22. septembra 2013

The 31 Day Challenge 2013: 16-22

Pomaly ale isto sa blížime ku koncu :-) Prehupli sme sa do druhej polovice a ani sa nenazdám a budem robiť posledné nechty. Tento týždeň nebol taký veselý na témy ako minulý, ale v podstate som bola s prácou spokojná.

Step by step to the finish :-) This week started  second half of challenge. The themes of this week wasn´t so hilarous but I´m satisfied with my work.

16. TRIBAL PRINT


Vždy som ich chcela spraviť, no stále som ich odkladala. Ešteže je tá challenge :-D Vo farbách som mala jasno, už ich len nejako skombinovať.

I wanted to do this design for a long time but I still put off. Thank God for the challenge :-D I knew what colours I would to use but what about combinations?

Použité laky / Used nail polishes:
  • 17 Supreme Shine Nail Polish, Mink
  • Gabriella Salvete Enamel With Hardener, 148  
  • NYC Get Up to Sped! Turbo Dry Top Coat  
17. GLITTER


V glitrový deň som nemala veľa času nazvyš a tak miesto ukladania hexagónových trblietok prišli na rad obyčajné "trbliče". Glitre ako glitre :-)

I hadn´t lot of free time in "glitter day" so I had to use a common glitter nail polishes insted putting of hexagon glitters.

Použité laky / Used nail polishes:
  • Jordana Glitters Nail Polish, 19 My Superstar
  • Essence Colour  Go, 114 Fame Fatal
  • Golden Rose Jolly Jewels Nail Lacquer, 120
  • Essence Colour  Go, 146 That´s What I Mint
  • Essence Colour  Go, 110 Modern Romance
  • NYC Get Up to Sped! Turbo Dry Top Coat  
18. HALF MOON


Červeno-zlatá alebo čierno-zlatá kombinácia. Ako vidíte, rozhodla som sa nakoniec pre tú druhú a veľmi sa mi to takto páčilo :-) Trochu ma mrzelo, že oblúčiky sú na fotke skreslené, ale všimla som si, že som nebola jediná s týmto problémom, takže je to v poriadku. :-)

A red-gold or a black-gold combo? I decided for the second as you see and I really love it. I little felt bad about distorted arc but I wasn´t the only with this problem so it´s O.K. :-)

Použité laky / Used nail polishes:
  • Essence Colour & Go, 144 Black Is Back
  • NYC Get Up to Sped! Turbo Dry Top Coat 
19. GALAXIES


Tieto nechty sú rovnaký prípad ako prvé. Jedny som už mala pripravené, ale zmazala som ich, boli totiž ešte na starých škaredých nechtoch :-D

These nails are the same example as the first design. I had done it but I must deleted those ugly photos of my ugly nails from old times :-D

Použité laky / Used nail polishes:
  • Gabriella Salvete Enamel With Hardener, 148
  • Juli Rose Nail Enamel, 117
  • NYC Get Up to Sped! Turbo Dry Top Coat
20. WATER MARBLE


Water marble nikdy nerobím rovnakú na všetkých nechtoch a ani sa o to nesnažím. Každý nech iný mi pripadá originálnejšie. Rada by som ju robila častejšie, ale vždy to stroskotá na nevhodných lakoch. V tomto prípade ma našťastie poslúchali a tak som mohla spraviť fialovú verziu.

I never do water marble the same for every nails nor yet try it. Different nails are more original. I would like to do water marble more often but because of wrong ail polishes I can´t. Fortunately, it was alright in this example.

Použité laky / Used nail polishes:
  • Gabriella Salvete Enamel With Hardener, 148
  • Astor Fashion Studio, 200 Urban Lolita
  • NYC Get Up to Sped! Turbo Dry Top Coat 
21. INSPIRED BY A COLOUR


Zaujímavá téma, ale čo s ňou? :-D Prvý mi napadol lak OUI od Orly. Jeho farba ma fascinuje - je fialová, moja obľúbená a zlaté odlesky mu dodávajú šmrnc. Pod žiarovkou sa stratili a tiezlaté kamienky trochu strácajú význam. Stačí len kliknúť na odkaz a uvidíte ho v plnej kráse. Boli spravené tak narýchlo. Kým schli nechty babe, ktorej som robila nechty, tak som ja na svoje nahodila tento. Aj bez podkladového :-P

Very interesting theme but what with it? Inspired by colour? The first nail polish which crossed my ming was OUI by Orly. His colour fastinate me - my favourite violet with gold reflexion. The rexlexion disappeared under the bulb but here is in his full beauty.

