9. októbra 2013

Orange Skittles


Zabudla som pridať moje ďalšie letné nechty, a to som mala príspevok už pripravený :o). Tak ti to tu trochu oživíme :-). Ako každé leto sme sa vybrali kúpať a aby som ladila k plavkám, tak som si spravila túto "skittles" manikúru. Všetko samozrejme vo farbách plaviek.

I´m sorry, I had prepared this post but I forgot to publish it :o). This was my the next summer manicure and it mellowed with my swim suit.

Použité laky / Used nail polishes:
  • Gabriella Salvete Calcium
  • Essence Colour & Go, 46 Wake Up!
  • Essence Nail Art Special Effect Topper, 09 Copper´ize Me!
  • L´oréal Paris Color Riche, 302 Exotic Cannaries
  • Gabriella Salvete Enamel With Hardener, 148
  • Essence Colour & Go, 114 Fame Fatal
  • Essence LE Snow White, 04 Happy
  • NYC Turbo Dry





Keďže v hlavnej úlohe bol oranžový lak od Essence, tak sem pridám aj jeho samotné fotky, hoci je z tých starších a už sa zakúpiť nedá, ale aspoň má krajšie fotky :o). Je to sýta oranžová farba, ktorá kryje v dvoch vrstvách.

The main role played this juicy orange nail polish which covered in two coat.





Pekný deň! / Have a nice day!

10 komentárov:

  1. wáu tá farba na slnku je úplne nádherná :)

    http://julietandnicol.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To je takova nadhera!!! Jsi silene sikovna, ale to uz tu psat nemusim!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Roztomiloučký nail art. :) Ten Essence vypadá krásně, tak svěže a šťavnatě. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem. je to jediná ozajstná oranžová, čo mám :-)

      Odstrániť
  4. Zboznujem oranzovu, a tato je fakt super! Tesim sa, ze je ot Essence.. :D :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-))) vďaka. ani neviem, či majú v ponuke nejakú náhradu za tento odtieň, veľa tohto laku už nemám :o)

      Odstrániť
  5. Moc hezké :) oranžové laky moc nemusím, ale tenhle od Essence mě docela zaujal :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, Hani :-) ja iba v lete, keby som na príspevok nezabudla... teraz to vyzerá tak šialene krikľavo :-D

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.