1. októbra 2013

The 31 Day Challenge 2013: 23 - 31

Tadááá! A je tu posledná rekapitulácia challenge! Neuveriteľne rýchlo to prebehlo, ten čas letí ako blázon. Všetky nechty sa niesli v duchu inšpirované niečím a priznávam, že miestami som s témami bojovala. V tomto príspevku budú výnimočne aj obrázky, ktoré som mala ako inšpiráciu.

And here is the last summary of the challenge!

23. Inspired by a movie



Tak tu to bolo jasné hneď. Veľký Gatsby je posledný film, ktorý ma veľmi dostal. Výborná hudba (špeciálne Lana Del Rey), herecké výkony... Mimochodom, vrásky Leovi veľmi pristanú a vyzerá lepšie ako keď bol mladé ucho v Titanicu :o).
Pri vytváraní týchto nechtov som zvolila hlavný motív soundracku, fotiek, filmu...

Yeah, I knew it in a moment. The Great Gatsby. It´s the last film that very got me. Great music (especially Lana Del Rey), performance... By the way, the wrinkles suit to Leo, he looks better than when he was young in Titanic :o). I was inspired by the main motive of the movie.

Použité laky / Used nail polishes:
  • Essence colour & Go, 144 Black is Back
  • NYC Get Up to Sped! Turbo Dry Top Coat 
24. Inspired by a book



Trochu som to odflákla, lebo v knižný deň nebolo nejako extra času a aj kvôli ďalšej téme som musela zmeniť knihu, lebo inak by bol dizajn veľmi podobný. Tak som siahla po vodolepkách :-/ Ako inšpiráciu som si zobrala knihu od Leily Meachamovej - Ruže. Hlavná idea knihy je vojna ruží - červenej a bielej, ktorú autorka knihy čerpala z histórie (vojna medzi vedľajšími vetvami kráľovského rodu v Anglicku v 15. storočí).

I a little scuffled this theme. I hadn´t lot of time and I also had to change idea because of the next topic. So I used only water decals :-/ My inspiration was book by Leila Meacham - Roses. The main idea of the book is war of roses - red and white, which writer took from the history (the war of roses in 15. century).

Použité laky / Used nail polishes:
  • Gabriella Salvete Enamel With Hardener, 148
  • Essence Colour  Go, 114 Fame Fatal
  • water decals
  • NYC Get Up to Sped! Turbo Dry Top Coat
25. Inspired by fashion



Pre tento deň som si vybrala šaty. Rozhodla som sa ale pre inverzné vytvorenie vzoru, lebo biela mi tú čiernu nechcela dobre prekrývať a bolo mi veľmi vidno ťahy po štetci, ako som to patlala a nevyzeralo to dobre. Škoda, že som nemala ostrihaný štetec už tu, mohlo to byť aj lepšie.

I chose the dress for this day. But I did it in inversion because white acrylic colour didn´t cover enough and I had to repeat handling of the brush and it was too much visible and it all didn´t look good.

Použité laky / Used nail polishes:
  • Gabriella Salvete Enamel With Hardener, 148
  • čierna akrylová farba / black acrylic colour
  • NYC Get Up to Sped! Turbo Dry Top Coat
26. Inspired by pattern



Keď som hľadala obrázok, že čo by som tak spravila, padol mi do očí tento. Sú to moje obľúbené kvietky, ale tak trocha iné kvietky, ako moje klasické bodkované :-) Škoda, že som si až teraz všimla, že som zabudla biele bodky do stredu :-D

When I was searching a picture, this fell into my eyes :o) My favourite flowers but a different like mine from dots. I noticed that I forgot white dots in the middle just now :-D

Použité laky / Used nail polishes:
  • Gabriella Salvete Enamel With Hardener, 148
  • NYC Get Up to Sped! Turbo Dry Top Coat
27. Inspired by artwork



Pôvodne som chcela robiť obraz, ktorý visí u zubára v čakárni, ešte som si pár dní predtým odfotila :-D Problém bol v tom, že ten obraz bola len taká machuľa a keď som si to predstavila na nechtoch, rozhodla som sa pre iný. Octopus Garden od Jake-a Beckmana je celkom fajn, nie?

The original idea was painting which is hanging on the wall in my dentist´s ambulance ante-room. And here was a problem, that painting is the one big blot, not right for the challenge. The Octopus Garden by Jake Beckman is fine, isn´t it?

Použité laky / Used nail polishes:
  • Sally Hansen Xtreme Wear, 380 Blizzard Blue
  • Orly, Green With Envy
  • Essence Colour & Go, 79 Viva la Green
  • Gabriella Salvete Enamel With Hardener, 148
  • NYC Get Up to Sped! Turbo Dry Top Coat
28. Inspired by a flag



Váhala som medzi vlajkou futbalovou a slovenskou. Výsledok vidíte :-)

I hesistated between soccer flag and slovak flag. The result is above :-).

