14. októbra 2013

Orly, Royal Velvet


Jeden z mála lakov, ktoré som si doniesla z Interbeauty, je tento kráľovský zamat. Je to fialovo - modrý duochromatický krásavec s jemným modrým shimmerom. Kryje v dvoch vrstvách, zo začiatku sa horšie lakoval, zdal sa mi hustý, ale zatrepala som fľaštičku (aj keď sa to údajne nemá) a už fungoval tak, ako mal :-). Na nechtoch som ho nosila 4 dni, potom sa mi začal olupovať. Dosť mi pripomína lak Grape od OPI, ktorý som prednedávnom videla na blogu Barunky.

I brought this beautiful royal velvet from Interbeauty. It´s violet - blue duochromatic shade with soft blue shimmer. The coverage is in two coats and consistency is a little thicker. Hold-off was four days. I think it´s similar to OPI, Grape which I saw on blog of Barunka.







Padol mi do očí náhodou a hneď bolo rozhodnuté. Som rada, že som si ho kúpila, je úžasný. Ani tie fotky podľa mňa nezachytili jeho krásu :-).

It fell into my eyes and I know I must have it. I´m glad because it´s really pretty piece. I think that photos didn´t capture its beauty :-).

Pekný deň prajem! / Have a nice day!

26 komentárov:

  1. Ani se nedivím, že Ti padl do oka :) je krásný, určitě bych si ho vzala i já :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Myslim ze mam podobny, ak nie rovnaky dupe od Pupy teraz z tej kozmickej limitky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. neviem posúdiť, nevidela som ju naživo a hoci ma tam nejaké odtiene zaujali, obrázok na FB je jedna vec a realita druhá :-D

      Odstrániť
  3. Krásný úlovek Suzi. :) Docela jsem chtěla jet na Interbeauty do Prahy, ALE že se platí vstup jsem netušila. :/ Za 130,-Kč můžu mít lak a když to spočtu s cestou, tak to před Vánoci absolutně nedám.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite hej, ja som lístok dostala od Gosh a mala som tam stretko s Arvonkou a Džejn, aj keď cesta nebola tiež najlacnejšia, také tri laky by za to boli :-D ale ten deň s babami stál za to. úroveň Interbeauty už bola na tom horšie :-/ nebyť stánku Gosh, Opi/Essie, Orly, tak pre mňa nič moc
      z laku sa veľmi teším, bol to rýchly a dobrý výber :-D

      Odstrániť
  4. Odpadla jsem! Fakt super! Bombove odlesky!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nádherná farba! Výber chválim :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zuzi, vďaka, súdiac aj podľa pohľadov žien, ktoré som stretla, keď som ho mala na nechtoch, som veru spravila výborný výber :-D a pochválil mi ho aj môj drahý, že ten sa mu veľmi páči :-D

      Odstrániť
  6. No ten je!!! :-) Ja musím počkať, kým mi narastú nechty, aby som pyšne mohla nosiť môj Orly :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ten tvoj je tiež krásny, som na neho zvedavá, teda na všetkých, lebo už som mala viacmenej tú česť, ale podľa mňa bude pekný aj na tvojich mini nechtíkoch, lebo to vôbec nevyzeralo zle, keď si ho skúsila :-)

      Odstrániť
  7. tak ten je neopísateľný ! je úžasný proste aaah :O zbožňujem takéto farby :) veľmi dobrý výber

    http://julietandnicol.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Je krásný a věřím, že na živo ještě víc :) Nevím proč, ale mám pocit, že ty fotky ho úplně potlačily. Jako kdybych ho někdy dřív viděla :D (samozřejmě že ne :D)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, fotky ho nevystihujú, úplne ho zničili :-D toto nemám rada na určitých typoch farieb, že sa nedá zachytiť skutočná krása. okrem toho bolo v ten deň hrozne zamračené. mne sa podobá na ten OPI, Grape u Báry - Borůvky, aj keď ten mal tuším trochu viac shimmeru, možno ho pripomína aj tebe,ak si ho u nej videla :-)

      Odstrániť
  9. Hmmm, tak ja teda neviem, na mňa je v ňom až príliš veľa modrých odleskov. Ja mám síce podobný Opi - Ink! ale ten je viac trblietavý a menej modrý :-) No som rada, že ty z neho máš radosť, lebo tvojim nechtom moc pristane.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tú väčšiu modrosť dávam za vinu hlavne odtieňu fialovej. ten OPI som spomínala aj v texte, videla som ho u Borůvky a hneď sa mi zdal podobný, o čom som sa presvedčila hneď po lakovaní, teda až na ten shimmer, ten je fakt väčší. ale radosť z no mám tak, či onak, on hlavne hnevá pri fotení, na nechtoch sú také farby veľmi pekné :-)

      Odstrániť
  10. Láček vypadá překrásně Suzi, přesně takové odstíny mám ráda - musel to být ale fakt lump na focení, věřím že na živo je ještě hezčí...:-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, Marcelka, je to taký malý nezbeda :-) aj ja takéto môžem, už tri krát po sebe som mala na nechtoch niečo fialové, ale zajtra už bude hnedý príspevok, treba zmenu :-)

      Odstrániť
  11. Such a pretty and interesting shade! And it perfect for autumn, I have to put it on my WL right now :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Omg ten je!! Mas krasne nehty a lak nadherny, krasne fotky:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Omg, veru je :-D Je veľmi vydarený, krásny, úžasný, som rada, že ho mám. Ďakujem ♥

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.