27. novembra 2013

GOSH Nail Lacquer, 619 Girls on Film + 617 With a Twist


Päť dní s Essie stačilo, aj keď by bol ešte vydržal (!). Ale vyšlo slniečko a to treba využiť, keďže som si v piatok priniesla novinku od GOSH - lak 619 Girls on Film. A kto videl upútavku včera na Facebooku, tak vie, prečo som už dnes nebola lenivá a lak som použila.

Lak pozostáva z priesvitného základu, veľkých ružových hexagónov a malých dúhových trblietok. Na ozdobenie jednofarebného laku postačí jedna vrstva, ak zle obtriete štetec, vyzerá to ako u mňa na prostredníku. Lak má 8 ml (0.3 fl.oz.) a stojí 6,50 €. Štetec má guľatý. Lak neschne do hrubého povrchu, takže ak nechcete nejako predlžovať výdrž, vrchný lak nebude potrebný.

I wore Essie for five days and it´s enough even though it was still in good state. But sun came back to us and I had to use this new shade by Gosh - 619 Girls on Film. I showed a little teaser yesterday on my Facebook fan page so you know why I wasn´t lazy and take this piece for the next nails.

This nail polish consists of transparent base, big pink hexagon glitters and small rainbow glitters. It´s enough one coat for decorating of coloured nail polish. If you clean brush bad, it looks like on the middle finger. The nail polish costs 6,50 € and volume is 8 ml (0.3 fl. oz.). The brush is round. The surface after drying isn´t rough so a top coat isn´t necessary (if you don´t want to extend hold-off).











Keďže má lak v sebe veľké ružové glitre, najprv som chcela použiť ružový podklad. Skúšobne som ho naniesla na jeden necht, ale nejako sa mi to nepáčilo, počkám s tou ružovou do leta. Nakoniec padla voľba na sivohnedý lak, ktorý mi prišiel v balíčku s ďalšími tromi produktami ako výhra za letnú manikúru. A hodil sa mi do príspevku, lebo som ho už raz spomenula v recenzii. Objem, cena a štetec sú rovnaké ako pri predchádzajúcom. Inak kryl už v jednej vrstve. Tento patrí do limitovanej edície lakov (spolu s Lavender Love a Misty Mauve). Vlastne podľa stránky GOSH v e-shope Fann Parfumerie by tam mal patriť aj tento najnovší.

The nail polish has pink glitters so I chose pink nail polish for a base at first. I didn´t like it, I must wait to the summer with pink colour. I prefer another colours in this season. So finally I chose this gray-brown nail polish which I received as part of win for Summer manicure contest. The price, volume and brush are the same as it´s written above. The coverage is in one coat. This shade belongs to the limited collection of nail polishes (together with Lavender Love and Misty Mauve). In fact, also Girls on film (by the page of Gosh on the parfumerie´s site) belongs here.









Lak Girls on film nájdete ako súčasť vianočnej kazety, ktorá je teraz v predaji. Ja som ho zakúpila samostatne. Súčasťou kazety je aj maskara Catchy eyes a lesk na pery Lip ´n´Shine v odtieni 04 (ja mám 02).
Pekný deň! / Have a nice day!

12 komentárov:

  1. Ó Suzi to je záplava trblietek!!!! :-D. Moc se mi ten Gosh líbí i jak si ho sladila s tím neutrálním lakem, zajímavá barva toho twistu ale mám pocit, že by mi samotná neslušela ale s těmi trblietkami je fakt krásná :-)....Téda a Tobě ten Essie vydržel pět dní??? Hernajs, já už si musím něco od nich koupit :-))....krásné fotečky mmj !-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. s tým ružovým to na november fakt vyzeralo divoko :-) siahla som po tomto druhom variante radšej. Vyzerá s ním síce skôr ako strieborný a chladne, ale nevadí, teraz sa hodí :-)
      a jj, 5 dní, ešte by som ho mala, ale dnes som už slnko nechcela ignorovať, aby sa mi nepomstilo :-D

      Odstrániť
  2. Připomíná mi Catrice Kitsch Me If You Can, ale ten měl nižší koncentraci těch glittrů.
    Moc se mi líbí, jak si ho zkombinovala, ta hnědošedobéžová (taupe :D) mu sluší!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ten Catrice ani nepoznám, priznávam sa, ale tento je na glitre fakt bohatý :-) a vďaka za názov farby, ani mi v prvom momente nenapadla :-))) to je inak ten odtieň, čo som doniesla aj Verunke

      Odstrániť
    2. Jj myslela jsem si, že je to on :))
      To by si ale měla znát, měla jsem ho v srpnu na blogu :D

      Odstrániť
    3. :-D :-D zapíšem si to za uši

      Odstrániť
  3. Jo tak ta kombinace mě taky zaujala, hezká. :) A fakt se nádherně třpytí, to je extra dobrej úlovek. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to hej, som rada, že ma na neho upozornila slečna, bola by som ho prehliadla. síce som nejaký trblietavý postrehla, ale nejako som nedávala pozor, myslela som, že je to Abundance :o) a ďakujem :-)

      Odstrániť
  4. Moc hezké láčky oba 2. Já si dnes taky koupila takový veselý třpytkáč od NYC Disco Inferno :) a ten hnědošedivý odstín je také fajn. Nemám žádný lak v podobném odstínu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, Hanka :-) ja som niečo podobné mala, aj keď ten bol viac do hneda, výber odtieňu do výherného balíčka ma ale potešil :-) nejaký NYC by som si mohla kúpiť po roku, asi sa pozriem po tých, čo zdieľala Nikol :-)

      Odstrániť
  5. krásny trblietavý lak! určite si ho kúpim, lebo mám presne na takéto slabosť :)) a inak aj nechtíky sú úžasné celkovo čo sa týka tvaru a lesku...proste závidím :))
    BeautyMissfits

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, je nádherný, farebný, dúhový :-) ďakujem :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.