1. septembra 2013

Traditional Chinese

V dnešnom príspevku vám ukážem nail art s vodolepkami. Je to rovnako ako nálepky jednoduché a rýchle ozdobenie vašich nechtov. Takto isto boli robené aj šmoulinkové nechty.

Tieto "tetovačky na nechty" mi boli zaslané spoločnosťou Born Pretty Store. Veľmi dlho som uvažovala, čo si vyberiem, rozhodovala som sa asi medzi piatimi vecami, ale najviac nakoniec mi najviac padli do oka tieto s čínskym dizajnom.

Today I will show you nail art with water stickers. It´s a very simply and fast as using stickers. The same progress was uesd in Smurfette nails.

These water decals was provided to me by Born Pretty Store. I was thinking on for a long time which design I could choose. Finally I chose these pretty with chinese motive.



Plát obsahuje 15 obrázkov, pričom jedna pätica je zrkadlovo otočená. Obrázky sú úžasné a detailne spracované.

A one sheet consists of 15 pictures and five pictures is in the mirror reverse. These pictures are really amazing and processed in details.




Postup:
1. Nanesieme podkladový lak.
2. Nanesieme zvolený lak a necháme úplne zaschnúť.
3. Pripravíme si nádobu s vodou izbovej teploty. V zime použijeme teplú vodu.
4. Odstránime ochrannú fóliu.
5. Vystrihneme vzor a ponoríme ho do vody asi na 10-20 sekúnd.
6. Necht navlhčíme a vystrihnutú časť prenesieme na necht.
7. Osušíme papierovou utierkou a necháme uschnúť. Pretŕčajúce časti jednoducho odstránime pilníkom.
8. Nanesieme vrchný lak, aby sme predĺžili výdrž vzoru a dosiahli pekný lesk nechtov.

Usage:
1. Apply a base coat to protect your nails.
2. Apply your chosen nail polish an let it dry completely.
3. Prepare a glass with water (use warm water in winter).
4. Remove the film of product.
5. Cut out the pattern and plunge it into water for 10 - 20 seconds.
6. Moisten the fingernails and stick the pattern in position.
7. Sop up the water with a paper towel and blow dry. Spare parts remove with nail file.
8. Apply a top coat for extension of hold-off and beautiful shine.

Použité laky / Used nail polishes:
  • 17 Nail Polish Mini Nail Gallery, Supreme Shine, Mink






Môžete si ich zakúpiť na stránke Born Pretty Store (link presne na ne) za 2,86 dolárov/1 ks (aktuálne platí akcia -35%). Pri zadaní kódu nižšie získate 10% zľavu pri nákupe.

You can buy it on the Born Pretty Store (correctly link for this piece) for $2,86 for one piece (actual 35% off). If you would do a purchase, below is the 10% off code.



Prajem pekný deň! / Have a nice day!

32 komentárov:

  1. Odpovede
    1. ďakujem, Sonička! sú veľmi krásne, až som sa bála, že aplikácia na celý necht bude pre mňa taká ťažká, že ich zbytočne pokazím :-D

      Odstrániť
  2. Ahoj Suzi,
    v prvom rada sa ti chcem poďakovať za podelenie sa s nami o veľké množstvo nových a užitočných informácií a (asi to už aj tak vieš) máš úžasný blog. Kiežby sa aj mojemu tak darilo.
    Chcela som sa ťa ale spýtať, či by si mi nevysvetlila to poštovné na Born pretty store, lebo som z toho dosť zmetená, prípadne by si k tomu mohla spraviť nejaký príspevok.
    Veľa šťastia s blogom.
    Pepuu - pepuusnailworld.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. och, ďakujem! to sa veľmi teším z takého komentára :-) mne nálepky poslali sami, takže s poštovným ti neporadím, napísali mi len, že je po celom svete free, teraz to tam už ani nemajú, tak to idem zmeniť, ja ani zo zahraničia neobjednávam, lebo by som bola zmätená možno ešte viac :-D ale čo viem, tak Veve (Nails Maniac) si od nich kupuje, tak ti možno poradí ona.
      a ďakujem aj za prianie a držím palce aj ja tebe, nech sa to rozbehne

      Odstrániť
    2. poštovné je zadarmo, objednávam odtiaľ pravidelne a platím len za tovar...len si nahadzes veci do kosika, a prejdes na checkout...a nezabudni zadat zlavovy kod...:)

      Odstrániť
  3. looks great! video is very useful :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ty jsou krásné :) a video je užitečné :) škoda, že já takové nevyzkouším, neumím nakupovat v zahraničních e-shopech a navíc nemám bankovní účet a pochybuji, že by to šlo zaplatit složenkou.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veď ani ja, preto som súhlasila, keď mi túto možnosť ponúkli :-) majú strašne veľa krásnych vecí, som sa ani nevedela rozhodnúť, čo si vyberiem. nepredpokladám, že by niekto ten kód od nás využil, ale dať som ho sem musela :o)
      video môže niekomu pripadať zbytočné, no ja som sa už toľko krát stretla s, pre mňa nepochopiteľnou :-D, otázkou, ako sa robia takéto nechty, že som sa rozhodla konečne spraviť ho. a samozrejme ďakujem, Hanka :-)

