďakujem.

Prajem pekný deň!

21 komentárov:

  1. Odpovede
    1. ja som sa v tom tak vyžívala, sú také krásne, že som im spravila milión záberov :-D ďakujem

      Odstrániť
    2. Tak neviem sa rozhodnúť, ktorý je naj :D Krásne si to spracovala :)

      Odstrániť
    3. Vierka, som na tom rovnako, preto som ani nepísala, ktorý ma oslovil najviac :-D Jednoducho všetky :-) ďakujem ♥

      Odstrániť
  2. Paradne jsi to cele zpracovala a nafotila :-* nadhera a oci prechazi, tak snad nelitujes, kdyz jsi se (jak jsem cetla) nalakala u me :) ghiii :-*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, Andrejka! vôbec neľutujem, strašne sa mi páčia :-) od utorka som na pery nepoužila nič iné :-D

      Odstrániť
  3. S fotkami jsi si fakt krásně pohrála! Možná bych aspoň jeden kousek mohla zkusit, protože mě nejvíc láká ta vůně. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujeeem :) no oni si to úplne pýtali, tak som okolo nich hopsala :-D ja môžem len odporučiť a ešte sú za dobrú cenu :)

      Odstrániť
  4. jeden jsem si pořídila a jsem moc moc spokojená, je hrozně příjemný na rtech a navíc hezky vypadá :))


    Zúčastni se u mě na blogu giveaway :) !

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :-) opäť vyjadrujem súhlas :-)

      Odstrániť
  5. Ja som si najprv kúpila 03 ale ten som stále nosila pri sebe v tých horúčavách až sa mi raz pri vysúvaní zlomil úplne dole :/ Ale ajtak ho ešte používam ale dokúpila som si 02 a som opäť veľmi spokojná :) zbožňujem tú vôňu a hydratáciu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, presne. ja som večný lámač balzamov, rúžov, korektorov, lebo ich vysiem viac, ako je treba a moc pritlačím :-D v horúčavách som nosila so sebou len balzám, zahrabaný, aby bola čo najmenšia újma na jeho zdraví :-D moc toho na puse v takom horku neznesiem, stále si utieram tvár, každú chvíľu pijem, nemalo by to význam :-/

      Odstrániť
  6. Krásny článok, veľmi pekné fotky, také farebné ako tie balzamy, určite vyskúšam :)

    Pozývam ťa na moju GIVEAWAY Rexona Maximum Protectiondawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Taky jsem se na ně nechala nalákat a jsem zklamaná... kromě toho, že mi moc nevydrží a mám potřebu je dávat každou pul hodinu... jsou i hrozně křehké v nekvalitním plastovém balení... proto se mi jeden zlomil a jen čekám, kdy nepřežijou i ty ostatní :)

    Jane´s colours

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za komentár s opačným názorom :-) ja osobne s výdržou problém nemám a čo sa týka toho druhého, ja dolámem aj obal rúžu, balzam na pery má vrchnáčik zlomený pravidelne, takže očakávam, že sa to stane aj v tomto prípade. aby sa mi nezlomila tyčinka, musím si dávať pozor a nevysúvať ju príliš, lebo ako som spomenula vyššie, som lámač :-D

      Odstrániť
  8. mam jeden z nich a bola som spokojna... treba si davat pozor na obal, aby som si ho pri nedbalej manipulacii nezlomila..ale hydratoval pekne aj dodaval peram peknu farbu..:)

    OdpovedaťOdstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.