21. októbra 2013

Gabriella Salvete Enamel With Hardener, 139


Ako by som pomenovala farbu tohto laku? Je to tealová alebo oceľovo zelená? Dobre, je to šedozelená s množstvom strieborných trblietok a modrým podtónom. Môže byť? :o) Krytie je vo dvoch vrstvách a aplikácia výborná. Dostala som ho ako darček k nákupu, keď som bola kupovať STARS laky.

How I could name colour of this nail polish? It´s teal green or steel green? Well, it´s grey - green nail polish with a lot of silver shimmer and blue undertone. Could it be? :o) The coverage is in two coats and application is great. I got it as present to purchase of STARS Collection.







Majte sa pekne / Have a good time!

14 komentárov:

  1. Nádherná barva ! Jestlipak je normálně v prodeji, ten bych ve sbírce brala. :) Barvu jsi popsala pěkně, s tím bych měla problém u tohoto kousku. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ♥ obávam sa, že bol ako darček preto, lebo sa dopredával/rozdával. na stránke ho už nemajú, takže asi už nie, možno ešte bude ešte pred tebou niekde schovávať :-) farba je ozaj krásna, zaujímavá, pozerala som na neho veľmi dlho, kým som mu nejakú určila :-D

      Odstrániť
  2. Môž muž by na to povedal, že mám nechty ako stará babka... :D Ale mne sa tieto odtiene celkom páčia. :) Na zimu do snehu paráda....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-D chlapi, sa nerozumejú tomu :-D tento je zaujímavý, možno by sa mu páčil :-)

      Odstrániť
  3. Taky bych jí brala aby byla normálně k prodeji :) je to krásná barva

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. že? niekedy sťahujú také super odtiene firmy z predaja a také nezaujímavé ponechávajú, je to škoda

      Odstrániť
  4. úchvatná farba! taká nezvyčajná

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tak ten je naprosto nádherný a dokonalý!!! :-) jenom škoda, že se nedá koupit... :-(

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Zase krásný odstín Suzi, pokaždé se tady kochám :-) už mám ale zkušenost bohužel i s laky GS, že některé odstíny jsem u nás nezahlédla, třeba jsem se pídila po tmavě modré a nic....tento je překrásný přesně takový bych ráda, ale bojím se, že ho zase neseženu, ale inspirace je to překrásná:-))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ten krásny tmavomodrý stiahli z predaja, fňuk :-( už asi len so šťastím niekde zastrčený sa bude dať niekde zohnať. ja som tak išla po svetlo modrom, ktorý som videla u Arvonky a nič :-/ osobne si myslím, že niektoré odtiene by si to stiahnutie zaslúžili viac a stále sú.

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.