1. novembra 2013

OPI Nail Lacquer, My Chihuahua Bites!


Tento lak s vtipným názvom pochádza z kolekcie Mexico ešte z jari 2006, ktorá bola inšpirovaná farebnosťou tradičného oblečenia v Mexiku. Kolekcia obsahovala spolu s týmto 12 odtieňov. Aj tento mi požičala Monika, ktorá si ho kúpila na jarnej Interbeauty v Trenčíne.

This nail polish with funny name is from Mexico collection, Spring 2006 which is inspired by a colourity of traditional clothing in Mexico. The collection consisted of 12 shades. This nail polish lent me Monika  and was bought on Interbeauty.




Lak je červenej farby s ružovým podtónom. Na fotkách vyzerá viac do oranžova, myslím, že farba laku vo fľaštike hneď tu nad textom zodpovedá realite. Na nechtoch pôsobil ako slušná neónová farba. Keď som hľadala, odkiaľ pochádza, tak som sa dočítala, že slabo kryje. Neviem, dala som jednu vrstvu a viac treba nebolo. Konstenica bola v tomto prípade skvelá, no zdalo sa mi, že má slabší lesk. Lakovanie bolo úplne v pohode, nakoniec si ich aj obľúbim :o) Trochu som ho nakoniec oživila bielymi nálepkami.

The colour of this piece is red with pink undertone. It looks a little orange on the photos but I think the colour on the photo above this text (in the bottle) is really. It´s a quite solid neon colour on the nails. When I was looking for some informations about this polish I learned of it that a coverage is bad and you need two-three coats. I used only one and it was alright. The formula is perfect but I think it has weaker shine. The application was good without problems. I used white stickers as nail art :o).









Pekný deň prajem! / Have a nice day!


14 komentárov:

  1. škoda, že takovéto barvičky se tak špatně fotí :( ale i tak vypadá hezky:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to hej :-/ a ja som tam veľmi nerada, keď sa mi nepodarí ukázať tú pravú farbu :o)

      Odstrániť
  2. Barva není úplně můj šálek čaje, ale s těmi nálepkami se mi to moc líbí!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja červené rôznych odtieňov môžem, ale je pravda, že tento si pýtal tie biele nálepky a bol (pre mňa) ešte krajší :-) ďakujem.

      Odstrániť
  3. Krásný kousek mám také spoustu laků, co nechtějí poslouchat při focení. Nálepky jsou moc hezké :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, Hanička :-) zákon schválnosti je ten, že tie, u ktorých chceme najviac ukázať ich krásu a tešíme sa, tak pri tých to nejde

      Odstrániť
    2. S tím naprosto souhlasím, přeji krásný víkend :)

      Odstrániť
  4. presne cervena barvicka, kterou mam rada...:))) krasne :

    www.olivains.com

    OdpovedaťOdstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.