18. novembra 2013

GOSH Quattro Eye Shadow, Q22 Driftwood


Tieto tiene ste mali možnosť vidieť u Nikol v balíčku odo mňa. Keďže mám tieto tiene od Gosh veľmi rada, nesmú chýbať v mojej zbierke ani v hnedej farbe, ktorá sa za posledný rok stala mojou veľmi obľúbenou farbou tieňov. Takmer pred rokom som tu písala o zelených a fialových, kde v príspevku nájdete aj prehľad ďalších odtieňov. Podľa oficiálnej stránky zoznam opustili len dva z dopredávajúcich sa, a to Q53 a Q55.









Budem sa opakovať, tiene otvoríte stlačením miesta s nápisom GOSH, sú opatrené ochrannou fóliou, takže do nich nikto nepchal prsty miesto testera (ako býva zvykom v drogériách), obsahujú priložený aplikátor, hmotnosť je 3 g a cena 11,50 €. Sú neparfumované a bez parabénov a majú tú úžasnú jemnú maslovú textúru. Pri nanášaní sa dajú pekne vrstviť. Fotenie mi aj napriek nepoužitiu blesku trochu spapalo farby, ale je pravda, že tiene sú jemnejšie a podľa mňa úplne ideálne na denné líčenie.


Použité produkty:
Tvár:
  • GOSH X-Ceptional Wear Long Lasting Make-up, 12 Natural
  • GOSH Mattifying Finish Pressed Powder
  • GOSH Natural Blush, 36 Rose Whisper

Obočie:

Oči:
  • GOSH Eye Shadow Primer Waterproof
  • GOSH Quattro Eye Shadow, Q22 Driftwood

Pery:
  • GOSH Velvet Touch Lipstick, 122 Nougat


Po pekne dlhej dobe som vytvorila aj nejaký ten fotopostup. Takže štipce, vrkoč (pardon, vrkôčik) a ideme na to...


Po klasickej dennej starostlivosti (čistiaci gél, pleťová voda, sérum a krém) som na tvár naniesla podkladovú bázu, make-up a púder, vykreslila som obočie.


Na viečka som naniesla a rozotrela podkladovú bázu.


Do vnútornej časti viečka som plochým štetcom naniesla tieň č. 4, do vonkajšej č. 2, pričom som prechod medzi nimi rozmazala do stratena.


Na horný oblúčik som guľatým štetcom naniesla najtmavší tieň č. 4 a rozotrela do stratena.


Pod obočie a do vnútorného kútika som naniesla najsvetlejší tieň č. 1 na jemné rozjasnenie.


Tiene sú nanesené a prichádza na rad horná a podná linka a maskara.


Nakoniec som naniesla lícenku a rúž, zbavila sa pracovného účesu a oblečenia a je tu Suzi :-) Je to jemné, že to na celkovej fotke až zaniklo, ale aj napriek tomu už vyzerám upravene :-)))


Pekný večer prajem!

10 komentárov:

  1. Mám rada zemité tiene, a tebe to so zelenými očami sedí perfektne. Tiež sa mi veľmi páči ten rúž :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som si zemité farby za posledný rok obľúbila a vo väčšine prípadov používam tie :-) rúž je síce zo staršieho trendu, ale mal by byť ešte v predaji :-) a ďakujem ti.

      Odstrániť
  2. Tak nějakou takovou paletku bych nutně potřebovala, už dlouho. :)) Moc pěkný odstíny a líčení se mi moc líbí. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ešte by som chcela 24 Platinum a už budem ako tak spokojná :-))) už keď som ju kupovala Nikol som vedela, že si ju kúpim aj pre seba, keď som ju videla naživo, hneď ma zaujala. a ďakujem veľmi pekne :-)

      Odstrániť
  3. Nééééé.... to enní možný, já ti ten věk nevěřím :D :D
    Stíny jsou perfektní, nejradši mám 2, to je překrásná barva :) A ta jemné konzistence - lepší i jak Sleek :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-D :-D :-D budem ti musieť ukázať občiansky :-D ale to vieš, chce to správny uhol a potom nech ma pri okne dobre osvetlí a nech zaniknú kruhy, póry a vrásky :-D
      áno, súhlasím, dvojka je najkrajšia, Sleek nemám, ale už som raz skúsila prejsť aspoň prstom po tieni :-) hádam raz budem mať aspoň jednu a budem porovnávať :-)

      Odstrániť
  4. Perfektní čtverka, já teda moc tyto odstíny nemusím, ale přímo tyhle bych určitě využila a Tobě moc sluší, hezké líčení!!
    Věk?? Jdu hledat teda kolik ti je let:-D Schválně si jdu teď tipnout prvně..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem!
      Ja viem, ty si na tie farebné, to si jednoducho ty - farebné líčenia :-) Ale veľmi ti to pristane aj v nude líčení. Ja som bola veľmi na farebné, ale za posledný rok som viac videná v zemitom ako farebnom, farebné dávam väčšinou len sem. A tipuj, tipuj, som zvedavá :-)

      Odstrániť
    2. Jo? Tak treba se to u me taky zmeni.. Ale me ty odstiny neslusi, pres to se asi neprenesu:))

      Odstrániť
    3. Ja som kedysi fičala na bronzovom, zelenom a fialovom - moje tri must have. Hnedá bola pre mňa nuda. Ale potom prišla Naked a ja som si pomaly začala budovať vzťah aj k hnedej :-) A keď sme pri nej, sluší ti to, líčenie s Naked, čo si mala, ti veľmi pristalo :-) Ešte si vybrala aj môj obľúbený Half baked.

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.