8. septembra 2013

The 31 Day Challenge 2013: 01-08

Prvých osem tém mám za sebou. Ako som sľúbila, je nedeľa a prichádzam s rekapituláciou. Kto ma sleduje na Facebooku, či Instagrame, nechty už videl, dnes k nim napíšem použité laky a vložím väčšie fotky.

It´s time for the first challenge summary. I will show you list of used products and bidder photos :-)

01. RED NAILS


Mám, či nemám? Do poslednej chvíle som váhala, či sa teda zapojím, alebo nie. Podľa toho aj nechty vyzerajú :-/ Narýchlo a škaredé. Mala som ich nechať len v tých rôznych odtieňoch. Ale čo, každý deň nie je nedeľa :-D

Yes or no? I thought very long about my final participate. I did these nails at the last moment and I wasn´t satisfied with result.

Použité laky / Used nail polishes:
  • PUPA Lasting Color (Hot Tropics), 617 Sunset Deep Red
  • NYC Turbo Dry Top Coat

  • glitre hexagóny / hexagon glitters
  • glitre kvietky / flower glitters

02. ORANGE NAILS


Keďže som do recenzie nerobila nail art, tak som si ho vybrala do výzvy :-) Nepýtajte sa ma, čo som sledovala tými čiarkami, čo vyzerajú ako zuby :-D Jednoducho som ich tam nakreslila a prilepila kamienok.

I didn´t create a nail art for review of this nail polish, so I chose it for day 2nd of the challenge. Don´t ask me what I follow with these stripes which look as tooth :-D Simply I paint it and and stick flower glitters.

Použité laky / Used nail polishes:
  • Rimmel 60 Seconds, 800 Black Out
  • Gabriella Salvete Enamel With Hardener, 148
  • PUPA Fix & Shine Top Coat

  • glitre kvietky / flower glitters
03. YELLOW NAILS


Pozerala som na ne a váhala, si upnúť alebo nie. Upla som. Keď som videla, ako mi pribúdajú "lajky", povedala som si, že dobre som spravila :-)

I looked at these nails and I delayed about posting. I did it. I was receiving one like after the other and I said I did good thing :-)

Použité laky / Used nail polishes:
  • Essence Colour & Go, 48 Wake Up!
  • Gabriella Salvete Enamel With Hardener, 148
  • NYC Turbo Dry Top Coat 

  • strieborné kamienky / silver ring stones

04. GREEN NAILS


No, táto divočina vznikla len preto, že som silou mocou chcela dať k zelenej aj zlatú. Nevadí.... :-) Prvé netromfnú :-D

Well, this started up because I wanted use gold with green. Never mind, it can´t trump the first :-D

Použité laky / Used nail polishes:
  • PUPA Fix & Shine Top Coat

05. BLUE NAILS


Tak s týmito som bola veľmi spokojná. A tá kombinácia modrej a bielej, zamilovala som sa.

I was very satisfied with these - finally :-D And this combination of blue and white, I love it.

Použité laky / Used nail polishes:
  • Golden Rose Jolly Jewels Nail Lacquer, 114
  • Gabriella Salvete Enamel With Hardener, 148
  • Essence Colour  Go, 146 That´s What I Mint
  • NYC Turbo Dry Top Coat 

06. VIOLET NAILS


Najprv som použila fialový lak od Flormaru, nepáčilo sa mi, že neladí s kamienkami a že sú mašličky krivé. Vymenila som ho za tento, ale mašličkám to aj tak nepomohlo :-D

At first I used violet nail polish by Flormar  but it doesn´t jar with stones and bows was crooked. Then I changed it for this but it doesn´t help bows :-D.

Použité laky / Used nail polishes:
  • Gabriella Salvete Enamel With Hardener, 148
  •  NYC Turbo Dry Top Coat
  • fialové kamienky / violet ring stones

07. BLACK & WHITE NAILS


Vytvorila som ich podľa vzoru modrých. Tiež sa mi veľmi páčili.

I created these nail per sample of blue nails- I liked them.

Použité laky / Used nail polishes:
  • Gabriella Salvete Enamel With Hardener, 148
  • Golden Rose Jolly Jewels Nail Lacquer, 123
  • Rimmel 60 Seconds, 800 Black Out
  • PUPA Fix & Shine Top Coat

08. METALLIC NAILS


Pri dnešnej manikúre som sa rozhodla spraviť si motýlikové. Ako ste možno postrehli, bola som jednou z 10 výherkýň súťaže so 101 Drogerie. Tak som to chcela poslednými nechtami týždňa trochu osláviť :-).

For today manicure I decided for butterflies. I was one from 10 winners of nail art contest and I wanted to celebrate it :-)

Použité laky / Used nail polishes:
  • Gabriella Salvete Enamel With Hardener, 118
  • Gabriella Salvete Enamel With Hardener, 139
  • Essence Colour & Go, 144 Black Is Back
 
Pekný večer!

