22. novembra 2013

GOSH CC Cream Illuminating Foundation, 01 Porcelain


Po BB kréme prišiel GOSH, ako aj niektoré iné značky, s CC krémom. Tento CC krém (colour correcting) je rozjasňujúci make-up, ktorý ponúka 5 účinkov v jednom kroku:
- rozjasňuje pleť
- poskytuje ľahké krytie
- zjednocuje tón pleti
- hydratuje
- je s ochranným faktorom SPF10.

Nájdete ho v štyroch odtieňoch - 01 Porcelain, 02 Ivory, 03 Sand a 04 Natural. Neobsahuje olej ani parabény, ale niekoho môže odradiť obsah silikónov. Obsahuje vitamín E a výťažok z bobúľ ovocia  "Evódie" (poznámka - nenašla som slovenský názov tejto exotickej rastlinky, tak som jej dala pracovný názov). Na testovanie mi prišiel odtieň 02, ktorý mi celkom pekne sadol a začala som ho pravidelne používať. Zapáčil sa mi, tak som si šla na zimu kúpiť ešte tento najsvetlejší odtieň 01. Cena je 12,50 € (aktuálne je akcia 10 € do konca roka). Objem je 30 ml, doba spotreby jeden rok.

Z oficiálneho popisu vyberám:
Vďaka svetlo odrážajúcim pigmentom sa problémové miesta opticky zmierňujú. Pokroková omladzujúca zložka Gatuline® Radiance bola vyvinutá na dosiahnutie bezchybného tónu pleti. GATULINE® RADIANCE je koncentrovaný výťažok zo zrelých plodov rastliny Wu–Zhu–Yu (Evodia Ruteacarpa). Inšpiruje sa tradičnou čínskou medicínou – podporuje mikrocirkuláciu a zmierňuje nejednotný tón účinnými mechanizmami.
Vysoko účinná zložka Gatuline® Radiance predstavuje prírodné, a zároveň vedcami preverené riešenie pre problém nevýraznej pleti. Jej účinok je intenzívny a viditeľný.








A tu sú ukážky na ruke, pre porovnanie som použila tieto tri odtiene. Kým BB je s výrazne ružovým podtónom, pri CC kréme sa mi zdalo, že je skôr so žltým. BB krém je o niečo hutnejší, ale povedala by som, že účinky sú rovnaké. Na väčšie nedokonalosti to nebude, skôr na to zjednotenie, takže to bude skôr pre bezchybnejšiu pleť, ale ako som spomínala už pri BB kréme, na tie väčšie nedokonalosti je treba korektor aj pri make-upe. Navyše BB a CC pôsobia na tvári oproti make-upu prirodzene.

Tento CC krém sa nanáša na vyčistenú pleť po nanesení hydratačného krému nakoľko neobsahuje v sebe krém (na rozdiel od GOSH BB krému). U mňa je potrebné okrem iného ešte použiť púder na T-zónu. CC krém ste mali možnosť vidieť v akcii v príspevku o swape s Nikol, kde som ho použila pri vytvorení líčenia s použitím darčekov.

v tieni

na slnku

Na porovnanie obrázok pred a po použití


P.S.: Momentálne akcie týkajúce sa GOSH kozmetiky


Moje recenzie:

Pekný deň prajem!

16 komentárov:

  1. Haha Evodia :D :D
    Jsem na něj zvědavá na chlapce :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nuž, vymyslela som jej vlastný názov, keď u nás (asi) neexistuje :-D

      Odstrániť
    2. To je divný, Ivory mi přijde docela do růžova. Tak to mění buď umělé světlo anebo jsem až moc žlutá :D Ale na pleti vypadá moc hezky a vůbec ne prasátkově .)) Uvidíme ještě na denním světle :)

      Odstrániť
  2. Já se pořád rozhoduji jestli mám zkusit CC krém od Mixy :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mixu som zahliadla v drogérii, ale nejako ešte na mňa nezavolala, či ju nechcem vyskúšať :o). Tak budem rada, že ak vyskúšaš, že sa podelíš aj s nami :-)

      Odstrániť
    2. Jo ale ten je snad zelenej na korekci začevenalých míst...

      Odstrániť
    3. Tady o něm Moora psala: http://cernamoora.blogspot.cz/2013/10/ledova-kralovna-silikon.html

      Odstrániť
    4. Přesně :D být zelená a lesklá od silikonů :D

      Odstrániť
    5. tu som tiež dva zahliadla, jeden na vysokej pozícii :-/

      Odstrániť
  3. Make-up už dochází, takže se budu muset pomalu rozhlížet po nějakém dalším. Co jsem měla BB krém od Garnier, tak jsem se po něm hrozně leskla a CC krém, to je pro mě novinka, ale já se v tomhle moc neorientuju.. :) Budu ráda, když najdu něco, co mi nebude dělat šupiny. :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Garnier bol pre mňa úplne nechutný, ja som mala pocit, že mi šplechol niekto kýbel vody do tváre, tak som sa cítila. už som niekde videla aj DD :-D takže uvidíme. O CC od Gosh som čítala o niečo skôr na jednom americkom blogu, takže som vedela, že s ním prídu :-) Uvidíme, ako to bude zo zvyškom abecedy :o)

      Odstrániť
  4. ten BB krem vypadá fakt efektně, asi ho zkusím na sobě!!

    OdpovedaťOdstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.