16. septembra 2013

Rimmel Coctail Colour


Tak som sa dala na ne nalákať, hoci je už po lete. Už u Romany ma najviac zaujal fuchsiový a tak to aj ostalo. Spolu s nimi mi do zbierky pribudli aj ďalšie dva, ktoré som videla na rovnakom mieste. Kým po jednom som išla cielene, po druhom som siahla akosi podvedome a nakoniec som zistila, že je to tiež jeden z tých obdivovaných u Romany :-D

I was decoyd by this nail polishes altought is after summer. I saw them on Romana´s blog for the first time and a raspberry shade very captured me.

zdroj
Táto kolekcia pozostáva z piatich lakoch pomenovaných podľa kokteilov, lenže smothie a colada sa akosi k nám (nečakane) nedostali a tak sú vynechané nielen čísla, ale aj farebné zladenie. Sledujte ten rozdiel v priradení mena a farby. Čo to je??? Ani sa nečudujem, že som musela opraviť 101-tku na Facebooku, keď takto vyzerá oficiálny obrázok. Zdá sa, mi sa polepšili pri štetci, alebo som sa jednoducho naučila pekne lakovať. Fľaštičky ozdobili kokteilovým pohárom a trblietavou nálepkou. Objem 8 ml, cena 2,79 € (101 Drogerie). Obrázky zväčšíte kliknutím.

This collection consists of five shades named by coctails but we have only three in our drugstores. Why colour and names of shade aren´t coordinate right on the official picture?
The brush is better than I was habituated or I leanrt polishing :-D The bottles are decorating by coctail glass and shimmer sticker. A volume is 8 ml and price 2,79 € (101 Drogerie). Click on the pictures for bigger display.



110 Baby Bellini

Ako fialový sa prekvapivo nestal hneď mojím obľúbeným. Nesie názov kokteilu, ktorý je známy aj pod menom Virgin peach coctail. Je vyrobený z jablkového muštu, citrónového džúsu a broskyňovej šťavy. Napadá mi otázka, prečo je teda fialový s fialovým shimmerom? :-) Vodová konzistencia a krytie v troch vrstvách by ste od farby vo fľaštičke nečakali :-(.

This coctail is also known asi Virgin peach coctail. It´s made from apple cider, lemon juice and peach nectar. So why is it purple with violet shimmer? :-) You wouldn´t wait a water consistency and coverage in three coats from this colour in the bottle :-(






120 Shirley Temple

Nealkoholický nápoj zo zázvorového piva a limetkovej sódy dal meno ďalšiemu laku oranžovej farby a zlatým shimerom. Je vodový rovnako, ako predchádzajúci a rovnako treba tri vrstvy k plnému krytiu pre dlhšie nechty. Ale farba je skutočne nádherná.

The non-alcoholic drink from ginger ale, grenadine and lime soda named the next nail polish. It has orange colour with gold shimmer. This piece is the same example as previous but colour is really very beautiful.






140 Hawaiian Punch

Poslednému laku z tejto trojice dal meno kokteil alkoholický aj nealkoholický. Pripravuje sa napr. z Bacardi, Amaretta, ananásového džúsu granátového jablka, pomarančového džúsu a z likéru Southern Comfort. Je fuchsiovej farby s cyklaménovým shimmerom a kryje v dvoch vrstvách. Konzistenciu má tiež vodovú, ale je najlepší z nich.

The last nail polish from this trinity was named by alcoholic / non-alcoholic drink. This drink is made from Bacardi, Amaretto, pineapple juice, grenadine, orange juice and Southern Comfort. The colour is fuchia with cyclamen shimmer and coverage in two coats. The consistence is the same as previous nail polishes but this is the best.






Prajem pekný deň! / Have a nice day

16 komentárov:

  1. Já mám z této série jen ten fuchsiovy ta fialová mě vůbec neokouzlila a to je co říci :D a oranžová vůbec.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem. ako mne sa farebne páčia všetky, škoda tých zvyšných dvoch. ja by som asi ochorela z toto, keby som vedela, že je celá séria a nemám ich všetky a nemôžem dať komplet príspevok :-D takže zvyšné dva som musela mať už len z toho dôvodu :-D

      Odstrániť
  2. Uzasne! Miluji Tve predstavovani!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-D aspoň som sa niečo priučila, keď som si robila poznámky. ďakujem, Andrejka ♥

      Odstrániť
  3. All three shades are gorgeous! I especially like the red one, it's such a perfect shade <3 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jééé, ty sis s tím zase tak pěkně vyhrála, krásný fotky.♥ Až jsem z nich úplně dostala chuť nalakovat Baby Bellini. Mně se snad na každym líbí víc než na sobě. Ale zpětně si říkám, že jsem to hrozně odflákla, jen dvě vrstvy a ono to fakt chce ty tři.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-))) ďakujem, ale bolo to o život, čakať na slnko, kedy sa ukáže, raz svietilo viac, inokedy menej, práve som trafila škaredšie dni :-D ono to s dvomi nebolo nejaké kritické, ale tá tretia tomu ešte pomohla. škoda tej konzistencie, asi si povedali, že ju spravia kokteilovú :-D budú dlhšie hustnúť :-)

      Odstrániť
  5. mě se tyhle laky strašně moc vždycky líbí na fotkách, ale když pak vezmu ty lahvičky do ruky v obchodě, tak se mi nelíbí vůbec a zase je s klidem vracím do regálu. a tak nějak si myslím, že ani o nic moc nepřicházím, když je nebudu mít. ale opět škoda toho zeleného a modrého - moje dvě nejoblíbenější barvy, ty bych si třeba pořídila. tobě strašně moc sluší ten oranžový! je pro tvoje nehtíky jako dělaný! :-) a opět naprosto dokonalé všechny fotky! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Jitka :-) občas sa to stane aj mne, že sa mi na fotkách niečo páči a potom to chytím v obchode do ruky a nič :-D pri týchto sa to nestalo, ale zase nejako kúpu neľutujem :-) tá modrá a zelená je obrovská škoda, chýbajú mi teraz v príspevku :o)

      Odstrániť
  6. wau, neskutočne obdivujem tvoje krásne nechty :) a tie fotky, jedna báseň .. a k lakom sú krásne, ale na ten oranžový by som si netrúfla :)

    Pozývam ťa na moju GIVEAWAY - Rexona dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :-) oranžový si toho asi veľmi neužije, až kým sa nevráti pekné počasie, obzvlášť v lete voči nemu nič nebudem namietať :-)

      Odstrániť
  7. Tak já bych si prosím dala ten punč:-D - ten je asi nejkrásnější a ráda slyším, že i "funguje", nějak jsem neměla odvahu do těch laků jít, i když jsem je několikrát okukovala. I když moc nemusím oranžovou, tak ten oranžový odstín se opravdu vyvedl, mám pocit, že jsem je teď dokonce někde zahlédla v akci :-)...A krásné fotky jako vždy!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :-) áno, ten punč je ♥ ♥ ♥ najkrajší :-)zaujal ma oveľa viac ako fialový. oranžový je vážne farebne podarený, kvalitou už menej :-/ ja som ich nejako obchádzala, ale potom, keď som si brala odtiaľ iný, klasickú ponuku, tak ma nejako zlákali :-D predtým som dlho žiadny nekúpila, tak sa to odzrkadlilo pri nákupe :-)

      Odstrániť
  8. Krásne si to nafotila :)) ten posledný sa mi páči najviac, oranžový by som určite nevyužila a ani fialový :D

    OdpovedaťOdstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.