7. októbra 2013

L´Ambre Nail Polish, nr.7

Vďaka Monike sa mi dostal do rúk tento krásny kúsok. Jeho farba je úplne ideálna na jesenné obdobie. Sama osobne použijem hocijaký lak, na ktorý dostanem chuť, ale väčšinou podvedome aj tak siaham po takých tmavších odtieňoch. Úplne som sa do neho zamilovala a tak som sa vyšantila pri fotkách, že som mala problém vybrať z nich tie, ktoré tu použijem. Všetky nájdete tu.

I got this nail polish from Monika. Its colour is perfect for fall. I totally fell in love with its shade. Here is all album.




Lak má krásnu bordovo - fialovú farbu s jemným shimmerom, kryje v dvoch vrstvách a vydržal mi na nechtoch štyri dni s podkladovým a  vrchným lakom. Štetec je plochý, v prvej vrstve mi lakovanie išlo horšie, ale potom som ho skrotila a už to išlo lepšie. Oblúčik sa s ním vytvára ťažšie, miestami to chcelo trochu opravy štetcom a odlakovačom.
Objem laku je 8 ml a cena 3,20 €, tak píšu na ich stránke. Keďže to bola pre mňa neznáma značka, trochu som pátrala, čo to je zač a je to vlastne katalógový predaj (ako Avon, Oriflame, Fleur de Santé), ibaže ma trochu zamrzelo, keď som zistila, že je to vlastne aj pyramída (ako Mary Kay, či Amway). Ja osobne sa staviam proti takýmto systémom, je mi ľúto.
Odtieň laku je na krabičke, ktorá je v luxusnom zlatom prevedení, aj na fľaštičke uvedený ako č. 7, no v katalógu sa pod týmto číslom nachádza nejaký nude odtieň a povedala by som, že tento sa skrýva pod č. 20.

This nail polish has a beautiful bordeaux - purple colour with soft shimmer. The full coverage is in two coats and hold-off was four days with base and top coat. The brush is flat and application was a little hard in first coat but I fast accustomed to this and lacquering of second coat was better. I had to correct near the cuticle but only a little bit with brush and nail polish remover.
The volume of this nail polish is 8 ml (0.27 fl oz), price is 3,20 €. The shade is marked as nr. 7 but it has nr. 20 in catalogue. I was a little dissapointed when I found out that sale is form of pyramid selling :-(









Ako som ho tak okukovala, napadlo mi, že by som ho mohla ešte trochu vylepšiť a na prstenník som pridala ešte biele nálepky v tvare konáriku s listami.

I still had to view my nails and I decided to use white nail stickers with shape of leaf sprig.




Prajem pekný pondelok! / Have a nice Monday!

18 komentárov:

  1. Obdivuju ty tvoje fotky, protože ty se ti strašně moc povedly. :) Lak je krásný, na podzim jako dělaný.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. och, ďakujem, dávala som si záležať, lebo sa mi veľmi páčil :-D dokonca som musela mať aj tú obojrukú fotku, čo je u mňa veľmi nezvyčajné :o) ale ani si nevieš predstaviť, aké to bolo ťažké zredukovať na pár záberov, zredukovala som to na 26, bola by som schopná dať ich sem všetky, ale nejako som to vydržala a dala som aspoň ten odkaz na celý album :-)

      Odstrániť
    2. Taky bych hrozně chtěla ty fotky, kde jsou obě ruce, ale zatím jsem nepřišla na způsob, jak to provést bez stativu. :D

      Odstrániť
    3. ja som použila živý statív, lebo nie som si istá, či by sa mi podarili nejako rozumne aj takéto fotky :-D že ani si nesadaj, ideme fotiť obe ruky, chcem mať aj takú fotku a už som si brala svetrík a kvietok :-D tú som sem síce nedala, ale dala som aspoň tú s nálepkami fotenú po troch dňoch. v podstate boli skoro rovnaké :o)

      Odstrániť
  2. Krásný lak, moc ti sluší! A fotky jsou všechny úžasné, navíc picture heavy posty jsou moje oblíbené, čím víc, tím líp :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :-) no ja som fotkový maniak, keď sa mi podarí spraviť veľa fajn záberov, je ťažké rozhodnúť sa. bol sám, tak sa to dalo, keď mám hromadný, tak tam mám také už typické pre mňa a dosť, ale tiež, keď selektujem a upravujem, tak mám dilemu, ktorý z tých 10 rovnakých ostane :-D

      Odstrániť
  3. naozaj je krásny.. a ja som tiež proti takým spôsobom predaja :/ ak by si chcela, tak akurát mám na nechtoch lak od Sally Hansen- save the date (myslím) a mám pocit, že je skoro identický :) takže sa môžeš niekedy pozrieť aj naňho ;) inak krásne fotky, nie len v tomto príspevku, ale stále a vždy.. akože ja obvykle nekomentujem blogy, ale teraz som musela :D si šikovná :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej, určitá podoba tam je, ide viac do fialova ako tento, ale pekný je tiež :-) od Sallyho som si dlho nekúpila lak, vlastne mám teraz poukážku z DM-ky na jeden, tak by som sa mohla po nejakom pozrieť :-)
      a samozrejme ďakujem ;-)

      Odstrániť
  4. Nádherný lak na nádherných nechtíkoch! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Hezká barva a to moc a oživení nálepkou je taky fajn, skoro bych si myslela, že je to dělané razítkem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, Hanka :-) aj Arvonka mi povedala, že si myslela, že je to pečiatka, musela som jej to ukázať zblízka :-)))

      Odstrániť
  6. Zuzik, krásne si ho nafotila, som rada, že máš z neho radosť!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tá farba je úžasná, prišla v pravý čas :-))) ďakujem ti ešte raz ♥

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.