16. novembra 2013

→ Inspired by Catching Fire ←

 
Premiéra filmu sa blíži a pomaly už klope na dvere a tak už bol najvyšší čas natrénovať si nechty do kina :-) Neviem, nakoľko ste fanúšikmi trilógie Hier o život vy, ale ja som veľký a neviem sa dočkať aj napriek tomu, že prvý diel ma trochu sklamal. Ale snáď v tom druhom už muchy vychytali... V každom prípade, kniha je kniha.

Mala som niečo v pláne ale dosť sa to podobalo na tie, ktoré spravila Cutepolish, tak som dumala, že čo teraz. Nakoniec som sa rozhodla pre motív Drozdajky (pre české dievčence Reprodrozda, aspoň myslím) a plamene, ktoré ste mali možnosť u mňa vidieť minulý rok v rámci challenge, ktorú robila Taya.

Najprv som spravila variant s lukom a číslom obvodu, z ktorého Katniss pochádza. Zdalo sa mi to trochu prekombinované, tak som to dala dole a dorobila ďalšíe plamene. Pokus som si nafotila, aj Drozdajku zblízka, a potom mi napadol ten šialený nápad. Odlakovala som ju, pripravila si veci a začala natáčať... S odstupom času sa určite budem nad týmto príspevkom krútiť hlavou.


The premiere of the film is slowly approaching and already knocking on the door so it was high time for training of design to the cinema :-) I don´t know how much you are a fan of Hunger games trilogy but I'm big fan and I can´t wait even though the first part a little disappointed me. In any case, the book is a book.

I was planning something but it reminded to the Cutepolish´s design so I was wondering what to do now. I finally decided for a theme of Mockingjay and flames which you could see here on my blog last year when I did "The four elements challenge" by Taya.

First I made ​​a version with a longbow and District 12 where Katniss comes from. I didn´t like it so I removed it and made another flames . Then I decided to make a video, I know it was crazy idea.



Použité laky / Use nail polishes:
  • Essence Colour & Go, 144 Black is Back
  • Gabriella Salvete Enamel With Hardener, 104

Celý postup je vo videu, ohnivá časť už svoj fotopostup má a ten na Drozdajku by bol smiešnejší ako ona sama :-D

And here is video tutorial, fire flames you can see here.





Verzia s lukom a dvanástym obvodom. / Version with longbow and Distict 12.



Majte sa pekne! / Have a nice time!

20 komentárov:

  1. Happy Hunger Games :)) Těším se jak malá, dvojka by snad mohla být živější :)
    Ohnivé nehty mám určitě v plánu, ale na mockingjay si určitě netroufám :D Tudíž budu tiše obdivovat tvojí šikovnost :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :o) zabudla som dať na koniec "Tick Tock" :-D ja sa spolieham na to, že už tomu vychytali tie mušky a aj na to, že ju nemám tak čerstvo v pamäti, ako so ju mala pri jednotke. no a čo sa týka Drozdajky, tak to bol riadne šialený nápad. hlavne keď sa ukázalo, že sa nepodobá, lebo ten môj nevedel, čo to má stvárňovať :-D :-D ale trúfam si povedať, že tá moja vyzerá ešte celkom dobre :-D

      Odstrániť
    2. Mu v sobotu ukážu mockingjay, že si bude myslet, že je to lodní šroub :D Pff prý nepoznal...

      Odstrániť
    3. :-D :-D :-D :-D :-D no vyskúšať môžeš :-D
      no vážne, až veď som mu povedala, že je to drozdajka, že ahá :-D tak paráda a teraz to mám dať na blog? :-D

      Odstrániť
    4. Potěší :D Já jsem ráda, když Francouz pozná oranžovou od růžový nebo červený, natož ten můj nail "art" :D

      Odstrániť
    5. :-D tak vieš, ako to je s tými farbami a chlapmi... keď mu poviem, že podaj mi, prosím ťa, henten cyklaménový lak, tak pozerá na mňa ako keby som chcela niečo špeciálne :-D