26 komentárov:

  1. tie modré sú úplne najlepšie, hlavne ten druhý :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj pre mňa sú top práve tie modré :-) ďakujem

      Odstrániť
  2. U mňa vedú žlté, krásne. Inakšie tento challenge je podľa mňa poriadne náročný, obdivujem, že si sa do toho dala :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je veru. ale aj preto to robím štýlom nalakujem, odfotím, odlakujem :-D. s čerstvo nalakovanými nechtami, ešte k tomu každý deň, by som toho moc doma nespravila. ďakujem

      Odstrániť
  3. no tak tie green nails - divocina, ako ich ty nazyvas:) - su pre mna uplne najkrajsie nechty z tohto postu. fakt! nesrandujem. strasne sa mi paci ta zeleno zlata kombinacia. a ako druhe sa mi najviac pacia tie cierno biele. a inak, ako si spokojna s pupa top coat? je lepsi ako NYC?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj ja mám tú kombináciu rada, ale mohlo to dopadnúť aj lepšie, ale aj horšie :-) to je tak, rýchlo-rýchlo :-) ten top coat viacmenej používam len preto, aby som ho minula, je riedky, treba dávať pozor pri nanášaní, lebo hneď steká a keď sa človek snaží zachrániť situáciu, tak akurát zbublinkuje :-/ výdrž nejako extra nepredĺžil, akurát že dodá lesk lakom, ktoré sú po tejto stránke slabšie, ale to dokáže aj obyčajný priesvitný. keď sa minie, ostanem verná Gabrielle Salvete alebo tomu rýchloschnúcemu NYC :-)

      Odstrániť
  4. These are all amazing, great job! But my favourite are probably green and blue, because I love conbinations you chosed. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you! :-) I love the most blue-white combo from these 8 designs :-)

      Odstrániť
  5. Mně se ty zelený hrozně líbí, ty jsou prostě luxusní!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. A mně se líbí nejvíc žlutý :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tie sú u mňa na treťom mieste :-) ďakujem ti :-)

      Odstrániť
  7. Ježiš to je krása mě se líbí všechny :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-D vďaka, práve sa chystám na dnešnú tému :-)

      Odstrániť
  8. Pozývam na GIVEAWAY.Krásne nechty♥.
    http://beautybypetka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Páni, ty jsi šikovná :) Modré a černobílé u mě vedou!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Super nápady na nehty :-) Krásný :-)
    Super blog :-)!
    Budeme se sledovat navzájem? :-)
    thevoguebyme.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Jéé to je barev a inspirace :-). Moc se mi líbí ta vínová s kytičkama a modrá kytičková a ty fialové mašličky jsou rozkošné :-)
    To muselo dát práci taková výzva! Jsi fakt šikovná, to já bych na to neměla trpělivost...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som rada, že si našli aspoň zopár fanúšikov, lebo ja som práve včera zhodnotila, že tie prvé a mašličkové sa mi vyslovene nepáčia :-D ale to bude asi tým, že tento týždeň som so sebou nadmieru spokojná, čo sa tak často nevidí a nepočuje:-)
      výzva sa dá zvládať, lebo robím nechty až večer a v podstate nalakujem odfotím a dám dole. nechty som mala nalakované asi 2x + dnes som robila to video, tak sa aspoň o ne viac starám, krémujem a olejujem :-)

      Odstrániť
    2. Téda když to tak čtu Suzi, tak Tě fakt obdivuju, nalakovat - nafotit - odlakovat, tak to by mě asi piclo :-). Ale opravdu oceňuju tolik práce! Je fajn, že jsi se sebou spokojená, to je nejlepší lék na všechno, škoda, že se k tomu člověk dopracovává tak těžko, že - moc Ti to přeju, ať to vydrží co nejdýl. A myslím, že se s tou challengí zdokonaluješ perfektně, Tvoje nailarty jsou den ode dne krásnější až nevím kam to může jít :-)...pro mě prostě je to TOP :-)

      Odstrániť
    3. vďaka, uvidíme, ako sa vyvinie tento týždeň, budem musieť aspoň nejako vyberať farby, nech je to pekné farebné :-) práve riešim dilemu dnešných, či bude čierno-zlatá alebo červeno-zlatá kombinácia :-) keď som sa na to dala, nejako to dobojujem, ale ďalšiu takúto challenge veru zvážim :-D nemôžem ani iné laky skúšať a keď to skončí, bude po slnku a peknom počasí vonku :-) a ja radšej kvôli farbám fotím vonku ako sa najdlhšie dá.
      aj ja som zvedavá, kam to až zájde, už mi dochádzajú nápady :-D na poslednú časť sa veľmi ani neteším :-/ ja sa veľmi často inšpirujem niečím, ale musí to prísť spontánne, nie príkazom :-D ale niečo už mám rozmyslené, tak snáď mi to nejako vyjde

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.