31. októbra 2013

October Summary


Koniec októbra, vonku krásne babie leto, kiež by to takto vydržalo do Vianoc :o) Október sa začal ukončením 31 dňovej challenge, resp. jej posledným zhrnutím (1.). Okrem troch príspevkov bol mesiac opäť viac nechtový. Nečakane :-P Čiernymi ovcami medzi nechtami bola recenzia púdru (18.) od Dermacolu, jedna Gumkáčka (11.) a literárne okienko (29.). Pieskové laky sú v kurze, Gabriella salvete prichádza s ďalšími deviatimi odtieňmi, no ja som vyskúšala inú značku v pieskovom prevedení a vrhla som sa na Rimmel Space Dust (3.). Krásavca, ktorý mi zdobil nechty na Interbeauty, som predstavila v príspevku o L´Ambre laku (7.) na nechty. Keď už sme pri tom Interbeauty, tak som ukázala jeden s môjho skromného nákupu, a to krásny kráľovský zamat (14.). Aj napriek tomu, že bol október a moje nechty si pýtajú iné farby, zverejnila som jednu zabudnutú letnú manikúru v oranžovom (9.) prevedení. Trochu som vám narobila chute na čokoládu úžasným čokoládovým lakom (16.) od Rimmelu, ale keď ono inak nešlo, ten lak si to pýtal :o). Po dlhom čase sa tu objavila aj vyššie spomínaná Gabriella Salvete, ktorá bola v zaujímavom zelenosivom odtieni (21.). Po vyše pol roku si už zaslúžili uzrieť svetlo sveta v podobe veľa fotiek laky z Mini art gallery od 17, (25.) veď čoskoro budem ukazovať už ďalšie swap-ové darčeky :-))) No a som rada, že ste ma podporili v sovičkovom bosoráckom príspevku (23.), dokonca ste ma presvedčili, že moje farby a prevedenie bola lepšia voľba, ako tie, ktoré sa mi páčili viac pôvodne :-D. A hneď som nimi vyplnila aj dlhú pauzu v zvieratkovej sérii.

This post is only informative about october posts. Text is only in my mother language but I added dates to "slovak" links :-).

Pekný večer prajem! / Have a nice evening!

4 komentáre:

  1. Sovičky jsou nej, o tom žádná. :) Nejdřív jsem ten link na ty, co tě tak odrazovaly přehlídla, ale když jsem na ně koukla, tak musim říct, že nechápu, co tě znejistělo, protože ty tvoje jsou o moc hezčí. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne sa páčilo to fialové prevedenie s holografickým bruškom a tie moje mi prišli také nudné :-D a ako pribúdali komentáre, začínala som vám veriť až ste ma všetky presvedčili, že tie moje sú lepšie, keď sú takéto :o) a ešte raz ďakujem :-)

      Odstrániť
  2. Thle shrnutí mám moc ráda :)) Sovičky byly opravdu top a Gumkáčka taky :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. keď nemá človek veľa času a nechtiac niečo prehliadne, je to fajn vec :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.