Použité laky / Used nail polishes:
  • NYC Get Up to Sped! Turbo Dry Top Coat 

  • kamienky / rhinestones
22. INSPIRED BY A SONG


Toto bolo strašné, celý deň mi nič nenapadlo. Umbrellu som si vyčerpala v minuloročnej challenge. Všetko ostatné je nevytvoriteľné :-( Nechcela som hocjakú pesničku, chcela som, aby so mnou súvisela. Ach :-( Našťastie ma zaujala jedna pasáž v pesničke Sunrise od Norah Jones. Okolo času 1:40 - nebo, slnko, oblaky a opadané listy na tráve. No budiž, no :-)

This was horrible. The inspiration wasn´t coming :-( I did umrella last year, another song are impossible to create. I wanted something personal not whatever... Oh :-( Fortunately, I listened Sunrise by  Norah Jones and the one part of video, about 1:40, captured me - sky, clounds and leaf drop. Well, so it will be :-)

Použité laky / Used nail polishes:
  • Flormar Nail Enamel, 423
  • Essence Colour & Go, 79 Viva La Green
  • Gabriella Salvete Enamel With Hardener, 148
  • Essence LE Snow White, 04 Happy
  • Orly, Flicker
  • NYC Get Up to Sped! Turbo Dry Top Coat 

Posledná rekapitulácia nebude budúcu nedeľu, ale o dva dni neskôr, keď challenge skončí úplne.

The last summary won´t be the next Sunday but two day later when the challange will be finished.

Pekný nedeľný večer prajem! / Have a nice Sunday evening!

14 komentárov:

  1. moc hezké, líbí se mi všechny :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kráásne, tie obláčiky sú super :) aj WATER MARBLE a galaxies :) no všetky!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ty první mi přijdou úplně velikonoční :D hezkéé moc :)

    Jane´s colours

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem! to isté mi napísala aj na mojom FB kamarátka, že aké veľkonočné vajíčka. no reku hej, také indiánske :-D

      Odstrániť
  4. niečo podobné som tiež skúšala s tými fialovými nechtami ale nikdy sa mi to nepodarilo :D

    btw: pozývam ťa na môj blog na giveaway http://natasa-findrova.blogspot.sk/2013/09/ahaishoppingcom-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ♥ Ty glitrový a vesmírný ♥ Krásný. :) Jinak můj poslední pokus o water marble byl asi před rokem a vztekle jsem se zařekla, že už nikdy. :D Taky jsem neměla vůbec štěstí na ty správný laky, ale možná je čas to znovu zkusit a pustit si k tomu nějaký meditační, uklidňující zvuky. :D Abych to přežila já i laky..:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja sa vždy snažím dať novšie, ale ani to nie je vždy výhra, niekedy je taký hustý aj nový, že to dobre nejde :-( ešte nikdy sa mi tak pekne neroztiahli laky ako vo videách, ale možno aj to príde :-) ale nevzdávaj to, vznikajú pekne nechty :-) no a ďakujem :-) na galaxy už mám aj objednávku :-D snáď sa mi podaria :-)

      Odstrániť
  6. Tribal nehty se mi moc líbí, ale odrazuje mě od toho ta pracnost :( Watter marble bych taky jednou chtěla zkusit, ale to je na mě taky moc pracné :D Možná jeden nehet... No a na galaxy už se chystám taky dloooouho :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, Hanka :-) chichi, tie tribal ani nie sú tak pracné, ako náročné na rovné čiary, ktoré sa snáď nikdy nenaučím :-D water marble dobre vyzerá aj na jednom nechte kombinovaná s lakom použitým v nej, alebo aj trblietkovým, takže, ak si netrúfaš na všetky nechty, určite vyskúšaj takto. ja budem tiež niekedy robiť nejako nakombinované, lebo to čistenie je bléé :-D Veve si dala také na blogerské stretko a vyzeralo to super

      Odstrániť
  7. Najviac sa mi páčia predposledné, aj keď ako píšeš ti nedali veľa práce :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :-) aj mne sa páčia, v rámci témy a že som ich robila mimo domova na návšteve sú fajn :-D už len kvôli tomu laku nemôžem povedať, že sú škaredé :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.