14. novembra 2013

March Nail Lacquer, MM-005


Laky March s prívlastkom "Sweet candy colours" som na stránke Born Prety Store obdivujem už dlho. Jemné pastelové farby lakov, ktoré vážne pripomínajú cukríky a ešte k tomu tá rozkošná mašlička... Chcem ich všetky, ale asi to bude trvať dlhšie :-D

Po vodolepkách som si tentokrát vybrala práve jeden z nich a začala som fialovým. Objem týchto lakov je 12 ml (0.4 fl, oz.) a majú guľatý štetec. Cena je 7,29 $ (alebo 5,42 €), ktorá je zvýhodnená pri nákupe väčšieho množstva (5% pri kúpe 3 ks, 7% pri kúpe 5 ks alebo 10% pri kúpe 10 ks). Má malý vrchnáčik, takže som pri lakovaní trochu bojovala, ale nakoniec som to zvládla celkom slušne. Pre plné krytie je treba 2 vrstvy. Je fialový - lilavý, patrí do skupiny fialových s ružovým podtónom takže sa dobre fotil. Okrem tohto je v ponuke ešte 11 odtieňov a prezrieť si ich môžete tu.

I adore these nail polishes by March with attribute "Sweet candy colours" for a long time. Soft pastel colours really remind of candies and that cute little bow... I want them all but I need more time :-D

I chose this piece after water decals and I started with a violet colour. The volume is 12 ml (0.4 fl, oz.) and nail polish has round brush. The price is 7,29 $ (or 5,42 € in our currency). The price is advantaged by purchase quantity. There is some discount in 5% for 3 pieces, 7% for 5 pieces or 10% for 10 pieces. I was little fighting with small lid but I managed with it quite good in the end. You need two coats for full coverage. The colour is lilac with pink undertone. The next shades you can see here.



No a prejdime k fotkám. Je ich veľmi veľa, ten mini text úplne zaniká, lebo je taký zlatučký, že som ho nevedela prestať fotiť :-D No a viete si potom predstaviť tú obrovskú dilemu, ktorý záber áno a ktorý nie?

And now some photos. The text is so mini in comparision with pictures but it´s so cute I couldn´t stop taking photos :-D And then that big dilema about chosing of shots - this or that? Oh...












A 10%-ná zľava odo mňa po zadaní kódu / And here is 10% off after code submission.


Pekný deň prajem! / Have a nice day!

24 komentárov:

  1. Barva je moc pěkná, miluju takové krásné, barevné, sladké krémovky :D :D No a lak samotný... cuteness overload! Flaštička je tak roztomilá, že bych si ji snad i vystavila :D A mašle navrch, celé takové zlaté <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja mám takéto cukríkové farby veľmi rada, priam ich zbožňujem. síce idem teraz skôr do takých tmavších, ale občas to oživiť nejakou takouto farbou uškodí :-) a si píš, že keď sa minie, tak si ho vystavím, toto nemôžem vyhodiť :-D

      Odstrániť
  2. Prekrásna farba a tá mašlička! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, krásnučký je, lákajú už len na dizajn :-)))

      Odstrániť
  3. juj..ten je rozkošný :)) a farba je veľmi krááásna♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som mala trochu dilemu, ktorý vybrať, ale ak sa bude dať, budú aj ostatné :-)))

      Odstrániť
  4. Moc se mi líbí tahle barvička, vybrala jsi krásně. A musím i pochválit ten vřes jako pozadí, moc jím to spolu sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. práve premýšľam, koľko asi vydrží, že mi robí krásne pozadie, fotky sú také jemné a svetlé :-D tiež som si pomyslela, že sa krásne dopĺňajú :-) som si musela vybrať ako inak fialovú, aj keď som dlho premýšľala, či bledšiu alebo túto tmavšiu :o) aa ďakujem :-)

      Odstrániť
  5. Ježiš, to je krása ! Do tý lahvičky bych se snad zamilovala, jak je roztomilá s tou mašličkou. :)) Odstín je nádherný a asi nejhezčí z těch fialovo-lila, co jsem zatím viděla.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som sa hneď, ako som ju uvidela prvý krát, niekde u Nihridy som ju zazrela a potom sme s Arvonkou obe slintali nad nimi :-D odtieň mi pripomína jeden od Gosh, ktorý som kúpila sesternici a sebe som ho ešte stále nezaobstarala - Wild Lilac :-)

      Odstrániť
  6. Toľko krásy pokope! Neviem, čo je krajšie, ten lak, flakónik, alebo tvoje nechtíky. Všetko! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ten je kráásny :) balenie roztomilé a farba je taktiež krásna :) och na mašličky som trochu "uchyl " :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-))) som rada, že som potešila tvoje očká :-)

      Odstrániť
  8. Budem sa síce opakovať, ale tá fľaštička je neskutočne milá! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to nevadí, lebo je to veru tak :-))))

      Odstrániť
  9. Ten je krásný! Barvička je dokonalá a ta lahvička to svojí roztomilostí ještě umocňuje!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, presne tak, veľmi pekne ďakujem :-) ♥

      Odstrániť
  10. Suzi fotky se ti vážně povedly, fakt moc pěkné :) Barva laku se mi taky líbí :) A čučela jsem jak puk, když jsem četla objem lahvičky - jsem myslela, že je to nějaký 5ml prcek podle fotky z náhledu....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, Hanka! hej, fľaštička klame svojím vzhľadom :-)))

      Odstrániť
  11. Odpovede
    1. jj, som sa nevedela rozhodnúť, tak som stavila na fialkový :-) ďakujem.

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.