5. septembra 2013

Inspired by Nautical Earrings


Už dlho ma prenasledovala myšlienka, spraviť si nechty podľa týchto mojich obľúbených náušníc. A keďže námornícky vzor pre mňa symbolizuje leto, tak ich čas nastal. Chcela som niečo jednoduché a rýchle. Zlatá (Essence), perleťová biela (Constance Carroll), vínovo červená (Gabriella Salvete) a modrá (L´Oréal) reprezentujú malé koráliky a prúžková kombinácia reprezentuje najväčší korálik. Trochu ma mrzí, že som pásku nenalepila bližšie k sebe, ale bála som sa, že lak rozmažem aj pri takomto rozložení. Biely podklad pri prúžkovanom nechcte som si pripravila deň popredu, nakoľko pri páske je potrebné čakať dlhšiu dobu, aby sa nestalo, že stiahnete aj lak s páskou. Kliknutím obrázky zväčšíte.

The idea to make my nails by this my favourite earrings was following me for a long time. The nautical pattern symbolizes a summer for me. I wanted to do something simply and fast. A gold (Essence), an iridescent white (Constance Carroll), a wine red (Gabriella Salvete) and a blue colour (L´Oréal) represent a little beads and a stripe combination represents the biggest bead. I think I had to put the tape closer together but I was afraid of the smudge. I prepared the white colour in the stripe combination a day before because complete drying lasts a longer. Please, click on the picture for bigger display.


Použité laky / Used nail polishes:
  • Gabriella Salvete Enamel With Hardener, 148
  • NYC Turbo Dry Top Coat

  • páska na nechty / striping tape




Pekný deň! / Have a nice day!

20 komentárov:

  1. ahoj,

    tak ako teba inšpirovali náušnice, mňa inšpiroval, okrem iných, aj tvoj blog k novému postu, ktorý zverejním ešte dnes :)

    http://l0veyourselffirst.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. haha, ďakujem to som zvedavá :-) snáď ma to moc nezabolí :-D

      Odstrániť
  2. Nadherne *-* Moc se mi libi takove jednoduche vytvory, kdyz jsou hezky sladene barvy, namornicke motivy uplne zboznuju :D a nausnice jsou moc pekne :)) Navic mas opravdu krasne nehty, to je pak radost se na ty fotky divat :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ti, Niki :-) v jednoduchosti je krása. aj keď možno to nie je nič svetoborné, takto spravené, no mne sa práve vďaka tej jednoduchosti veľmi páčili a stále som si na ne čumela :-D

      Odstrániť
  3. Zuzi, krááásne, kombinácia farieb aj inšpirácia! fakt hezké!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc krásný :) a chválím fotečky ty se také moc povedly :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, Hanka! fotky vyzerajú vďaka kríčku v pozadí, tak jesenne, hoci boli fotené uprostred horúceho leta :-) ale aspoň sa pekne farebne dopĺňajú s nechtami :-)

      Odstrániť
  5. Hezky sladěné to máš :) Ten zlatý Essence mám doma už skoro rok a ještě jsem ho neměla na nehtech :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, Hani :-) no ten zlatý Essence sám o sebe dokáže aj dobre vytočiť, tentokrát ma poslúchal viac, ako prvý krát :-D vtedy som ho musela skrotiť vrstvou Gold Fever, lebo som sa nemohla na tie ryhy pozerať :-)

      Odstrániť
    2. :D Tak to jsme se docela shodly - já ho totiž lakovala jen ségře a taky jsem jí přes něj hodila Gold Fever :D A spolu se mi líbí fakt hodně :) Takové vánoční mi ty nehty přišly :)

      Odstrániť
    3. jj a ešte im to aj veľmi spolu pristalo :-D

      Odstrániť
  6. It looks amazing. I specially love blue nail.:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you, Tatjana! Sure, except green you like also blue nail polishes :-)))

      Odstrániť
  7. Nádhernééé :) vždy, keď vidím nejaké doplnky, tak mi prebehne hlavou, že treba to zladiť s nechtami, s líčením, ale stále ostanem pri červených :P .. ale na toto by som sa podujala hneď dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :-) No ja už mám asi nejakú chorobu, lebo keď si niečo takéto kupujem, tak väčšinou premýšľam, že hmm, podľa tohoto by boli pekné nechty :-D niekedy to príde neskôr, keď to doma vybalím :-D alebo vidím obrázok niečoho? hmm, mohla by som sa inšpirovať :-D a tak. ale aspoň nemám núdzu o nápady :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.