Použité laky / Used nail polishes:
  • PUPA Lasting Color (China Doll), 732 China Blue
  • Gabriella Salvete Enamel With Hardener, 148
  • akrylové farby (biela, modrá, červená) / acrylic colours (white, blue, red)
  • NYC Get Up to Sped! Turbo Dry Top Coat 
29. Inspired by the supernatural



Musel mi pomôcť môj chlap, lebo som nevedela, čo mám robiť. Keď som googlila, našla som len seriál, či film, preboha, čo mám robiť, postavy??? Musel mi povedať, že je to niečo nadpozemské, s nejakými zvláštnymi vlastnosťami, že napr. Batman alebo Superman. Tak som sa hneď toho chytila. Ešteže ho mám :-D

My guy had to help me because I didn´t know what this topic means :-D I found some series, film in google. OMG, what? I have to paint figure??? He told me that this is maybe something daemnic, with special properties like  Batman or Superman. So I caught on the idea. Thanks for him :-D

Použité laky / Used nail polishes:
  • Essence Colour  Go, 114 Fame Fatal
  • PUPA Lasting Color (China Doll), 732 China Blue
  • akrylové farby (červená a žltá) / acrylic colours (red and orange)
  • NYC Get Up to Sped! Turbo Dry Top Coat
30. Inspired by a tutorial



Pár dní dozadu robila Taya jednu zo série jesenných manikúr. Do ježkov som sa zamilovala hneď, ako som ich uvidela. Sú to jedny z najkrajších jesenných nechtov, aké som videla. A tak, keď prišla na rad táto téma, voľba bola jasná :-) Pôvodné nechty aj s postupom nájdete u nej na blogu.

Taya added these nails as one of her fall manicure series a few days ago. I fell in love with these cute hedgehogs as I saw them. These are one of the most beautiful fall manicure I have seen. So the choice was clear :-) You can see the original nail art on her blog.

Použité laky / Used nail polishes:
  • Essence Colour & Go, 144 Black Is Back
  • 17 Supreme Shine Nail Polish, Mink
  • NYC Get Up to Sped! Turbo Dry Top Coat 
31. Honor nails you love


Nevedela som, ako je to myslené, tak som si egoisticky vybrala jedny svoje. Tieto nechty mám najradšej zo všetkých, ktoré som spravila a sú aj mojimi najúspešnejšími :-) Mali ste možnosť ich vidieť v zvieratkovej sérii, v ktorej by sa už patrilo pokračovať.

I didn´t know how this was thought so I chose one of my nail designs. These nails are mine the most favourite and these were seen in the animal nail art series. Oh, yeah, I might continue in this series.

Použité laky / Used nail polishes:
  • Rimmel 60 seconds, 800 Black Out  
  • Gabriella Salvete Enamel With Hardener, 148
  • NYC Get Up to Sped! Turbo Dry Top Coat 

Predchádzajúce rekapitulácie nájdete po kliknutí na obrázok nižšie.

Click on the pictures bellow for the previous summaries.

↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓


Som celkom spokojná so sebou, som rada, že som to zvláda, ubehlo to strašne rýchlo. Niekedy to mohlo byť aj lepšie, ale vyslovene nespokojná som bola len s dvomi (červené a fialové). Niektoré si ešte zopakujem, aby som ich mala aj viac dní a k niektorým možno spravím aj postup, či video. Ale radšej nič nesľubujem...

I´m satisfied with my work, I managed it, a time flew so fast. Sometimes it would be better but I´m deadly dissatisfied with only two manicures (red and violet). I will do some nail again for long time and I would do tutorials for some design but I woudn´t promise...

Prajem pekný večer! / Have a nice evening (day)!


10 komentárov:

  1. Hrozně tě obdivuji, já bych na to neměla čas ani nervy :) 24, 25 a 31 jsou prostě úžasně vydařené :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. času som nemala ani ja, iba občas, väčšinou som to robila až večer a to som vedela, že keď nechcem byť za kravu, tak musím :-D ale inak to bola celkom sranda a bavilo ma to :-) ďakujem :-)

      Odstrániť
  2. Suzi, taky před tebou smekám, že jsi to takhle všechno zvládla, protože já bych se zasekla hned na začátku a nevěděla..:D
    Moc se mi líbí ty nehty podle filmu a pak taky ta 26-ka.
    Jo a když odbočím..mně se Leo nejvíc líbil právě zamlada :)) Ale co jsem viděla naposledy film Nespoutaný Django, tak ho nemůžu..:D Hned ho vidím v tom filmu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-))) ďakujem- no ja sama som neverila, že to dotiahnem až do konca, ale nejako som sa rozbehla a už to bolo fajn :-D Mne mladý vôbec, bol taký cukrík :-D a predsa len, vo svojom veku ja už inklinujem k tým starším chlapom, takže.. :-D Djanga som nevidela, zabudli sme ísť na to do kina a keď to pozeral Maťo doma, povedal, že by ma to nebavilo, tak som ani neskúsila :-D

      Odstrániť
  3. Amazing job, Suzi. All are very pretty. You actually did a pretty great job with a whole challenge. I was thinking to do this challenge again, but I'm not sure, if I'll have time.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. thank you ♥ ♥ ♥ yeah, the time :-( stll not much :-( oof, I need a little break after this challenge but if the idea would be great I could participate :-) Four element was great - not too much themes :-)

      Odstrániť
  4. Klobouk dolů Suzi, žes to dala celé! :) Takhle pokupě to vypadá výborně :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, Hanka ♥ tiež sa mi to páči, keď som robila koláže, nemohla som sa na tú prehliadku farieb a druhov nechtov vynadívať :-D

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.