24. septembra 2013

GOSH Bronzing Powder, 02 Natural Glow

This post is written only in my mother language.


Začiatkom leta sa ku mne spolu s lakom Ocean Club dostal aj tento bronzer. Bronzer používam radšej ako lícenku a mnohokrát miesto nej, hlavne v lete, keď používam na tvár minimum produktov. Občas ho nanesiem aj na čelo k línii pozdĺž vlasov a na spánky. Keď mám čas hrať sa s líčením, nanesiem ho na líniu pod lícnymi kosťami a nad neho nanesiem lícenku. Bronzer dodáva pleti opálený vzhľad a dá sa použiť aj pri kontúrovaní tváre alebo na rozjasnenie rysov. Nanáša sa tam, kde tvár zachytáva svetlo - na čelo, na lícne kosti, noc, bradu. Aby pri použití nebol ostrý rozdiel medzi tvárou, krkom a dekoltom, môže sa naniesť na kľúčne kosti, či ramená a dekolt.
Okrem toho mám skúsenosť aj s ďalším od GOSH a tým je GOSH Precious Powder Pearls v odtieni Glow., ktorý je v porovnaní s týmto jemne perleťový a na to, že ho mám už hodnú dobu, nejako stále neubúda :-) Odtieň sa mi zdá rovnaký, na fotkách nebolo vidno tiež žiadny rozdiel. Jeho cena je 13 €.


Balenie je ako inak klasické "goshácke" čierne, plastové so zatláčacím otváraním. Mal krásny 3D povrch so zebrím vzorom, ktorý odišiel pri používaní do večných lovíšť :-). Textúra je veľmi jemná a tým, že je aj púdrový, dá sa krásne vrstviť. Odtieň je jeden, takže vrstvenie je výhodou. Výdrž som si otestovala aj v najväčších horúčavách a na tvári vydržal aj to teplo. Cena je 10,50 € za  9g. Je naparfumovaný a bez konzervačných látok. Balenie je opatrené fóliou.







No a na poslednom obrázku vidíte, ako vyzerá moje letné líčenie :-)

Bronzer mi bol na zrecenzovanie poskytnutý GOSH Cosmetics. Ďakujem!

Pekný deň!

10 komentárov:

  1. Krásná Zuzanka, krásná :))
    Achjo, proč ten Gosh není i u nás?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. taká, mmm, prirodzená, opak toho, čo mám na sebe a čo sem na blog príde možno o dva dni :-) môžme spraviť nejaký swap zameraný z mojej strany na Gosh. ale chystám sa na Interbeauty, takže asi až v novembri :-D

      Odstrániť
    2. To ybchom mohly, ale já ybch ti ráda něco poslala z Německa a buď tam ojedu tenhle víkend nebo až v prosinci :((

      Odstrániť
    3. nooo, napr. nejaké tie p2 - ečky :-))) ak chceš, sprav zásobu, uvidím, možno mi niečo zostane :-D a ak nie, tak mi pošleš niečo iné :-) zatiaľ môžeš vyberať, čo by si tak chcela :-) http://eshop.fann.sk/znacky/gosh

      Odstrániť
    4. Koukám, že mají nějaký akce na tvářenky... Laky jsou jistý, nějaká ta rtěnka... Budeme si muset napsat mail a já tě vyzpovídám, co je dobrý a co stojí za koupi, přece jenom já to moc neznám.
      No mně bylo jasný, že p2 :D

      Odstrániť
    5. tak keby tam mali aj Essie (cenu si neviem predstaviť), tiež by som sa nenahnevala :-D Momentálne majú aj na štvorité tiene -20% a tiene sú skvelé :-) No ale jasné, poriešime v maily :-) Ešte si tu u mňa môžeš listovať záložku Gosh a uvidíš aj nejaké veci v akcii :-)

      Odstrániť
  2. Moj letny make up bol taky isty ako Tvoj, len bez toho bronzera... :D PS: Vyzeras super! ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.