16. decembra 2013

Dermacol Vampire Mega Long Lashes Mascara


Celkom som sa potešila, keď mi prišla. Aj keď som točila upútavku a zbadala som plastovú kefku. Ale potom prišlo menšie rozčarovanie. Po prvom použití sa mi zdalo, že bude celkom fajn, aj keď na moju najobľúbenejšiu nemala. Neskôr som svoje vyjadrenie zobrala späť.




Oficiálny popis:
"Dodá riasam mega dĺžku a fantasticky je oddelí. Jemná krémová textúra obalí riasy od korienkov po celej ich dĺžke, predĺži ich a dodá im silu a plnosť. Pružný plastový kefka je špeciálne navrhnutý pre dokonalé vykreslenie, fantastické oddelenie a rozčesanie rias. Špeciálne polyméry a vosky fixujú zvodný tvar rias po dlhé hodiny. Nevytvára žmolky a neopadáva."

Keďže sa už objavilo niekoľko recenzií, tak už viete, že táto maskara sa veľmi nepodarila. Bohužiaľ ani ja sa nemôžem vyjadriť o nej pozitívne. Kefka je síce plastová, moja obľúbená, ale na nešťastie je aj dosť ohybná a pri zasúvaní späť som ju už zopár krát ohla (ten istý prípad, ako som kedysi spomínala pri maskare od  Rimmel). Okrem toho mihalnice neskutočne zlepí, lebo naberie veľa farby a treba ich rozčesať čistou kefkou. Ja mám na takéto prípady pripravenú umytú kefku z mojej obľúbenej a keď je treba zachraňovať situáciu, ako teraz, tak ju mám po ruke. Predĺženie mi stačilo, v tomto smere nie som náročná.  To, že zlyháva a mihalnice zlepuje je na škodu, lebo výdrž bola celkom fajn. Oči mi nedráždila a je vhodná pre citlivé oči a nositeľky kontaktných šošoviek.
Jej objem je 8 ml, cena 6,49 € (cena v e-shope) a obal je plastový žltý, čo je farba, ktorá sa mi k slovu "Vampire" veľmi nehodí.



Maskara mi na zrecenzovanie bola poskytnutá spoločnosťou Dermacol. Ďakujem.

Pekný večer!


2 komentáre:

  1. Tak ten žlutý obal u "upíří" řasenky mě taky trochu zaskočil. :D A připomněl mi ihned řasenku od Miss Sporty, která má právě taky žlutý obal a byla úplně příšerná. :)) Řasy teda slepuje dost, jak koukám.. ale pak už pěkný, když jsi je pročísla ještě s čistým kartáčkem. Od Dermacolu mi moc dobře seděla ta Imperial long lash mascara, tu si určitě chci zase pořídit. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. toto bol ešte ten lepší prípad, nemala som s tým toľko roboty, stalo sa mi, že nabrala aj viac :-/ čo sa týka obalu, pre niekoho je to možno nepodstatný detail, ale podľa mňa by sa dizajn mal dopĺňať s názvom.

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.