13. septembra 2013

Peacock Nail Design

Takýto príspevok sa tu objavil v máji minulého roka. Viacerým som sľúbila video na tento dizajn a prichystala som si ho ešte minulú jeseň (!!! :-D). Okrem toho som si nechtiac zmazala posledný záber a bolo zbytočné ho dorábať, keď tam moje nechty vôbec nevyzerali tak, ako dnes. Rozhodla som sa nebyť konečne lenivá a prerobiť to. Keď už som ho prerábala, vznikol z toho nakoniec aj fotopostup a aj nové nechty, ktoré vyzerajú oveľa lepšie ako tie staré. Z toho dôvodu som starý príspevok skryla a rozhodla som sa nespraviť len update starého príspevku, ale rovno nový.

I did post about these nails in may 2012. I promised a video tutorial so I did this design again. I hided the old post and wrote this new.


Ja som si vedomá, že pre mnohé to nemá s pávími okami nič spoločné, no vo mne to pávie oká jednoducho evokuje, možno aj vďaka tej nádhernej modrej. Zelenú farbu som vynechala zámerne, tá sa objaví v inom pávom prevedení :-) Zachovala som prevedenie pôvodné, nič som nemenila okrem podkladového a vrchného laku (pôvodný sa minul).

I know, this haven´t nothing to do with saturnians but it sipmly evokes in me. I used original nail polish except base and top coat.


No nie je to nádherný tvor? Milujem tie farby, ktoré pyšne nosí na sebe. Škoda, že fúkal vietor a odfúkol mu polovicu chvosta :-D

Použité laky / Used nail polishes:
  • Gabriella Salvete Base Coat
  • Rimmel 60 Seconds, 800 Black Out
  • Gabriella Salvete Enamel With Hardener, 112
  • Gabriella Salvete Top Coat

Fotopostup / Photo tutorial:



1. Nanesieme podkladový lak, aby sme obmedzili zažltnutie nechtu.
2. Nanesieme dve vrstvy čiernehe laku pre plné krytie.
3. V tvare U nanesieme modrý lak, ale nedoťahujeme až ku krajom.
4. Zopakujeme s čiernym...
5. ... a opäť s modrým lakom.
6. Poslednú modrú vrstvu (príp. aj čiernu) oživíme trblietavým lakom.
7. Nanesieme vrchný lak.

1. Apply a base coat to protect your nails.
2. Apply two coats of black nail polish for full coverage.
3. Paint an U-shape with blue nail polish but don´t paint exactly to the border of nail.
4. Repeat previous step with black...
5. ... and also with blue nail polish.
6. Apply a glitter nail polish on the last blue (or also black) coat for the bright.
7. Apply a top coat.

Video:


Ako by vyzerali moje nechty, keby som fotila vo vnútri pod žiarovkou ukazujem už v challenge. No keď už ich mám nafotené, môžem ich dať na porovnanie. Hneď, ako nám odišli majstri zo strechy, som sa totiž vrhla aj na fotenie vonku :-D

And here are some photos of this desing - from outside and inside for comparison.





Prajem pekný víkend! / Have a nice weekend!

30 komentárov:

  1. ke to je kraaasne :) vydarilo sa ti to.. aj mne by si mohla nieco vytvorit..skoda, ze na takrto veci ja nie som :/ aj ja som robila, ale pre zmenu pavie licenie. Mozete si pozriet TU

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ti! no ak bývaš niekde blízko, tak hádam aj by som mohla :-D to líčenie je krásne, líčenie mám tiež na programe, ale ktovie kedy :o) na programe je toho toľko, že mám čo robiť ešte tak dva roky :-D

      Odstrániť
  2. Mne sa to veľmi páči! Je to dokonalé a myslím si že to má s pávmi dosť spoločného. Je tam inšpirácia a aachh dokonalé!!! Naozaj nemám slov, kombinácia čiernej a modrej je skvelá. A tie trblietky to krásne oživili. Veľmi si ma potešila týmto článkom a aj tým že si zverejnila viac fotiek :) Si šikovná.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. moc ti ďakujem :-) ja by som tu príspevky najradšej zamorila fotkami, lebo sa nikdy neviem rozhodnúť, ktorý z tých 10 rovnakých záberov mám vybrať, lebo je krajší :-D

