15. septembra 2013

The 31 Day Challenge 2013: 09-15

Dnes vás privítam vetou, ktorú tu často nevidíte, ktoré sa ani u mňa často nepočuje. So svojou prácou tento týždeň som bola veľmi spokojná, dokonca s niektorými až nadmieru :-D Vážne, nekecám, niektoré nechty mi bolo aj ľúto dať dole.

I didn´t write or tell this sentence very often. I´m very satisfied with my work this week. I love all.

09. RAINBOW NAILS


Týždeň sme začali takto farebne šiestimi farbami dúhy. Ak som sa nepomýlila, idú aj vo svojom poradí. Keď som si chystala laky, lak s dúhovými trblietkami od Gabrielly Salvete bol jasná voľba.

The week started with colours of the rainbow. If I didn´t make a mistake, colours go in the right order. When I prepared nail polishes, I also chose this nail polish with rainbow glitters by Gabriella Salvete.

Použité laky / Used nail polishes:
  • Essence Colour  Go, 114 Fame Fatal
  • Essence Colour  Go, 46 Wake Up!
  • Essence Colour  Go, 79 Viva La Green
  • Astor Fashion Studio, 200 Urban Lolita

10. GRADIENT NAILS


Toto je môj najúspešnejší zo všetkých mojich ombré nechtov. A keď už si ja pochválim nechty tohto typu, tak to tak asi bude :-D. Jednotlivé nechty predstavujú postupné sfarbenie listov stromov v jeseni. Zlatý efektový som zvolila už len ako doplnok - stromy so žltými listami vyzerajú, ako keby si obliekli zlatý plášť.Túto manikúru si rozhodne ešte zopakujem.

This is my the most sucessful attempt from all my gradient nails. Really! Individual nail colours represent the colours of autumn trees. Gold effect nail polish is only accessory - trees with yellow leaves look like they have a gold coat. I´ll do this manicure once more.

Použité laky / Used nail polishes:
  • Gabriella Salvete Enamel With Hardener, 148
  • Essence Colour & Go, 146 That´s All I Mint
  • Essence Colour  Go, 79 Viva La Green
  • PUPA Fix & Shine Top Coat
 
11. POLKA DOTS


Zamilovala som sa. Do kombinácie, aj do nechtov. Dlho čakali, kým dostali svoju podobu, vyše roka boli na zozname "musím urobiť / inšpirácie". Boli veľmi pekné lesklé, ale keď som naniesla matný... Ťažko som sa s nimi lúčila :-D

I fell in love. With combination and nails, too. I had this design on the list of "must do/inspirations" for a long time. They looked very good in a glossy version but when I applied a matt nail polish... It was hard to say goodbye:-D

Použité laky / Used nail polishes:
  • Gabriella Salvete Enamel With Hardener, 148
  • Gabriella Salvete Enamel With Hardener, 102
  • Essence Colour & Go, 144 Black Is Back
  • Miss Sporty Check Matte

12. STRIPES



K týmto nemám čo napísať okrem krivej pásky na malíčku. A na Instagrame tromfli aj predchádzajúce :-P.

I have nothing to write to this design except crooked tape on the little finger. And they overtrumped previous on the Instagram :-P.

Použité laky / Used nail polishes:
  • Astor Fashion Studio, 200 Urban Lolita
  • Essence Colour & Go, 146 That´s All I Mint
  • Essence Colour  Go, 79 Viva La Green
  • NYC Get Up to Sped! Turbo Dry Top Coat 

  • pásky / tapes

13. ANIMAL PRINT


Kvôli týmto nechtom som meškala s ďalšou manikúrou :-D Odmietala som ich odlakovať, lebo sa mi neskutočne páčili. Nechty som totiž nedávala dole, lebo som sa chystala na jarmok, ale dorobila som aj druhú ruku a celé to hodila do matna. Láska na prvý pohľad. Nie je to blbé voči bodkovaným? No a čo :-P

Because this mani I was late with another nails :-D I refused remove it because I liked them so much. I did also this design on the right hand in the matt version. Love at first sight. Goofy for the polka dots? I don´t care :-P.

Použité laky / Used nail polishes:
  • Essence Colour  Go, 110 Modern Romance
  • Gabriella Salvete Enamel With Hardener, 148
  • Essence Colour & Go, 144 Black Is Back
  • Orly, Flicker
  • NYC Get Up to Sped! Turbo Dry Top Coat 

14. FLOWERS


Chcela som robiť iné, ale na Facebooku som zbadala, že jedna už spravila také, ako som chcela ja, tak som to musela na rýchlo zmeniť. Keďže som s nimi meškala (vysvetlenie vyššie), tak nebolo času na kreslenie kvietkov a zvolila som tieto moje trápne bodky. Celé som to zladila v jemnejších farbách.

