20. novembra 2013

Essie, 615 Decadent Diva


Môj prvý Essie, ktorý som si priniesla z Interbeauty. Je z veľmi starej kolekcie Glamour Girl (2007), ale to nebráni Slovákom predávať ho za 8 eur :o) Objem laku je 15 ml. Má oválny štetec, lakovalo sa s ním celkom dobre. Krytie je vo dvoch vrstvách a zhodnotila som, že je to taký menší dvojník Chocolate Fountain od Rimmelu. Je hnedo-fialový a má červený shimmer, ktorý sa mi nedal odfotiť.

My very first Essie nail polish which I brought from Interbeauty. It´s from quite old collection Glamour Girl (2007). Even thought price was 8 € :o). The volume is 15 ml (5 fl. oz.). The brush is oval and application was without problems. This nail polish has coverage in two coats and it´s a little twin of Chocolate Fountain by Rimmel. It´s brown - purple colour with red shimmer.











Pekný deň! / Have a nice day!

12 komentárov:

  1. Taky mě hned napadla fontánka a pak to čtu. :)) Krásný lak, na jedný fotce ti ten shimmer docela pěkně vyšel, to bude foceno v tom tvém "udělátku", že. :) No krása, tyhle hnědé odstíny s červeným shimmerem jsou dokonalý. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, ďalšia čokoládka :-))) no musela som ho cvaknúť ešte pod žiarovkou, lebo inak bol shimmer neviditeľný :-) to som robila dodatočne, keď som ho mala na nechtoch druhý krát :-) ale toto je jeden z tých lakov, ktorý po fotení pod žiarovkou nevyzerá dobre, robila som to len kvôli shimmeru :-D ďakujem :-)

      Odstrániť
  2. Mě se teda v lahvičce nelíbí vůbec, ale na nehtech, to už vypadá mnohem lépe!:) Máš krásně dlouhá lůžka, to obdivuju a všímám si, protože já je mám pidi:/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vo fľaštičke hlavne láka na ten shimmer :-) Ja mám takéto laky rada, hlavne teraz na jeseň/v zime. Minule som tak spomínala, že sa mi na strednej škole smiali, že mám veľké nechty ako chlap :-D A ako som ja rada, že sú takéto. Ďakujem :-)

      Odstrániť
  3. Pripomína mi jeden od F&F (ktorý som kúpila pred rokom vo výpredaji a teraz ľutujem, že už nie sú), krásna farba na jeseň! Je to konkrétne tento: http://goo.gl/9eTRqs

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásný a ten shimmer v něm se mi moc líbí :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, Hanka. Len škoda, že na fotkách tak zanikol, že som s ním musela ísť pod žiarovku :-/

      Odstrániť
  5. It's really gorgeous color, perfect for fall. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. No jó ten je prostě nádherný a inspirativní, jsem nakonec ráda, že jsem objevila a dostala aspoň jeho podobnou drogerkovou verzi :-). Tyhle odstíny jsou opravdu překrásné, a jak se Ti podařilo vyfotit trblietky! určitě to focení muselo dát spoustu práce, někdy mi připadá čím hezčí lak, obzvlášť glitry a třpytky apod. se fotí dost špatně a zkouším do úmoru jaký úhel dopadu světla jim vyhovuje :-))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. takže si si kúpila čokoládovú fontánu? :-) Uhlov vyskúšam niekoľko pri takýchto, aj keď to väčšinou skončí pri mojich klasických záberoch :-) Trblietky sa mi podarili zachytiť až pod žiarovkou a na laku, keby sa to tak podarilo aj normálne na nechtoch :-))) Ja som tú krásu mala v priamom prenose, len som ju nemohla preniesť do záznamu a to ma hnevá strašne :-D

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.