16. októbra 2013

Rimmel 60 Seconds, 540 Chocolate Fountain


Dnes je čas na zmenu. Po dvoch fialových lakoch dnes prichádzam s týmto hnedým krásavcom. Poprvýkrát som ho uvidela u Romany a hneď ma zaujal. Sranda je, že v regáli som po ňom siahla celkom intuitívne, lebo ma tam zaujal, ani som nepozrela na odtieň, zistila som to až doma :o)

Today it´s time for change. I´m coming with this brown beauty after two purple nail polishes today. I saw this piece for the first time at Romana´s blog. A fun is, I took this nail polish intuitive because I looked at the shelf and it captured me. I didn´t saw its name I noticed it at home :o)


Je to hnedý lak s fialovým podtónom (odtieň L´Ambre) a zlatým shimmerom. Pre plné krytie je potrebné nalakovať dve vrstvy. Nemám veľmi rada tieto rimmelovské štetce, ale s týmto sa mi prekvapivo celkom dobre lakovalo a mohla som pekne zájsť aj bližšie ku kožičke. Dobre, nejaké opravy boli, bez nich sa pri Rimmeli neobídem, ale nie tak, ako obvykle. Neviem, čím to je, ale pri Space Dust, či Coctail Colour som žiadne problémy nemala, ale tieto 60 Seconds...

It´s brown with purple undertone (shade of L´Ambre) and gold shimmer. The full coverage is in two coats. I don´t like Rimmel´s brushes but I could use this quite good. I could go near the cuticle without problems. O.K., there was some corrections too but less than usually with Rimmel. I don´t know why and how but classic order is very bad with brushes for me. The Space Dust or Coctail Colour collections was good but this 60 seconds...




V deň, keď som fotila, slniečko bolo plaché a hanblivé, tak som nemohla spraviť pravé slnečné fotky, iba takéto...

When I was taking photos, sun was bashful and shy so I couldn´t take sunny photos. I have only these...




Tak som skúsila spraviť fotky pod žiarovkou, ale popravde som veľmi rada, že môžem fotiť vonku...

So I tried take some photos after light bulb but I´m glad I can do photos outside...




zdroj
Prepáčte mi to, ja som musela na záver pridať túto malú čokoládovú provokáciu.
I´m sorry, I had to add this a little chocolate provocation at the end.

Pekný deň prajem! / Have a nice day!

26 komentárov:

  1. Jéj, ten je krásný :) Ppdařený podzimní kousek, v drogérii jsme ho vždycky přešla a koukám, jakou jsem dělala chybu :)
    No a ta čokoládová fontána - ach hned bych si do ní namočila prsty a olizovala je jako malý čuňátko :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, presne :-D ja nie som veľmi na čokoládu zaťažená, no ten názov laku mi nedal, ale do tejto by som si namočila prsty aj ja. hlavne ak by v tej fontáne bola horká alebo nugátová :-)

      Odstrániť
    2. To ti závidím :) Když dá někdo přede mne klasickou Milku, tak tam ta tabulka za 5 minut není :D Hořký čokolády jsem se přejedla v pubertě, bílou nesnáším z celýho srdce a oříšky pak dloubu půl hodiny z mezizubních prostor :D

      Odstrániť
    3. orieškovú ja vôbec, buď oriešky, alebo čokoláda, ale nie dokopy :-D vadí mi, ako sa tie chute pomiešajú. pokiaľ sú pomleté tak v pohode, inak ee. napr. taká bonboniéra Tatiana, odmalička ocumlem oriešok a potom ho vyhodím :-/ bielu len ako polevu alebo horúcu. takže ja som skôr na tie dve vyššie napísané :-) a najviac asi milujem, keď je tam nejaký višňový likér, či višňa, ako Mon cherie, Maraska ap., teraz fičím na Rumbe a Nugáte, také tie malé tyčinky ešte z čias komunizmu :-)

      Odstrániť
  2. Velice krásný odstín! Dostala jsem chuť na čokoládu a tu já až tak běžně nejím.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Martinka, ďakujem :-) presne toto sa mi stalo, keď som ho zbadala u Romany. ja čokoládu fakt len výnimočne a presne takto zapôsobil aj mňa :-D

      Odstrániť
  3. Tiež som dostala chuť na čokoládu :D a inak krásna jesenná farba :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-))) to som si zase zavarila :-D ďakujem :-)

      Odstrániť
  4. Odpovede
    1. ja som ich nejako kvôli štetci obchádzala, už mohol byť dávno v mojom inventári, fešák jeden :-)