I wanted to do other design but I saw the same on the Facebook and I had to change it. I selected this soft version.

Použité laky / Used nail polishes:
  • Gabriella Salvete Enamel With Hardener, 148
  • NYC Get Up to Speed! Turbo Dry Top Coat 

15. DELICATE PRINT



Dnes som mala dilemu, ktorý z troch vytvorených vzorov vybrať:-D Tento sa mi páčil najviac, hoci som vôbec nálepky v challenge nechcela používať. Ale keď táto čipka vyzerala najlepšie so všetkých, no. Na tej pečiatkovej musím ešte popracovať a tú druhú vám možno ukážem v samostatnom príspevku.

I had a dilema today. I did three designs :-D I like the most this one altought I didn´t want to use stickers in the challenge. The next design was stamping but I must more train it and the last design I will show you in the another post. Maybe...

Použité laky / Used nail polishes:
  • NYC Get Up to Speed! Turbo Dry Top Coat  
  • nálepky s čipkovaným vzorom / lace stickers

Prajem peknú nedeľu! / Have a nice Sunday!


12 komentárov:

  1. Souhlasím s tebou, že tento týden byl vážně hooodně vydařený :) Ombre nehty jsou krásný, nejvíc se mi líbí asi ukazováček :) Bodky, proužky, zvířátka... no vše prostě :) Vážně povedené!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, Hanka. po nesmelom minulom týždni som sa rozbehla :-D ale musím uznať, že v tejto téme boli zaujímavejšie témy :-) som zvedavá, ako si poradím s ďalšími témami :-) hlavne z poslednej časti :-D

      Odstrániť
  2. Zase radost pohledět. U toho gradientu mě hodně zaujala ta mint barva a hnědá to vypadá moc dobře. Ono všechno vypadá nádherně.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, Hanka,, teším sa z toho ♥ mne sa najviac páčil prostredník, ale priznávam, že ten hnedý nie je na zahodenie :-) som veľmi rada, že tentokrát sa mi gradient takto vydaril :-)

      Odstrániť
  3. Ahoj, ten zmatňujúci, to bol ten "Miss Sporty Check Matte"? Aký je podľa teba? Veľmi sa mi páči matný efekt, mám síce len jeden farebný "mint" lak od Flormaru, čo zasychá do matna, ale rada by som aj nejaký priezračný... ešte som počula, že snáď Loreal niečo chystá/má, no ale ja oblasti nehtov prudko zaostávam, tak keby si mohla poradiť nejaký dobrý zmatňujúci, bola by som vďačná :) PS. Nechtíky krásne všetky, ale úplne top sú pre mňa práve polka dots a zvieratkové :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ahoj :-) áno, bol to Miss Sporty. je výborný, rýchlo schne, matný finish síce udrží tak dva dni a je preč, ale krásne zmatnil už v prvej vrstve. no ale veľmi ti neporadím, bohužiaľ bol jediný matný vrchný lak, ktorý som vyskúšala a už ho ani nevyrábajú. takže o ostatných prehľad nemám, ale mala by som si začať robiť, lebo sa pomaly ale isto blíži ku svojmu koncu :-( Loreal som si kúpila pred nedávno po prvý krát, takže v tomto smere nemám ani ja prehľad :-D
      inak tieto dvoje boli úplne top aj pre mňa :-)

      Odstrániť
  4. No já jsem se zamilovala do těch matných puntíkatých! To jsi udělala tak nádherně, že ani nenacházím slov. ♥
    Jsi prostě šikulka a tenhle týden se ti obrovsky dařilo. Ještě se mi moc líbí ty proužkaté a gradient, který jsi mimochodem udělala neskutečně jemně a čistě. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. joj, ďakujem ti :-))) ja som sa na ne nemohla vynadívať, že to mám dať teraz dole? :-D som si ich nechala aspoň do robenia ďalších. ale horšie to bolo s tými zvieracími :-D som nadávala, prečo som si najprv nepripravila nechty sobotné, že som ich mohla mať dlhšie :-) ale tak inokedy a skúsim možno iné farby pre zmenu :-) s gradientom som aj ja mega spokojná, takýto krásny som ho ešte nikdy nemala :-D mimochodom, použila som pri ňom tvoju metódu - zamastiť okolie, aby sa ten neporiadok lepšie očistil :-)

      Odstrániť
  5. wow, tak tieto sú všetky bombové úplne :) niečo pre mňa tie bodky sú úžasné! aj kvietky, ale vlastne všetky sú super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. No to jsou zase tak krásné vzory, že nevím, který si mi líbí nejvíc - polka dots jsou úžasné, zvířecí vzory taky, proužky, kraječka....no opravdu pastva pro oči Suzi, obdivuji Tvoji lakovací práci :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.