30. septembra 2013

September Summary


Tento mesiac som bola opäť trochu akčnejšia a vzniklo z toho 13 príspevkov. Okrem príspevkov tu bola ešte 31 dňová challenge, ktorá bude ukončená zajtra poslednou rekapituláciou. Moje rozhodnutie bolo správne, robiť len zhrnutia (1., 2., 3.), keďže som videla sledovanosť príspevkov, keď boli tri dni po sebe, neviem si predstaviť, že by boli ešte 2x za deň. V septembri som sa zúčastnila aj dvoch nechtových súťaží, jedna so 101 Drogerie a druhá s GOSH-om s týmito nechtami (v oboch som získala aj cenu). Obávam sa, že som si vyčerpala zásobu videí, lebo som zverejnila rovno štyri. Okrem súťažných motýlých nechtov som ukázala nechty s čínskym motívom, pávie, či srdiečkové. Keď už sme pri tých srdiečkach, tak som tu predstavila aj Love lips od Dermacolu. Namiešala som koktejl od Rimmelu a po dlhom čase som sa vrhla na jedného z Gumkáčov. Takmer som zabudla na bronzer a ceruzku na oči od GOSH, kde som sa vyšantila aj pri líčení :-)

This post is only informative about september posts. Text is only in my mother language but I added dates to "slovak" links :-).

Pekný zvyšok večera! / Have a nice evening!


6 komentárov:

  1. Já jsem pořád unešená z těch čínských nálepek, ty jsou bomba. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, boli pekné, aj ma s odstupom času mrzí, aký som vybrala podklad :-)

      Odstrániť
    2. Jakto ? Ten se k tomu hodil, vypadalo to moc dobře. :)

      Odstrániť
    3. jj, ale videla som dvoje (jedny napr. dávala Nihrida) s bledulinko ružovým podkladom a tie boli krajšie :-D

      Odstrániť
  2. veľmi pekné zhrnutie :) všetko pokope

    Pozývam ťa na Giveaway - Rexona Maximum Protection - končí dnes večer dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.