      Odstrániť
  5. Mnam, ten lak je naozaj velmi pekny. ;) Na spapanie. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Farba pekná, taká jesenná :) Tak ja mám zas ich štetce rada, no, každému vyhovuje niečo iné. Aj keď teda, tie, čo dali do predaja v lete, im akési okúsané vyšli, nedá sa s tým pekne lakovať (aj vlastnosti sa nejako zhoršili, heh). Ja inakšie na čokoládu moc nie som, ale zas horúcu, tú si sem-tam dám (raz za rok ;)), takže posledným obrázkom si to pekne zakončila (a presne ako píšeš, horúca... nugátová... :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som na štetce veľmi náročná, lebo si zakladám na kvalite lakovania, hlavne pri kožičke. mne sa štetce zdajú okúsané odkedy som si kúpila ich prvý lak :-D ja chuť na ňu dostanem raz za čas, horúcu pijem celkom často, ale chrúmať obyčajnú, to ani nie, skôr nejakú čokoládovú tyčinku, napr. Rumbu ap. :-) no ale občas to aj na mňa príde :-D ale len niektoré druhy

      Odstrániť
  7. I bez sluníčka ti fotky vyšly moc krásně. Hlavně sis zase moc pěkně vyhrála s fotkami, s tou čokoškou to vypadá hooodně dobře. :D S tou čokoládovou fontánkou jsi mě teda dostala. Loni měl brácha na svatbě takovou fontánku a teď mi je líto, že jsem se u ní tehdy víc nezdržovala. :D :D A samozřejmě jsi mě navnadila ho zas co nejdřív nalakovat. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :-) s tou čokoládou som si zavarila, som ju nakrájala kvôli laku a potom som ju musela zjesť :-D a mne stačia tak dve tabličky. polovička horkú neľúbi, tak som to jedla asi 4 dni :-D ja som ho nalakovala a nejako sa tá čokoláda k nemu pýtala :-) fontánu som zažila pred pár rokmi aj ja, ale bola tam mliečna a takú ja nejem a tak tam rozvoniavala :-/ nemala som byť fajnová a mala som skúsiť, niektoré mliečne sú celkom jedlé :o)

      Odstrániť
  8. Začíná se mi líbit čím dál tím víc :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hani, šup pre neho, kým ešte je :-) teda u nás aspoň ešte stále je. ďakujem :-)

      Odstrániť
  9. To je taková krása! Nosit ho, tak mám stále chuť na čokoládu :D.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-D to by sa veru mohlo ľahko stať. ďakujem :-)

      Odstrániť
  10. Teda Suzi takové maxi pokušení? Lak a čokoláda dohromady, hned jsem dostala chuť na čoko :-)). Ten lak se mi už líbil u Romanky, ale prostě já tuhle řadu nemám ráda, ale je fakt krásný, tak asi neodolám - zvlášť když ho takhle nádherně nafotíš s kousky čokoládky!!! Nádhera, myslíš, že by se dalo něco podobné sehnat i u jiné značky?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakuje, Marcelka. chápem, tak v kombinácii štetca a výdrže je pravda, že to nie je bohužiaľ jednička, ale po tom vzhliadnutí u Romany som ho mať musela, úžasný odtieň. ja mám neshimmerovú verziu podobného od Paris Memories, ale tie že sa u vás nepredávajú. žiadny iný takýto odtieň nemám, takže ti asi neporadím :-(

      Odstrániť
    2. Nevadí, to víš, že jsem se dívala v regále i po tomto a u nás není, nechápu, jak je to možné, asi bych si ho koupila právě kvůli tomu odstínu a oželela bych kvalitu, protože adekvátní barvu jsem fakt jinde neviděla, no budu se ještě pídit :-). Měj se moc hezky!

      Odstrániť
    3. hmm, tak to je sila, u nás je ešte stále. ale ja hlava deravá, zabudla som ti napísať. náhodou som predvčerom narazila na obrázok OPI German Icure z kolekcie German (http://www.scrangie.com/2012/08/opi-germany-collection-fall-2012.html) a ten by to mohol byť. otázkou ale je, ako to más s dostupnosťou a vzťahom k OPI :-/

      Odstrániť
  11. Už jsem ho obdivovala u Romči a tady nad ním musím opět slintat :) Je vážně krásný a jediné co mi pořád brání v nákupu je ta cena. Počkám si na nějakou šikovnou akci :)
    A abych nezapomněla - moc hezké fotky máš :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, Hanka :-) od kedy som na Romanku naďabila, tak už mi na zopár kúskov chuť spravila :-))) ale týmto rozhodne bodovala asi najviac.

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.