26. septembra 2013

GOSH The Ultimate Eyeliner - With a Twist, 02 Raw Grey

This post is only in my mother language!


Jedná sa o novinku, ktorá je v predaji od 10. septembra a dostala sa ku mne v sivom odtieni. Celkovo ich je šesť a to:

01 Black in Black
02 Raw Grey
03 Brownie
04 Camouflage Green
05 Kind of Blue
06 Pretty Purple

Ceruzka má 0,4 g, 24 mesačnú dobu spotreby a cena je 7,- €. Sivý odtieň má v sebe fialový podtón. Cerezkou sa ľahko kreslí, je dobre pigmentovaná. Ak používate rady aplikátor na rozmazanie ceruzky, ako ja, tak táto ho má na sebe :-) Je z druhej strany, opatrený plastovým krytom. Keď toto celé potiahnete, získate niečo, čo mi vždy pri ceruzkách tohto typu chýbalo - strúhadlo. V mieste držania je gumený pás, vďaka čomu sa v rukách nešmýka. Je bez parfumácie a parabénov.







K ceruzke som spravila aj dve líčenia. Prvé je v neutrálnych farbách (GOSH TR2 Smoky) a pôvodne tu malo byť len ono. Keďže ceruzka je spolu s tieňmi na reklamnom obrázku,  rozhodla som sa obrázkom inšpirovať. Líčenie z reklamy budú robiť aj na Interbeauty, tak snáď ho stihnem, aby som ho videla v prevedení prfesionálky :-).





Portrétové fotenie v kombinácii s počasím mi dosť spapalo farbu, ale čo narobím. A keď už som sem dala full-face make-up, tak tu je zoznam použitých produktov. To tu už pekne dlho nebolo, že :-) Asi vás neprekvapí, že všetko použité je GOSH :o) Láska je láska :-). Rovno som nahodila aj nový lak na nechty, ktorý som vyhrala spolu z inými dobrôtkami v súťaži s letnou manikúrou, a ktorý sa volá rovnako ako typ ceruzky. Taká príjemná náhoda, ktorú som nemohla odignorovať.

Tvár:
GOSH BB Cream, 03 Warm Beaige + GOSH X-ceptional Wear, 11 Porcelain (50:50)
GOSH BB Skin Perfecting Kit, Medium
GOSH Mattifying Finish Pressed Powder
GOSH Bronzing Powder, 02 Natural Glow
GOSH Multicolour Blush, 50 Pink Pie

Obočie:
GOSH Eyebrow Pencil, Greybrown

Oči:
GOSH Eyeshadow Base
GOSH Quattro Eye Shadow, Q56 Green Valley
GOSH Ultimate Eyeliner - With a twist, 02 Raw Grey
GOSH Velvet Touch Eye Liner, 018 I Sea You
GOSH Catchy Eyes Mascara

Pery:
GOSH Volume Lip Shine, 04 Juicy Orange

Nechty:
GOSH Nail Lacquer (Limited Edition), 617 With a Twist

No a opäť pripomínam akciu na 20% zľavu na očné tiene do polovice novembra. U mňa si môžete prečítať o fialových a zelených, ktoré boli použité aj dnes.


Ceruzka mi bola poskytnutá na zrecenzovanie spoločnosťou GOSH Cosmetics. Ďakujem!

Prajem pekný deň!


17 komentárov:

  1. Such a pretty shade and you look absolutely gorgeous on the pics!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. it´s really pretty :-) I love this kind of greys. thank you :-)

      Odstrániť
  2. Ta šedivá tužka vypadá dobře. Mám asi milion černých, ale šedivou ani jednu, tak o nějaký podobný popřemýšlím. :)
    Musim pochválit to druhý líčení, je fakt moc krásný. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja mám ceruzky asi vo všetkých farbách :o) ale tak čiernych určite najviac, to je klasika :-) a ďakujem :-)

      Odstrániť
  3. Tak tady ti/vám to ohromně sluší! Krásná :) a to líčení je úchvatné! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veľmi pekne ďakujem :-) a tykanie postačí :o)

      Odstrániť
  4. To druhé líčenie je eňoňuno <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj tvoje posledné na blogu ;-) ďakujem, Vierka ♥

      Odstrániť
  5. Krásne líčenie očí :)

    http://mbstyle26.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásné líčení!! Hrozně ti sluší ty vlnité vlasy..
    Jsem slepá, prosím tě, kolik ti je let teda? Jsem nejen slepá, ale i hrozně zvědavá:-D
    Máš sice takový jemný obličej dívčí, ale já bych tipla tak 25 let:)???

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kedysi som ich mala vlnité viac aj prirodzene, ako som vyrástla, nejako to ustupuje :-) Ale stavím sa, že keby som sa dala ostrihať, tak by sa to vrátilo :-D Ako naschvál. Vek tu nemám písaný, myslím, že som rok niekedy spomenula iba na FB, alebo na druhom blogu, ale ďakujem za taký pekný vek, do neho by som sa aj rada vrátila :-) Ale takto: najviac mi bolo ubraných 10 rokov, ty si ubrala len 6 ;-) Ja viem, nikto mi to neverí :-D

      Odstrániť
    2. :-DD Tak ja teda moc casto nezavidim, ale ted zavidim hodne moc, vypadas skvele, ty holt budes vecne mlada:))
      Jj ja se omlouvam neni to slusne se ptat na vek, ale tak mezi nami makeup zavislackami, snad nevadi:) Neni zac!

      Odstrániť
    3. Ale veď to je v pohode :-) Ja vždy hovorím, že keď som bola mladšia, tak som to brala ako strašnú nevýhodu, ale čím som staršia, tým je to príjemnejšie :-) Takže vďaka, dúfam, že si svoju kondíciu budem držať aj naďalej :o)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.