18. októbra 2013

Dermacol Invisible Fixing Powder

 THIS POST IS ONLY IN MY MOTHER LANGUAGE


Spolu s Love Lips sa ku mne dostal aj fixačný púder. Oficiálny opis sľubuje obsah vzácnych pigmentov pre dosiahnutie zamatového vzhľadu. Rada by som doložila aj zloženie, ale akosi na ňom nie je.
Púder je vhodný pre všetky typy pleti a je hypoalergénny. Hmotnosť je 13g a doba spotreby je 18 mesiacov. Cena sa pohybuje okolo 9 eur (cena v e-shope). Mám odtieň Natural, okrem neho je ešte Light. Ten druhý by sa mi hodil zrejme viac, ja som bleduľa, tento je na mňa už teraz trošku tmavší a v zime bude pre mňa úplne nevhodný. Mal by byť transparentný, ale aj napriek tomu, že sľubuje nemenenie farby make-upu, farbu mi zmenil, čo môže byť práve tým tmavším odtieňom. Na druhej strane, aspoň nemá ružový podtón a nie je ani oranžový, podľa mňa pôsobí prirodzene. Je sypký, čo je ďalšia fajn vec, také mám veľmi rada. "Dávkuje" sa cez "sitko", ktoré bolo prelepené, rovnako ako celý púder, fóliou. Na sitku je položený štetec a labutienku, ktoré som nafotila a odložila k ostatným, nakoľko tieto priložené "súčiastky" nepoužívam. Odhliadnuc od nevhodného odtieňa sa mi ako púder páči, s výsledným efektom som spokojná, pekne zmatní a zafixuje make-up, lesk som zaznamenala asi po 4 hodinách. Na tvári zanecháva ten sľubovaný zamatový vzhľad. Fotku celej tváre doložím v inom príspevku, kde budú použité aj ďalšie recenzované produkty. 









Prajem pekný deň a víkend!

12 komentárov:

  1. mám ten bledší asi mesiac a vyhovuje mi :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to ten odtieň trošku závidím :-)

      Odstrániť
  2. Slyšela jsem samou chválu,snad si jí taky pořídím:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tenhle je fajn. Měla jsem asi dvě balení a vyhovoval mi. Jen ten štětec mi byl docela nepříjemnej, takže ten jsem taky nepoužívala.
    Mám pocit, že složení bývalo z druhý strany tý nálepky, kde máš gramáž a tak.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja po nafotení dám tieto veci všetky preč, presnejšie odkladám. labutienky občas používam po nanesení MU, že ho tak ešte poďobkám, štetce a aplikátory zčša keď robím swatches na oku :-) nálepka mi nejde ani odlepiť, nie je obojstranná, ako som zvyknutá napr. od Gosh-u a čo som sa prikúkala, boli tam hakibaky arabské, čínske a adresa Dermacolu

      Odstrániť
  4. To, že transparentný púder, ktorý sa ešte volá "invisible" zmení farbu pleti je dosť zlé .. neviem či sa vôbec oplatí do takého to niečoho investovať

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ako som spomenula, môže za to zrejme odtieň, ten svetlejší je ževraj v pohode. tým, že ja používam svetlé MU, lebo som bledá a dám na neho toto, tak... ono ani jeden nie je skutočne transparentný, všetky farbia, či už spravia biele miesta, viditeľné hlavne pri fotení, alebo jemne zafarbia, robili mi to všetky, čo som mala :-/

      Odstrániť
  5. Dlho, dlho zvažujem, či ho kúpiť alebo nie. Toľko chvály ma núti ho chcieť, zároveň sa obávam, že tým, že je sypký, sa mi s ním nebude pohodlne pracovať.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja osobne mám sypké púdre rada. trošku mi trvalo, kým som sa s nimi naučila pracovať, ale potom už to bolo fajn. vždy ho zatrasiem, aby niečo vyliezlo von, "namočím" štetec, do viečka ho trošku oklepem a dám na tvár. pri niektorých sa mi zdalo, že tvár bola jemnejšia, prirodzenejšia ako pri niektorých kompaktných :-)

      Odstrániť
  6. Tento púder mám už dlho, ja nie som moc na púdre, zakladám si na prirodzenom vzhľade a možem povedať, že je to jeden z mála púdrov, ktoré mi vyhovujú. Kedže je skoro naozaj priesvitný, je doležité (podľa mňa) podklad a dobrý make-up, pokiaľ chcem niečo zakryť, Ja nezakrývam, takže u mňa je to len báza, BB cream zmiešaný s pleťovým krémom a púder. Mám suchú a veľmi citlivú pokožku a tento púder mi na nej vobec nevadí. Ďakujem za peknú recenziu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Púdrov mám už niekoľko a keď sa mi nejaký minie, tak sa pozriem po svetlejšej verzii tohto, lebo je vážne dobrý. Ja občas zakývať čosi musím, ale aj tak vždy na to použijem ešte korektor (ak je treba) a pred nejakou dobou sa pre mňa stalo prioritou skôr zjednotenie ako krytie. Je pravda, že občas použijem make-up, ale stredné alebo slabšie krytie mi už nevadí tak ako v minulosti. Hlavne že už som pekne jednofarebná :-)))
      a ďakujem :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.