      Odstrániť
  5. Jsou překrásné :) Jen bych jim zvolila asi světlejší podklad, na tomhle moc nevyniknou. Ale to je jen můj názor :)
    Video je super, mám ty tvoje mco ráda :) P. S. Ne že bych chtěla něco točit, ale hrozně mě zajímá, kam, vy si holky, dáváte tu kameru? Nebo vám to někdo točí a stojí na dváma? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. chcela som použiť nude lak od Catrice, ale mi zbublinkoval, tak som ho musela vymeniť za iný :-/ ale použila som len 5 nálepiek, na tento príspevok, tých ostatných 10 som si nechala na podklad biely, alebo skúsiť ešte raz ten Catrice :-) máš pravdu, že to zaniká, škoda, že mi to nevyšlo. keď som ich robila, vedela som, že pôjdu o dva dni dole, lebo budem robiť iné, tak som nechcela plytvať nálepkami na všetkých 10 nechtov :-D tých videí až tak veľa nemám a mala som takéto nechtové po dosť dlhej dobe, mala by som sa tomu začať viac venovať, ale som rada, že sa ti páčia. no a poviem ti, keď som začala natáčať videá, tak som mala svojho starého Lumixa a škoda, že som si to neodfotila, lebo to bolo komické :-D pred sebou som mala naukladané na sebe knihy, pričom vrchná bola odsunutá, aby o tú pod ňou mohol byť opretý zozoomovaný objektív :-D ale už som videla aj onú vychytávku - nalepený na lepiacich páskach nad stolom :-D. keďže som mala v pláne sa venovať videám, s novým foťákom prišiel aj statív :-) a buď ho mám oproti sebe a vyklopený displej, alebo ako v tomto prípade predo mnou, ale to ho už mám na väčších nohách a zozoomavaný, aby mi nezavadzal :-) raz hodím na FB nejakú fotku z backstagu :-D

      Odstrániť
    2. :D :D :D Hele mně taky napadlo to dělat s knížkama na stole :D Vida, stativ mě vůbec nenapadl a to je to to nejjednodušší řešení :D Zase jednou blbá Nikolka...
      Mně se videa líbí, i když jich moc není (budou další viď? :). Třeba to s texturovanými laky Barry M, přestože jim zrovna neholduji :)
      Mám tu několik setů nálepek na nehty (ne vodolepky, ale jako nalepovací lak) a pořád si je nechávám na nějakou speciální příležitost a ona nepřichází :D

      Odstrániť
    3. jj, určite budú, či už len taký prehľad niečoho, alebo nechtové :-) ja mám nálepiek na kilá a vodolepiek tiež, kedysi to bol pre mňa vrchol zdobenia nechtov, tak som sa poriadne zásobila :-D kúpila som si ešte minulý rok také zvýhodnené balenie 5 plátov a na každom bolo 11 druhov a k tomu ešte aj single. to nespotrebujem ani do konca života :-D

      Odstrániť
  6. takto nádherne som si to ani nepredstavovala. je to úžasné!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Páni, tak to je nádhera, opravdu! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. s vodolepkami nemám žádnou zkušenost, ale vypadá to na nehtech rozhodně zajímavě:) jen bych si osobně nevybrala zrovna tento vzor.. působí na mě tak nějak přehnaně umělecky, jako vystřižený z obrazu :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, Lucka. ja mám zase všetko len také menšie obrázky, tak som chcela vyskúšať niečo celoplošné, že ako sa s tým popasujem :-) mne sa zase práveže veľmi páči ako sú detailne vypracované :-D

      Odstrániť
  9. Mne sa to veľmi páči, mám rada prepracované veci. Asi by som si to nedala len tak na bežný deň, ale na nejakú akciu by to určite bolo super. Jednoznačne by to pútalo pozornosť, ale nie takým tým štýlom "bože, to čo máš za pazúre" :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to veru hej :-) keď prišli a odbalila som si, som spravila wow, také krásne ešte nemám, aj my bolo ľúto rozstrihať ich :-D. ďakujem :-)

      Odstrániť
  10. Ja by som to samozrejme nezvládla,ale v tvojom podaní je to krásne...páči sa mi aj podklad aký si vybrala..super ako vždy:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja verím, že by si to zvládla :-) ďakujem ti

      Odstrániť
  11. Suzi to je perfektní! A líbí se mi k tomu i ten béžový podklad, je to takové decentní, že ty vodolepky nekřičí z toho nehtu. A přitom když jsem je viděla na prvním obrázku samotné, tak jsem si taky říkala, že to není můj styl. Ale na nehtu je to fakt paráda! Asi budu muset taky nějaké pořídit :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, Hanka. Hej, splýva to pekne s nechtom :-) ja som sa pri týchto rozhodla, že ďalšie budem skúšať na nejaké farebné, väčšinou som robila francúzsku manikúru a na to nálepku, či vodolepku, ale najprv som tak dala šmoulinky, teraz tieto, nálepky som tak už spravila, budem to robiť asi už len tak :-D

      Odstrániť
  12. Teda já zírám, je to překrásný! Fakt mě překvapilo, že to na nehtech vypadá tak jemně, protože při pohledu na vodolepky v balení bych to nečekala. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ti. tak to ich asi na ten biely podklad radšej dávať nebudem a dám druhú šancu tomu od Catrice :-D zdá sa, že ten biely podklad nebude dobrý nápad :-)

      Odstrániť
  13. tieto vodolepky sa aj mne velmi pacia..aj som si ich chcela kupit, ale nejak som sa zabudla :D ja som ich videla na zltom podklade a tam sa mi pacili viac, toto mi pride take dost nenapadne

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. taký pekný vzor si pýta seriózny podklad :-D takže na žltý za mňa určite nie :-/ ďakujem :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.