23. októbra 2013

Owl Witch(es)


Existencia tohto príspevku bola vážne ohrozená po tom, ako som na podobný obrázok, navyše krajší, narazila včera na Pintereste. Ale keďže som mala natočené aj video a Arvonka s Nikolka sa do mňa pustili, tak čert to zober :-).
Ako predlohu som si zvolila moju brošňu sovičku na konári, a celú som ju zladila do jesenných farieb a spravila som z nej čarodejnicu, aj keď skôr pripomína Napoleona :-D. No a pridávam ju do zvieratkovej série, keďže mi stále stagnuje, ako sezónny dizajn :-).

The existence of this post was seriously endangered when I saw similar and nicer picture on Pinterest. But video was done and Arvonka and Nikol persuaded me, so here you are! :-)
I chose owl motive on the sprig  (by my brooch) and all it´s in fall colours and I made a witch from her. Therefore, it reminds me rather Napoleon like the witch :-D. And yes, this is the next of the animal nail art series.


Použité laky / Used nail polishes:
  • Gabriella Salvete Enamel With Hardener, 104
  • Essence Colour & Go, 144 Black Is Back
  • Gabriella Salvete Enamel With Hardener, 148
  • NYC Get Up to Speed! Turbo Dry Top Coat

Mimochodom, palec je nalakovaný Gabriellou Salvete, 104 a na nej je efektová časť Front row or backstage? z Essence Nail Colour.

Btw, thumb nail is painted with Gabriella Salvete, 104 + effect part Front row or backstage? of Essence Nail Colour.

Fotopostup / Photo tutorial:

1. Nanesieme podkladový lak.
2. Nanesieme zlatý lak v plnom krytí a necháme zaschnúť.
3. Hnedým lakom nakreslíme polkruh a vyplníme ho. Bruško je hotové :-).
4. a 5. Čiernym lakom tenkým štetcom nakreslíme konárik a čarodejnícky klobúk.
6. a 7. Bodkovačmi vytvoríme očká.
8. Štetcom alebo najmenším bodkovačom nakreslíme zobáčik.
9. Spravíme zopár zlatých bodiek - ako ozdobu na klobúk a pozlátené pierka.
10. Na záver nanesieme vrchný lak.

1. Apply a base coat to protect your natural nails.
2. Apply a gold nail polish in full coverage and let it dry.
3. Paint full half-circle and fill in it. A tammy is done.
4. & 5. Paint a sprig and witch hat with thin brush and black nail polish.
6. & 7. Make eyes with dotting tools.
8. Paint a beak with thin brush or the smallest dotting tool.
9. Make some gold dots - as garnish of witch hat and golden feathers.
10. Apply a top coat.









Dúfam, že sa aspoň trochu páčili a že nemali radšej ostať ako koncept :-D

I hope you enjoyed it and hadn´t rather stay as concept :-D

Pekný deň prajem! / Have a nice day!

32 komentárov:

  1. Prostě ach :) krása, nemám co jiného dodat :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To je tak roztomiloučký :)) A krásně barevně sladěný :) Dobře, že si příspěvek napsala :) Přičemž jen video (přestože je super a dobře se na něj kouká) by bylo málo :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no vidíš a taká Cutepolish takto funguje už akú dobu. ale ja viem, keď už ste zvyknuté, že sem dávam haldu fotiek a hlavne väčších ako vo videu, bolo by to divné :-) a ďakujem :-)))