      Odstrániť
  2. Ach bože, to je naprosto bezchybný!!! <3 Měla jsem v úmyslu taky cosi vytvořit až půjdu do kina na ten film, ale asi se můžu jít zahrabat. Takhle krásné a tématicky přiléhavé to nikdy nebude ;-) Fakt paráda, Zuzi, mám pocit, že prvně vidím nehty, co s tématem HG absolutně korespondují. U žádné jiné blogerky jsem tak skvělé a přesné provedení neviděla. Sorry, ale musím jen nekriticky chválit a obdivovat, tohle prostě žeru... :))
    Verunka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. och, ďakujem, ďakujem :-))) ja som v Googli zhliadla len zopár prvých obrázkov (nepáčili sa mi ani nechty, čo spravila Nailasaurus a to je čo povedať), lebo keby som náhodou narazila, tak celodenné snaženie by vyšlo určite nazmar :-D no aj napriek tomu, že drozdajka je trochu divná, stále je to lepšie, ako mali byť tie pôvodné, v podstate som rada, že som to zmenila, ono keď človek vie, čo to má byť, tak to nie je až tak strašné :-D

      Odstrániť
  3. Akurát včera som prvýkrát videla tento film a pardon za výraz, ale ťahal sa ako sopeľ z nosa :D Nechty sa ti však podarili super, najmä tie plamene :) A variant bez 12-ky sa mi páči viac :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. si pozerala jednotku? tak to sa ani nečudujem :-D nooo, je pravda, že tá drozdajka vyzerá ako keby bola nejako postihnutá :-D bez 12-ky sa to viac páčilo aj mne :-)

      Odstrániť
  4. Krasne :) Milujem Hunger Games, precitala som celu trilogiu a neskutocne sa tesim na film :) Na drozdajku by som si asi netrúfla, takze ti kvitujem, ako si to zvladla ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja :-) Najprv sa mi to veľmi ťažko čítalo a stále som ju odkladala, nevydržala som to čítať dlho, ale potom niekde nastal zlom, začala som odznova a nemohla som sa od nej odtrhnúť a čítala čítala a zrazu bolo 2 ráno :-) No drozdajka mohla dopadnúť aj horšie, takže som rada, že vyzerá aspoň takto :o) Ďakujem ti :-)

      Odstrániť
  5. To je paráda, jak jsou ty ohňové nehty skoro jako opravdový oheň. Hunger Games jsem ještě neviděla budu to muset napravit. Přeji krásnou neděli :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ohnivé nechty zaujali už minulý rok, tak som ani nerobila iné plamene a nemusela som robiť ďalší tutoriál, som si trošku pomohla :-) a nebudem klamať, že mne sa tieto plamene tiež veľmi páčia, lebo vyzerajú tak ozajstne :-) Ak môžem odporučiť, jednotka nie je moc dobrá a asi by som radšej išla do kníh/ knihy (neviem, či aj u vás vyšla celá trilógia pokope), ale Jennifer je tam skvelá aj tak, to sa musí nechať.
      Peknú nedeľu aj tebe, Hanka :-)

      Odstrániť
  6. Wau krásne ako vždy! Ale iteto mám asi najradšej zo všetkých, pretože Hry o život milujem! Veľmi si ma potešila týmto článkom a video je skrátka skvelé! A strašne sa mi páčia fotky .
    AnLen

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja ľutujem, že som premeškala súťaž a akciu, keď sa ku knihe dávali aj reklamné predmety, ako by sa mi fajn fotili, kebyže držím odznak drozdajky, miesto laku :-))) a veľmi pekne ti ďakujem, teším sa, že som ti urobila radosť :-)

      Odstrániť
  7. Ty plameny umíš fakt sakra dobře. :) Tenhle film jde asi mimo mě, ale nail art se mi líbí. Od včera mám v hlavě udělat nail art podle knihy, tý růže, jak jsem ti psala, tak uvidíme jestli mě políbí múza :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. zlepšujem sa v nich, myslím, že keď pôjdeme do kina, tak drozdajku radšej vynechám :-D no snáď ta dobre múza kopne a ukážeš nám nejaký pekný nail art ;-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.