31. decembra 2013

December Summary


Posledná rekapitulácia tohto roku je tu. Myslela som, že budem na ňu zabúdať, lebo som s ňou začala tento rok, no vydržala som to :-) Uvidím, či aspoň v blízkej dobe spravím ročné zhrnutie alebo nie, bude záležať od nálady a času.
Tento mesiac som sa trošku pofľakovala, lebo som sa viac sústredila na svoj handmade blog, ktorý som tento rok konečne prestala flákať a začala som ho dávať do poriadku. To sa odzrkadlilo na iba šiestich príspevkoch, ktoré boli prevažne nechtové. V Decembri som predstavila lak Throb (11.), limitku od Essence (30.), niekoľko vianočných inšpirácií (19.), či dokonca nakoniec aj moje vianočné nechty (27.). Publikovala som jednu recenziu a zapojila som sa do tagu.

Do budúceho roka si želám zlepšiť pracovnú morálku, neuskladňovať hordy fotiek, ktoré potom mažem, lebo v niečom zmením štýl :-D a vrátiť sa k základnému plánovaniu príspevkov (veľmi mi to uľahčovalo prácu), či zlepšiť moju chabú angličtinu (ktorá podľa štatistík asi padla na celkom úrodnú pôdu :o))... Ostatné časom, toto sú hlavné body :-)

Tak vám, ktorí papučkujete doma, ako my, prajem dnešný pekný večer, veľa zábavy, krásne ohňostroje a vykročte do nového roka tou správnou nohou. Na záver pripájam pozdrav, ktorý som vytvorila :-)

This post is only informative about december posts. Text is only in my mother language but I added dates to "slovak" links :-).

Happy New Year´s Eve (in some countries Happy New Year 2014!) and have a good time! See you in the next year :-)





2 komentáre:

  1. Krásny pozdrav :) aj tebe šťastný a úspešný rok :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ti :-) snáď bude lepší, ako ten minulý :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.