      Odstrániť
  3. Rozhodně mi taky nehty evokují páva a moc pěkně jsi celý nail art vytvořila. Jinak ty fotky jsou moc povedený a páv s odfouklým chvostem je super, pobavilo. :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ti ♥
      keď som ich robila prvý krát, tak mi bolo povedané, že to vôbec páva nepripomína, že načo to chcem fotiť s pierkom :-D tak som usúdila, že to nemusí páva pripomínať viacerým :o) ale tak fajn, som myslela, že mám nejakú zvrátenú fantáziu :-D

      no poviem ti, čakala som na toho páva asi 10 minút, ako keby vedel, že ho chceme všetci fotiť a nechcel chvost roztiahnuť. keď sa dal konečne ukecať, tak fúkne vietor, na šľaktrafenie :-D keď sme tam boli tento rok, ani nevyliezol von :-D

      Odstrániť
  4. Ó Suzi to je taková nádhera!!! Já prostě tyhle paví barvy miluju a tohohle ptáčka krasavce obdivuji :-). Nail art mi páva opravdu připomíná, zvlášť ty glitříky tomu dodaly tu paví měňavou krásu. Moc se Ti to povedlo!!! Tvoje fotky prostě "žeru":-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, ďakujem, ďakujem strašne moc, Marcelka ♥ akože poviem ti, že aj ja a veľmi, fascinujú ma jeho farby, jeho krása, ktorú takto krásne stvorila príroda... ani si nevieš prestaviť, ako sa teším, že sa moje fotky tak páčia, aspoň viem, že to stálo za tú námahu nájsť si nejaký svoj štýl

      Odstrániť
  5. Nádhera to je boží, musím se dívat po věcech co mám doma třeba mě to inspiruje taky k nějakýmu nailartu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, Hanka :-)
      to vrelo odporúčam, u mňa už takto vzniklo veľa vecí :-) inšpirácia je všade okolo nás, treba to využiť.

      Odstrániť
  6. Odpovede
    1. Martinka, ďakujem ti! aj ja želám pekný víkend :-)

      Odstrániť
  7. To je dokonaléééé! určitě to zkusím :)

    Jane´s colours

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ti. budem rada, keď sa potom pochváliš fotkou a pridám ju do fanúšikovského albumu na FB :-)

      Odstrániť
  8. Paneboze!! To je NADHERA!!!!! Uzasne!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Prekrásne nechty. Naozaj sú úplne pávie :) Neviem, či by som si na ne trúfla, toľko vrstiev a moja nedočkavosť pri schnutí... Ale tvoj výsledok je parádny :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, Sonička! na schnutie to nebolo náročné, v podstate som dávala v tých ú-čkach len jednu vrstvu, len to prvé som ešte trochu pretrela, lebo sa mi zdalo hrbolaté a ani som medzi nimi dlho nečakala. a ten čierny Rimmel celkom rýchlo schne :-). úprava videa trvala dlhšie ako tie nechty :-D

      Odstrániť
  10. Ahoj! Nominovala som ťa na Liebster Award. Princíp je jednoduchý: napíšeš 10 faktov o sebe, zodpovieš 10 mnou položených otázok, pripíšeš svojich 10 otázok a nominuješ ďalších 5 bloggeriek, ktoré majú menej ako 200 čitateľov. Teba som nominovala, hoci máš viac ako 200 čitateľov, ale tak veľmi sa mi tvoj blog zapáčil, že by som chcela o tebe vedieť viac. Dúfam, že sa zapojíš :) Moje otázky a odpovede, ako aj svoju nomináciu, nájdeš tu: http://aknelka.blogspot.co.at/2013/09/liebster-award-bola-som-nominovana.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ahoj, ďakujem, Liebser-a už mám za sebou, aj keď s inými pravidlami, ale nejako snáď vyriešim aj tohto. zatiaľ si niečo o mne pomimo blogu môžeš prečítať pod záložkou Tag alebo Awards :-)

      Odstrániť
  11. Waaau je to nádherné, ale ja by som nato asi nemala nervy, veľká babračka:) Máš môj obdiv

    Pozývam ťa na moju GIVEAWAY - Rexona dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.