3. septembra 2013

The 31 Day Challenge


Nakoniec som sa rozhodla, že príspevok o tomto predsa len dám. Rozhodla som sa zapojiť do 31 dňovej challenge, ktorú som uvidela u Sarah z Chalkboard Nails. Najprv som bola odhodlaná, že dodržím plán a budem robiť poctivo príspevky, ale jednak mi do toho prišlo niečo iné a po druhé, nie som si celkom istá, či by naše publikum zvládalo dva príspevky denne, keďže mám aj veľa svojich vecí. Tak som si povedala, že si pravidlá trochu upravím na danú situáciu. Nebudem sa tváriť, že lakujem ako blázon, nalakujem, odfotím, odlakujem, všetko až večer, keď zvýši čas. Aj preto mám v upútavke na nadchádzajúce recenzie nenalakované nechty, snáď tým nikoho nepohorším :-D Aspoň ich môžem častejšie rozmaznávať.

Takže moje upravené pravidlá sú také, že prispievam na:
a v nedeľu spravím súhrn za celý týždeň aj so zoznamom použitých lakov.


I joined The 31 Day Challenge 2013 by Sarah from Chalkboard Nails. I adjusted rules because I have a lot of (my own) work and I don´t want to post twice per day :-/ I only post photos on my
and I will do summary on Sunday.

Ďakujem za porozumenie a pekný večer :-) / Thanks for appreciation and have a nice evening:-)


6 komentárov:

  1. Už nějakou dobu se také rozhoduji jestli do výzvy mám jít taky. ale rozhodně bych si nehty nedělala každý den nové ale prostě by to bylo jen v ten den, kdybych si lakovala nehty :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. kľudne sa zapoj, veď ja som si to tiež prispôsobila, aj keď teda hlavne kvôli tomu dvojitému prispievaniu. Ja som doma, takže môžem behať s nenalakovanými, keby som mala chodiť medzi ľudí, asi by som sa nezapojila

      Odstrániť
  2. Už teraz sa teším na fotky...

    l0veyourselffirst.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. už sú tri na FB a ďalšia pribudne večer :-)

      Odstrániť
  3. dobre si si prispôsobila tie pravidlá :) Aj keď si rada pozriem Tvoje príspevky lakovacie, ale každý deň je to fakt moc, radšej si pozriem ten súhrn raz za týždeň :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem! to som rada, naše publikum vážne nie ja na pričasté prispievanie stavané, keby bolo followerov viac, tak by sa to možno stratilo, ale takto ee :-/ okrem toho mám kopec svojich lakov a vecí na zrecenzovanie, a odkladať to rozhodne nemienim o mesiac

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.