11. októbra 2013

Grammi Gummi

Grammi  je pramatkou rodu, ktorá často nesúhlasí s Gruffim a napomína ho. Je to domáca gazdinká, ktorá jediná vie navariť čarovný nápoj. Túto vedomosť raz odovzdá Sunni, keď dospeje. Grammi sa páči, keď majú mladí ľudia dobré spôsoby a rada spomína na svoju mladosť.

Grammi is the matriarch of family line. She often disapproves with Gruffi Gummi and cautions him. She is a goodwife who prepares the Gummiberry Juice. She holds the secret recipe and wants to pass it down to Sunni when she is of age. Grammi likes when young people have a good manners and gladly thinks back on her youth.


Použité produkty/ Used products:
  • Essence Eyebrow Designer, 02 Brown
  • Essence I Love Stage Eyeshadow Base
  • S-he Stylezone Twin Kajal, fialová (violet)
  • Paris Memories Eye Shadow Palette #25(fialová / violet)
  • Paris Memories Eye Shadow Palette #21 (bronzovo-hnedá / bronze - brown)
  • Cosmetica Fanatica 3 in 1, bronzová (bronze)
  • Essence LE @holographics.com, 01 Blue Ray
  • GOSH Magic Duo Mascara, Deep Peaceful Purple
Prajem pekný deň! / Have a nice day!

17 komentárov:

  1. Toto je super, dokonca aj na bežné nosenie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, aj som tak odišla na stretnutie :o) teda s obomi nalíčenými očami, pochopiteľne :-D

      Odstrániť
  2. Nádherný barvy, moc se mi to líbí a právě i jak je psáno výše, dá se krásně nosit i běžně. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :-) na Grammi som sa najviac tešila, lebo mám veľmi rada fialové líčenia a v poslednej dobe ich trochu zanedbávam, aj preto som si líčenie nechala aj potom :-)

      Odstrániť
  3. Grammi Gummi je moc hezká kombinace, nositelná, elegantní a noblesní :)) Hrozně se mi líbí ty fialové řasy a výrazná linka v kombinaci s hnědou :))
    Přemýšlím - to je poslední Gumídek nebo ještě nějaký bude? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, moja ♥ v poslednej chvíli som si spomenula na tú fialovú maskaru, kúpila som si ju kvôli inšpiráciám a vždy na ňu zabudnem :-D ešte budú dvaja - obaja chlapci :-)

      Odstrániť
    2. Jupíí :)) Já už myslela, že je poslední. Bude se mi po nich stýskat :( Je to takový hezký výlet do dětství :))

      Odstrániť
    3. aaaa, tak ja to môžem ešte flákať do konca roka :-D bola chyba, že som si neurčila termíny a nechala tomu voľný priebeh, lebo nemám žiadnu disciplínu v tejto sérii :-) to isté platí pri zvieratkových nechtoch

      Odstrániť
  4. Och, prave jsem odpadla z toho liceni !!! Skvost!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Moc krásné! Strašně se mi líbí ten fialový stín, opravdu nádherný. A celé líčení je výborné. Ta modrá linka k těm barvám krásně pasuje, všechno je suprově sladěné, prostě fantastické *-*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ti, Niky :-) tie tiene sú ozaj krásne, škoda, že výdrž je horšia, lebo majú všetky farby ozaj veľmi pekné. tú linku som kedysi kúpila v Essence výpredaji, ani neviem, čo mi to vtedy napadlo, ale je skvelá, drží a aj sa s ňou dobre kreslí linka, hoci preferujem linky s hrotom :-)

      Odstrániť
  6. Celé dokonalé :) a tvým očím to krásně ladí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. áááááá, nejenom že má dokonalé nehty, ale ona má i dokonalé a naprosto úžasné líčení a nááádherné obočí :-)))) umřu :-))))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jáááj, Jitkaaa, keby si mi to obočie, čo je na fotke videla teraz neupravené :-D ale teším sa, že to viem tak dobre maskovať :-) ďakujem ti za pekný komentár na dobrú noc ♥

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.