      Odstrániť
  3. Sovička Napoleon. :D Tos mě dostala. :)) Určitě by byla velikánská chyba a škoda, neukázat nám tenhle nail art, který je neskutečně pěkný, roztomilý a povedený. ♥
    Vsaď se, že se ti teď v komentářích opět ukáže, že jsi k sobě zase byla až moc kritická, protože tohle je strašně krásný. :) Já tyhle malůvky absolutně nezvládám a moc to obdivuju.
    Kombinace barev je hrozně příjemná, podzimní, všechno tam k sobě ladí a utváří moc pěkný celek. Ta brož je krásná. Já jsem teď po dlouhý době vytáhla soví náušničky, co jsem dostala od mamky a budu je asi nosit celou zimu, jak se mi líbí. :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no a nie, tá čiapka vyzerá ako Napoleonova, nie bosorácka :-D som sa na to pozerala a tak som sa na tom bavila :-) ja som to nechcela zverejniť kvôli tomu, že som našla tie podobné, chcela som dať len video, keď už bolo hotové. ale som rada, že ma ukecali, ale ani to nebolo také ťažké :-D ja som si kúpila akrylové, ale nejde mi to tak, ako by som chcela a zdržuje ma to, tak stále siaham po lakoch, s ktorými to mám ako-tak nacvičené :-) brošničku som dostala minulý rok k narodeninám ešte s jednou a veľmi som sa z nich teším, že ich mám. ja som ešte aj fotky ladila do teplejšieho tónu pri úprave, aby sa to s nechtami dopĺňalo :o)
      a ďakujem, ďakujem ♥

      Odstrániť
  4. Nádhera, nádhera, nádhera!!! Akorát, jak asi dlouho čekáš než naneseš top coat, aby sis obrázk nerozmazala?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, Dejnička :-) čakám asi 15 minút a potom opatrne nanesiem lak. štetec prikladám len tak jemne, nežne, aby som veľmi so štetinami netlačila na laky. aj napriek tomu sa mi občas podarí niečo rozmazať. ako napr. tu oči :-)

      Odstrániť
  5. Tak to se ti vážně povedlo! :) Jak psala Romča, tak jsi k sobě zase až moc kritická. Je to fakt pěkný, moc hezky zvolený barvy, podzimní, příjemný :) A upřímně se mi to tvé provedení líbí víc, než to v odkazu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, Hanička ♥ mne sa práveže páčili, tentokrát som voči sebe kritická veľmi nebola :-D ale to fialové a holografické prevedenie, na ktoré som narazila ma nejako očarilo :-) a keďže už tu mám zopár takých, ktoré sa zhodujú s už vytvorenými niekým iným, nechcela som, aby niekto povedal, že len opakujem. keď opakujem, tak to vždy napíšem, od koho som to odkukala, to ostatné je náhoda, ako toto :-)

      Odstrániť
  6. Moooc krásné!!! Nápadité a pěkně sladěné barvy :-)!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. jééééé, to je úplně ťuťu ňuňu manikúra! :-) strašně se mi to líbí! ač nail art nenosím, o jednu sovičku se zřejmě pokusím, protože to je fakt nádhera. a mě se mnohem víc líbí tvůj výtvor. je takový teplejší a příjemnější na pohled. kolegyně na mě zvolila moc studené barvy a nepůsobí to tak roztomile. jsi vážně šikulka! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, Jitka. zdá sa, že som nakoniec urobila dobre, teším sa z toho :-)

      Odstrániť
  8. Wau to je fakt krásne! Milujem sovičky! A toto jesenno-halloweenske prevedenie sa mi neskuočne páči!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj ja mám takú malú úchylku na ne, dokážu byť roztomilé ako doplnky. ďakujem veľmi pekne :-)

      Odstrániť
  9. Určite nemali ostať ako koncept, krásne sú ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, to som rada, dobre že som sa nedala zlákať mojimi myšlienkami :-D

      Odstrániť
  10. Jej, to je zlaté :) Ja to len obdivne sledujem, lebo keď som sa minule pokúšala o niečo viac ako jednofarebný lak, pravá ruka dopadla otrasne, ľavou neurobím ani rovnú čiaru :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, Sonička :-) ja som bola na tom rovnako, neboj :-) ale človek to nejako natrénuje, keď sa tomu dlhšie venuje. kreslenie na pravú mi robí problémy občas aj teraz :-)

      Odstrániť
  11. Oh, my. This is so cuuute! I'm definitely going to try it. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. thank you Taya :-) I´m curious about you manicure I hope you´ll share it :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.